Rygestop. Er der nogle som er med ?


  • tjaa nu har jeg røget næsten hver dag det sidste års tid.. så vil sige det er mindst lige så svært.. desvære :(

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    HAHA! Præcis ! :drink:


    så blir man juo lige så rund som en bold jo... vil du drikker 30 ½L cola om dagen isteddet for at ryge 30 smøger om dagen.. så tror sådan set det der er lige usundt...jo..:p :boxing:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Som jeg nævnte i en anden tråd, bør jeg holde op med at ryge.
    Det er lettere sagt end gjort.
    Status lige nu er 4 cigaretter på 3 dage, hvor normalen er 60-75 stk.


    Er der andre her, som er ved at finde ud af, hvad seriøse abstinenser er ?


    Nikotinplastre og næsespray er lige til at lukke op og sk*** i. :roller:


    Når jeg kommer over vinterdepressionen er jeg også med på den. Vi er et par stykker på jobbet, som melder os til et rygestopkursus inden længe, så håber sgu det går. Jeg har nemlig også det forbandede problem at jeg nyder at ryge en smøg :(
    Men :9xo herfra

  • Quote

    Originally posted by sam
    Når jeg kommer over vinterdepressionen er jeg også med på den. Vi er et par stykker på jobbet, som melder os til et rygestopkursus inden længe, så håber sgu det går. Jeg har nemlig også det forbandede problem at jeg nyder at ryge en smøg :(
    Men :9xo herfra


    Samme her. En kop kaffe om morgenen og 2-3 smøger til. Så er man klar til en ny dag. Well, sådan plejer det at være.
    Jeg har røget 4 smøger på 4 dage, så det går da ok det her.
    Hvis jeg tændte en nu, ville den sandsynligvis smage elendigt og jeg ville blive svimmel af den. 8o


  • Så tro mig, jeg har prøvet begge dele. Det ene kan være fuldt ud lige så svært som det andet. Kommer meget an på omfanget!

  • Quote

    Originally posted by EdgarBaba


    Så tro mig, jeg har prøvet begge dele. Det ene kan være fuldt ud lige så svært som det andet. Kommer meget an på omfanget!


    Christ. Længe siden man har set noget til dig. Hvad render du rundt og laver?

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Den del med abstinenserne kender jeg godt. Sidder med en masse af dem. :rolleyes:
    Jeg købte en Nicorette næsespray i går og tog et enkelt pust, da det blev for slemt med abstinenserne. Jeg fatter ikke, at de kan sælge sådan noget lort til folk ??? Svindel og fup er det.
    Jeg vil hellere sprøjte terpentin i næsen end det møg der. Fy for den da. :boxed: 8o


    Hhmm, jeg har hørt godt om de plastikrør der spidser i enden, faktisk har lidt form som en cigaret, som man også skal gå og suge i. Og så putter man "ammo" i, de ligner sådan nogle små ruller med vat i.


    Hehe, ja jeg kender ikke lige alle de fagord, som i nok kan se :T

  • Hehe dem kunne man købe i BR i sin tid. Der var ikke nikotin i men bare mintsmag. Jeg kan huske jeg købte en på et tidspunkt. Egentligt fuldstændigt forkasteligt at sælge til børn. Tror jeg aldrig ville gå idag hehe. Og det vilde er, at det kun er 10-15 år siden.

  • Går på gymnasiet. Får 10 i datalogi. Så lidt kan jeg da finde ud af. Har slet ikke haft noget med computere at gøre de sidste næsten 2 år, så sidder tilbage med en Athlon 1800+ og et GeForce2 gfx.


    :D


    Men lykke til alle dem, der forsøger at kvitte smøgerne!

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    Hehe dem kunne man købe i BR i sin tid. Der var ikke nikotin i men bare mintsmag. Jeg kan huske jeg købte en på et tidspunkt. Egentligt fuldstændigt forkasteligt at sælge til børn. Tror jeg aldrig ville gå idag hehe. Og det vilde er, at det kun er 10-15 år siden.


    Min morbrors kone render rundt med sån en der. Hun er mere afhængig af den nu, en hun var af smøgerne..

  • Quote

    Originally posted by niller


    så blir man juo lige så rund som en bold jo... vil du drikker 30 ½L cola om dagen isteddet for at ryge 30 smøger om dagen.. så tror sådan set det der er lige usundt...jo..:p :boxing:


    Ok ok got me! Meget meget små flasker/dåser så!

  • Quote

    Originally posted by sam
    Så er vi 3 fra jobbet der har meldt sig til rygestop kursus. Kurset begynder nok i marts oder so


    Sådan... første skridt taget. :9xo
    Min søster snakker også om rygestop i marts. Noget via hendes arbejde.
    Til den tid skulle der gerne ligge 3300 kr. i vores rygestop sparegris. :9xo
    Næste år til sommerferien, skulle der gerne være... hold nu fast... 32.000 kr. i den til en ferietur sydpå. 8o


    Tak for supporten fra ikke rygerne i denne tråd. :9xo


  • 32k ! 8o

  • Quote

    Originally posted by sam
    Så blev der sgu sat dato på rygestop kurset. 7/2-06.


    Super. Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går med det.
    Held og lykke til dig her fra. :9xo


    Quote

    Originally posted by Zlinky
    32k ! 8o


    He he... Ja, jeg gloede også lige en ekstra gang, da jeg regnede lidt på det.
    Vildest at tænke på, hvor mange penge man har ladet gå op i røg. :boxed: