Nyt domæne med bedre server!

• B-One udbyder ikke de samme services til alle kunder. Den bitre erfaring fik jeg da jeg havde min lille hjemmesideproduktion kørende - stod med en kunde der ikke kunne bruge hans hjemmeside, fordi gd2 lib ikke var understøttet på hans hotel, på trods af at det var på mit - begge hos B-One, og vi betalte det samme.

Jeg kontaktede dem så, og efter en masse hurlumhej frem og tilbage, fik jeg at vide, at når der først var lagt en php version samt nogle funktioner ind på en server, blev det ikke ændret. Derfor var der forskel, og et gammelt hotel vil aldrig komme til at køre med den nyeste version af PHP og mySQL på trods af at det står på deres hjemmeside, da det kun gælder deres nyeste servere.

Derfor, nallerne væk fra B-One!!!

Jeg har dog haft gratis webhotel ved dem i 1½ år nu, fordi bøverne ikke fatter at de skal lukke det. :)

• Haha, okay! Men tak for det..

• Tja, bedst, men bestemt ikke billigst: (mt) MediaTemple De er helt klart de ultimative indenfor webhosting.

Ellers, fra hvad jeg har hørt, skulle Surftown være udemærkede.

Og som de andre har sagt, hold dig væk fra B-One og også Cliche. Har ikke hørt så godt om de to...

EDIT: Whoops... Link retter. I må da kende Media Temple (mt). Jer der arbejder med webdesign/programmering?

Originally posted by simonwh
    Tja, bedst, men bestemt ikke billigst: (mt) MediaTemple De er helt klart de ultimative indenfor webhosting.

Og som de andre har sagt, hold dig væk fra B-One og også Cliche. Har ikke hørt så godt om de to...

Når man først begynder at true Cliche, så er de røvslikkere... man kan godt overleve dem... administrerer en hjemmeside der ligger ved dem, og det går liiiige. :)

• Noget helt andet, ved nogle af jer, om Web10 og Surftown tager Maestro hævekort?

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Originally posted by simonwh
    Tja, bedst, men bestemt ikke billigst: (mt) MediaTemple De er helt klart de ultimative indenfor webhosting.

Håber næsten det er dit link den er gal med ellers ville jeg ALDRIG vælge et firma som mt... når jeg forsøger at gå ind på siden er den nede...

Det er da ringeste reklame man overhovedet kan lave for sig selv :))

Powerhosting kører som det skal support inden for ca. 5 min på hverdage hurtige server fri plads og trafik. Ved godt der er lidt forholds regler med de er MEGET large... er mest for at store firmaer ikke skal bruge det som mail spammer til 200.000 mails eller sådan noget :)

Alt det negative om b-one kan igen kun sige har aldrig oplevet noget negativt og har 5-10 domæner kørende ved dem.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Har selv hos http://www.wannafind.dk - Det er en smule dyrt (I forhold til de billigere og meget ringere udbydere)
    Man får masser af serverscripts man mange gange har brug for og hvis de ikk har det, så er de villige til at installere det hvis det er noget ordentligt..

Har ikke oplevet de har været nede overhovedet og mit arbejde har over 600 domæner hos dem - De har ikke klaget en eneste gang!

Supporten er også super! Der sidder altid nogle ved serverne, hvis nu uheldet sku være ude og de folk, der svarer på mails er ikke bare nogen de har hyret bare for at sidde der, men netop folk der har forstand på det de har fingrene i!

Man ka også altid blive stillet om til lige det personale man har lyst til over telefonen - Det syns jeg er en klar fordel, de par gange jeg har skulle rode med noget underligt for mit arbejde

• Så er http://www.ahdk.dk da også lige købt her :D hos Web10.

Håber på at bruge PHP Fusion på sitet.

Intel Core2Duo E6600
    Asus P5K-E
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Logitech G15 v2

Originally posted by sct_nicolaus
    Surftown har 10GB "fri" trafik om måneden :)

Nej, det har de så ikke, det står ingen steder, og spurgte dem, og de siger de ikke har en fast grænse ......

• well, det er heller ikke som en online harddisk, hvis folk f.eks. henter mine film tit! Det er det jo ikke, så er det jo bare fordi folk kan lide at se det eller hva det nu er!
    Så kan de lade være med at skrive fri trafik, eller skrive "Fri trafik, medmindre der bliver hentet mere end 1gb på en halv time!" .. Or whatever their limits are!

Men, ved godt du ikke snakker om lige specifikt min side, det var bare et eksempel!
    Har tænkt mig surftown, og bestiller det nok indenfor denne uge! Synes bare det er lidt dårligt de ikke kan fortælle mig hvor meget de kan lade der blive hentet før de bliver nødt til at lukke siden ned! De burde da kunne sige et eller andet, give et eksempel, sådan føler jeg ihvertfald de kunne :D

Originally posted by Bobcat
    Det der med at folk klager over B-One og deres "lorte politik", det er for det meste fordi at folk ikke læser deres politik. De gi'r fri trafik, men der står specifikt at deres servere ikke skal fungere som folks "online harddisk".

Jeg har web-hotel hos dem, og jeg klager ikke.

Hvem har overhovede nævnt online hd?

Hvis du tager udgangspunkt i hvad flying-trickster skal bruge hjemmesiden primært til, så er det jo streaming af video osv... vi snakker tunge filer... Det er her b-one får ondt i røven... personer som dig der har en hjemmeside hos dem burde hellere aldrig klage, da der intet aktivitet er... nogen jpg filer som aldrig åbnes skader dem ikke... så det har de det fint med...

men 9 kr om mdr? så burde man også vide at man ikke skal forvente det store...

• Jeg ved da en ting helt sikkert det trafik du har på dit site med streaming af video vil du ikke have bøvl med fra powerhosting...

http://www.hangtilhygge.dk er hostet ved powerhosting og de film er godt nok blevet suget ned mange gange på meget kort tid og der har aldrig været et ord brok.

Kender ikke web10 da jeg ikke selv har haft den men har hørt andre steder fra at det ikke lige er verdens bedste hosting sted... bla. derfor jeg gik uden om dem, men hvis i er glade og tilfredse er det jo fint... kan jo også være blevet bedre :)

• Okay, synes powerhosting virker for dyr! Årsafgift på 400kr + moms, slap af!

Jeg er meget tæt på at bestille nu, drenge! :D
    Tænker på Surftown fordi folk siger det er okay, ved bare ik lige med trafikken!
    Det samme med Web10, men de har så dobbelt så meget plads (1gb) som surftown, så tror jeg læner mig op ad Web10! Er det stabilt, dem af jer der har erfaring med det? Og dem der kender min side sådan lidt, tror I de kan bære over med mig? Der er ca 5-20 besøgende om dagen, nogen gange mere andre gange mindre!
    Det sker dog at der kommer 300-400 om dagen også nogen gange, hehe, det sidste jeg vil have er at de lukker min side pga trafik!
    Ved ikke hvor mange mb der bliver hentet.
    Håber på svar, og råd, thanks! :rules:

• Ja det koster selvfølgelig lidt men jeg betaler gerne det mere for den service. Men hva de andre kan jo også være fine nok.

Jeg har omkring 4gb liggende på min lige nu... har godt nok ikke så meget trafik som dig men har dog lidt på mit galleri.

Originally posted by flying-trickster
    Altså det eneste er mine videoer! Nogen gange kan det bare ske der er mange der henter på en gang!

De fylder jo ikke så meget, så der skal jo MANGE til før det giver meget trafik pr mdr.

Min egen HP har trukket op mod 20 GB trafik om måneden uden at høre et pip fra min host.

Her i år har trafikken dog ikke oversteget 8-9 GB/mdr. Min side er nok blevet kedeligere ... :))

• Har haft Web10 før på en side der hed knallert-tuning.dk hvor jeg havde dem fra 2004 til sommer 2005, og der var god stabillitet.

Trafik er intet problem da vi havde træf film liggende så jeg kan anbefale dem.

Intel Core2Duo E6600
    Asus P5K-E
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Logitech G15 v2

• Har nu haft web10 i et lille års tid. Der har været et par småting pga. server nedbrud og opgradering. Men det kan jo ske for alle - blev dog også ordnet med det samme. Ellers har jeg været meget tilfreds med dem som host. Hurtig og god support i de få tilfælde, det har været nødvendigt.
    Jeg har så ikke det store behov for, at ha' ting liggende som andre kan hente. Eller vise min kunnen frem på video - det ville jo også bare kræve en hulens masse plads. :$ - hvis alt skulle filmes. :))
    Men alt i alt - så er jeg meget tilfreds med web10.