Scary Movie 4

• Mener da egentlig 3'eren lagde op til en ny ...

Om det så bliver en jeg ser i biffen, det ved jeg ikke helt. Foretrækker mere actionprægede film med god lyd og sådan. Humor ol. foretrækker jeg sådan set bare at se på dvd ..

Kan dog godt lide de posters der er til filmen :9xo

• Hmm måske skal den da ses i biograffen, de plejer hvert fald at være sjove :))

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Skal ses :dance: .. der skulle være mange kendte mennesker med. Men glæder mig til at se hvordan de får SAW ind i billedet.

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• krydser godt nok fingre for at den bliver bedre end 3,eren den var da godt nok noget så møg elendigt så det helt skræmmende, den eneste scary movie jeg personligt synes der var god var 2,eren

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Originally posted by jedimind
    krydser godt nok fingre for at den bliver bedre end 3,eren den var da godt nok noget så møg elendigt så det helt skræmmende, den eneste scary movie jeg personligt synes der var god var 2,eren

1'eren var fed, og 3'eren var fed.. Dig der ikke har smag, tag og slappe af.. Vi har alle sammen forskellige meninger..

Originally posted by jedimind
    krydser godt nok fingre for at den bliver bedre end 3,eren den var da godt nok noget så møg elendigt så det helt skræmmende, den eneste scary movie jeg personligt synes der var god var 2,eren

Der er jeg så "lidt" uenig... 3eren er GENIAL! 1eren er også god...

Håber fandme den blir god den nye, og med saw som kilde til syg humor kan det kun blive godt... :))

Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500

Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

Originally posted by |Ghost|

Håber fandme den blir god den nye, og med saw som kilde til syg humor kan det kun blive godt... :))

Ska vi nu til at slås :P

3'eren var sjov, helt sikkert, MEN...1 og 2 var sku bedre :D

især basketball scenen i 2'eren..og rullestols løbeT;)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det er da en film som man kun kan glæde sig til..

-Dog ikke en film jeg ville glo i bif'N

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by |Ghost|

Jeg bryder mig ikke om at de vil blande SAW med i filmen. Sådan en fed film har sgu ikke fortjent at blive latterliggjort i så lavpandet en film, som det sikkert bliver (de andre film appellerede jo ikke just til højeste fællesnævner). Det er for billigt sluppet. :boxed:

Originally posted by SimonSKAT
    den er forhåbentlig bedre end 3'eren, synes 1 og 2 var fede men så kom 3'eren :(

1eren var klart cool ..

2eren var skam heller ikk værst ... men det var jo en 2er ...

3eren, se den var faktisk rigtig morsom (Leslie nelson)

4eren, ja håber da på noget solid underholdning igen ..

• enig 2eren virkede som en 2er..
    så aldrig 3eren helt færdig synes den var for kedelig, kunne være jeg skulle tage mig tid til at se den igen

enig 2eren virkede som en 2er..
    så aldrig 3eren helt færdig synes den var for kedelig, kunne være jeg skulle tage mig tid til at se den igen

Synes Leslie Nelson som presidenten er så sjov ...

Originally posted by Macimuz

Synes Leslie Nelson som presidenten er så sjov ...

tydeligvis på tide jeg ser den igen, kan slet ikke huske noget

tydeligvis på tide jeg ser den igen, kan slet ikke huske noget

Har faktisk kun set den en gang, og det var i biffen da den gik der ... Og hvad er det, 2 år siden i tiden ? ...

Man kunne self. arrangere en scary movie aften med vennerne :)

Originally posted by Macimuz

Har faktisk kun set den en gang, og det var i biffen da den gik der ... Og hvad er det, 2 år siden i tiden ? ...

Man kunne self. arrangere en scary movie aften med vennerne :)

Tro mig. Det er sket tit herhjemme :D

Originally posted by AnDeN_DK

Tro mig. Det er sket tit herhjemme :D

Eller bare kæresten eller noget .. Tror ligefrem det er nogle film hun gider at se ... Ellers er det sådan noget ala Daniel Steel der ligger højt 8o