Nyt domæne med bedre server!

• Hvilken host er det?
    Web10 siger de ikke tillader at kunder har store videoer! Skrev de til mig, efter at have tjekket min nuværende side! Æv

• Okay, web10 var lige nede i et par minutter da jeg skulle tjekke noget! Haha ...
    Og surftown siger de ikke lige kan sige hvor meget jeg kan tillade mig af trafik! Noget må de sku da kunne fortælle !! Enten i GB eller noget andet..

Det eneste der ser nice ud lige nu, er http://www.needhost.dk, nogle der kender noget til dem? Skal bestille meget snart, så håber der er nogle der vil dele lidt om dem!

• Hvis du har så meget trafik skal du nok ikke regne med at ret mange af de billige hosts vil tage dig ind. Jo mere trafik jo mindre tjener de :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Hvis du har så meget trafik skal du nok ikke regne med at ret mange af de billige hosts vil tage dig ind. Jo mere trafik jo mindre tjener de :(

Hmm.. Øv! Det er sq nedern at sige Fri Trafik så! Ligemeget hvad, om det er billigt eller ej, så skal de sgu da ikke sige fri trafik så!
    Det er ligesom Anden siger..
    "Vil du have en småkage.. OG EN FLAD *DISCH!*"

• Hehe det var da vist fra anden det der var det ikke :))

Jeg kan godt smide en mail til powerhosting for dig hvis det er og hører hvad han siger til at skulle hoste din side med er sikker på det ikke er noget problem... men ok er også lidt dyere.

Hehe det var da vist fra anden det der var det ikke :))

Jeg kan godt smide en mail til powerhosting for dig hvis det er og hører hvad han siger til at skulle hoste din side med er sikker på det ikke er noget problem... men ok er også lidt dyere.

Skrev også "som anden siger :P"
    Men det er i orden, ellers tak!
    Jeg vil ikke give 400+moms for det, og så oprettelse, over 600kr i alt!
    Har skrevet til needhost.dk og så må jeg bare se! Håber bare.. Skal nemlig have det hurtigst muligt. :(

• Bare i orden :)

Havde ikke lige set er sgu tidligt på dagen ens øjne skal lige med ud af sengen :)

Bare i orden :)

Havde ikke lige set er sgu tidligt på dagen ens øjne skal lige med ud af sengen :)

Har ikke været i seng :p

Originally posted by flying-trickster
    Hvilken host er det?
    Web10 siger de ikke tillader at kunder har store videoer! Skrev de til mig, efter at have tjekket min nuværende side! Æv

Web10 er min host :razz:

Sjovt de kalder dine videoer for store når ingen af dem er over ~10 MB ... :boxed:

Originally posted by Burger
    Jeg ville holde mig langt væk fra needhost.dk .. Du kan læse her hvorfor ..

Ja, det lyder rimelig provo med alt det, men mon ikke det bare var en masse uheld, eller bare engangs noget? Håber da ikke andre har fået samme problemer... En ven sagde at det var rigtigt godt! Altså needhost.dk