Bliver det til noget med en tweak.dk guild eller hvad?

Tweak guild eller ej?
-
-
Ja, det har godt nok ligget stille i et stykke tid
-
Vil jeg give meget ret i..
Ideen er sådan set god nok... men, ja?
Btw. OT: Seepee, kan du komme ind på SR? Den server er fucked op nu.
-
Jeg tillader mig lige at bringe dette emne op igen.
New Realms Wednesday, January 25th
24/01/2006
To accommodate for the growth of the European World of Warcraft community, we will open five new realms tomorrow, Wednesday January 25th. These realms are "fresh" realms and will be opened without migration at this time.The English realms that will be opened on Wednesday are Scarshield Legion (RP PvP) and Xavius (PvP).
Er det ikke alle tiders mulighed for at få fingeren ud og få startet det tweak.dk guild?
En hel ny pvp server vi kan indtage. -
Originally posted by fhqwhgad
Jeg tillader mig lige at bringe dette emne op igen.Er det ikke alle tiders mulighed for at få fingeren ud og få startet det tweak.dk guild?
En hel ny pvp server vi kan indtage.Hvis i starter guilden på den nye PVP server som hedder Xavius så vil jeg gerne joine guilden
-
Jeg ville da nok være frisk hvis vi startede på en ny server. Har dog gang i en lvl45 char som gerne skulle op på 60 på Aggamaggan. Spiller ikke så meget, så det har taget noget tid at få ham til 45 - og ville derfor være lidt træt af at starte forfra igen.
Men jeg er da med hvis der er nogen der starter noget.
EDIT: og forresten, så skal det være horde
Jeg nægter at rende rundt med en eller anden prins eller selvfed elver.
-
jeg er med hvis det altså ikke bliver easy mode..
Horde FTW^^
-
Det kunne da være sjovt nok.. Og ja, det skal være horde
-
Kunne da også godt finde på at være med, men ved ikke hvor meget tid jeg ville få til at spille den char. Kunne være sjovt nok alligevel.
-
er klar skal bare vide hvor hvordan og hvorledes
-
så har jeg fået lavet mig en lvl 4 Tauren warrior på Xavius. Jeg hedder SimonTHK af en mærkelig grund
Hvis nogle andre skulle lave en char derinde, kunne du/i jo lige sende mig en mail i spillet!
SimonTHK
Går ud fra at guild skal hedde Tweak eller Tweak.dk?
-
Originally posted by Facker
Vil jeg give meget ret i..Ideen er sådan set god nok... men, ja?
Btw. OT: Seepee, kan du komme ind på SR? Den server er fucked op nu.
SR er altid fucked
Hvad hedder du derinde Facker?
Jeg hedder Ialokin
-
Hov sry, tænkte ikke på at jeg lavede off topic, det må i undskylde.
-
Bare folk lige fixer et sted sådan vi kan komme igang.. Vil nemlig gerne have noget hjælp da jeg er ny ispillet.. Eller har spillet det før men ca et lille år siden
begyndte igår hehe.
-
Vi er vel mere eller mindre blevet enige om Xavius, horde!? Eller hvad?
-
Originally posted by DKTiger
Vi er vel mere eller mindre blevet enige om Xavius, horde!? Eller hvad?Dunno? men er der mulighed for at få hjælp eller? fordi ellers gider jeg sku ikke
-
Originally posted by Hatten
Dunno? men er der mulighed for at få hjælp eller? fordi ellers gider jeg sku ikke
fed måde at skrive "boost min røv for jeg ka ik selv l2p"
-
Originally posted by h0d
fed måde at skrive "boost min røv for jeg ka ik selv l2p"
Hvad er det du tuder for.................................................................
der er jo nok en del andre som også skal starte nye da alle ikke lige starter på samme server første gang......
så snup en kiks
-
syntes helt klart det skal være Xavius serveren
og så skal det self være Horde
Horde Rocks
-
Så lad os da bare ta horde, det er vist det de fleste vil.