Skal du have dig en XboX 360?

  • Har stemt:"Ja, skal have en X360".. Når MS får fingeren ud og sender nogle flere til DK.. Hehe..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn
    Kan se at jeg lige nu udgør 1,64 % af den andel, der har en Xbox 360, og den er jeg såmen glad for.


    Du er ikke alene. ;)
    Fandme en fed konsol!

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • venter på ps 3 med alle de problemer jeg har hørt om Xbox 360...


    Håber så at PS 3 kan spille PS 1 og 2 spil...


    har selv haft en PS1 for lang tid siden, der blev fuldstændig slidt op til sidst, efter ca. 6 år... hehe


    Sony = kvalitet.


    har stadig en sega master system liggende, ærgeligt det gik skidt med dreamcasten, ellers en fed maskine.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    venter på ps 3 med alle de problemer jeg har hørt om Xbox 360...


    Hvem siger der ikke bliver en masse vrøvl med PS3? :$


    Quote


    Sony = kvalitet.


    Og Microsoft er ikke kvalitet? :$

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Her i DK ikke haft de store probs, og min kører også helt fint.


    - Ingen probs. med psu
    - Ingen probs. med varme
    - Ingen probs. med spil, emulering (Halo 2 osv.)
    - Ingen problemer overhovedet, dog er det en dårlig ide at flytte den, mens man spiller :))

  • Quote

    Originally posted by c-k
    alt for mange fejl med dem endnu.. total ufærdigt produkt de han lanceret, der er også allerede 2 gutter der har startet en retsag imod microsoft fordi de har udgivet et ½ færdigt produkt... der er problemer med strømforsyningen på mange og kender selv 3 der har den alle har problemer med DVD'en der kommer "lag" hver 4sek.. det kan MÅSKE fikses med en hotfix der kommer til den, men den er de ikke færdig endnu.. graffiken er flot men synes det er alt for hurtigt de har sendt den afsted..


    Yeah... Tudefjæse der prøver at blive hurtigt rige ved at nasse sig af MS.. Klassisk amerikansk lort..


    Jeg har købt den, og til folk der stadig overvejer at købe en: DEN ER FOR VILD!!


    De har forbedret multiplayer delen i det overdrevet meget, grafikken er mega flot og alt kører bare som det skal...


    Udover det kan man hente gratis demoer igennem xbox live, så man lige ka teste spillene inden at man køber dem ;) Og det er sfølig gratis... Den er bare fed på alle måder...


    Dog holder jeg stadig på at FPS og RTS spil hører til PC... Men folk der spiller, fodboldspil, bilspil og fighter spil på PC... Det er sq synd IMO... Specielt pga der ikke er noget federe end at sidde 4-5 stykker og spille mod hinanden mens der råbes og drikkes :))


    Edit: Udover det så tror jeg ikke på at blue-ray kommer til at hitte...


    for det første er det for sent ude, FYLDT med fejl og mangler og generelt hører man ikke ret meget godt om det mere... Flere af firmaerne der støttede det er hoppet over på HD-DVD vognen...


    Desuden så kommer PS3 sikkert først ud om 6-9 mdr... Som også er lang tid ifht det bare er de samme lorte spil der kommer ud til den bare i en ny udgave ;) (Som om vi ikke alle har prøvet PS1-2)

  • nu kan jeg kun snakke om min egen menning.. men en xbox er spil af penge.. der kommer nogle få spil til Xbox som ikke kommer til PS eller PC... en xbox er bare en Wannabe computer..


    det er bare en moddet computer som du bare sætter til tv i stedet for monitor.. efter min menning er det spil af penge til dem som har en pc at lege med..
    hvis det er kan der sagents komme flere grunde :D



    og så lige til denne stemme.. JEG KAN IKKE STEMME MED HJERTET!!! du har jo ikke skrevet Nintendo på.. og der kommer den fedeste nintendo jo snart. til sommer nok. der hedder Nintendo Revolution.. og den stemmer jeg på.. og venter dog også på PS3 da jeg også skal have den :)


    grunden til jeg holder mig til PS3 i stedet for xbox er igen at ps3 har de fleste spil.. og der kommer kun nogle få som du kun kan få til xbox.. og dem kan man så bare købe og så køre med emulator..


  • ^^ Har nu ikke hørt andet end skidt om nintendo revolution... Og der er INTET revolutionerende ved den :P


    Men IMO er det ikke det at det er de samme spil... På en PC sidder man helt alene og glor, på en Xbox kan man sidde et par gutter og spille sammen ;) Og det er derfor det er fedt ;)


    Men nintendo har da ikke lavet 1 eneste godt spil de sidste... 10-15 år? IMO er det bare remakes :/ eller hvad?


    Dog synes jeg bare at folk skal prøve det først.. Og hvis PC'en er nok til en, så er det vel pga man enten ikke gider at spille spil når vennerne er på besøg... Eller at man sidder og skiftes eller bare selv spiller? Eller ingen venner har? :P Ej det er jo også fint... Men synes sq den er fed ^^

  • Nintendo konsollen er den konsol med de mest nyskabende spil.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nintendo konsollen er den konsol med de mest nyskabende spil.



    yep.. og hvordan kan du høre dårlig om noget som ikke er kommet ud??


    og det der med venner og alt det der du nævner.. eventuelt er det bare MEGET federe at spille fps spil på computeren da du har meget mere styr over det. og så har man VT og TS til at snakke med venner.. og Nintendo har lavet fede spil jo.. og remakes, kald det hva du vil.. nok bare fortsættelser.. der noget nyt i, ny historie.. fortæl hvilke remakes som er lavet?? kom kom fortæl fortæl..


    der er lavet metroid prime.. 1&2, remakes?
    mario spil,, remakes? nej for der intet du kan sammenligne en nintendo 64 med en gamecube. det eneste du nok kan sige er en remake eller det er nu forsættelser er Mario Party.. og det er helt sikkert noget der er funny selv for min far...


    undskyld men kan ikke se at det helt holder det du siger.. men foræl da endelig dine såkaldte remakes...



    og andgående nintendo Revolution, det er nok at det er den første Nintendo der er bagud kombatible.. og nok det nyeste teknologi.. nok grunden til de kalder den Revolution... de gemte enddag deres dater til aller sidst så konkurrenter som Xbox og PS3 ikke lige pluselig ville lave deres om.. men ok..

  • Mon ikke Xbox 360 vil dykke lidt i pris når PS3 kommer?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Mon ikke Xbox 360 vil dykke lidt i pris når PS3 kommer?



    de skulle jo bare hurtigt ud mede den.. så vent til sommer så se prisen.. jeg tror nok den er faldet. :D


  • Jamen så køb dog en Nintendo dreng! :))


    Topic: XBOX360 eller PS3 er næsten lige meget for mit vedkommende. Ville måske hælde mod PS3 da jeg er stort fan af GTA og GT. Og den vil sikkert få de samme egenskaber som XBOX360 har nu. Dog med Blu-Ray drev. Men jeg er ligeglad, bare spillene er gode. Om det er MS, Sony eller Toyota der så har lavet den.


    PS3 vil nok vinde for mit vedkommende, den dag de to maskiner direkte kan sammenlignes og koster det samme. Men indtil da er jeg ret imponeret over XBOX360. Hvis man kigger på hardware-siden alene, er den jo et ret godt køb.


    Nintendo er dog helt ude af legen her. Gyroskop-controllere og bagud-kompatibel eller ej... Min lille kusine kunne måske være interesseret, da hun kan lide at spille Mario.