Hvad syntes i om dette skud ?

• Jah jeg var i TYrkiet her i sommers, så var vi på en resturant der var højt oppe.. Så kunne man gå 880 trappe trin ned på en strand.. Mine forældre sad og fik en øl og jeg kede mig, så jeg tog vores cam og gik ned. Da jeg endelig var nede syntes jeg der var en mega flot klippe. Nu har jeg så liget taget mig sammen til at vise billedet.. Jeg har ikke og en skid forstand på foto.. Så bliv ikke for proffe..
    Jeg siger det lige ud, jeg er faktisk stolt af det :P Men det var hårdt og gå 1760 trin 8o
    Link til billede!

Hvad syntes i ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• blev sku helt fint :) hvad kamera har du brugt? og hvilken by var i, í?

vil da også lige udnytte muligheden for at vise mit kæmpe talent inden for foto-shooting (NOT :razz:) glemte dog at slå time-stamp på nogen billeder! irriterrer mig for vildt!

1 (kiesa i grøften :clap:)
    2
    3 (latterlige hegn!)
    4
    5
    6
    7
    8

kvaliteten er ikke helt i top på nogen billeder da det var meget tåget i 3,5km højde ;)

• Har brugt et Canon Poweshot G et eller andet.. Vi var i Alanya

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Gør de ikke mere, ellers får de fra taget deres butik. Der er kommet en lov op om det nu, så man kan gå uden og blive rygget i.. Jeg har væert der 9 gange :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Damn det sidste billed ser mærkeligt ud :boxed:

Og for fanden for jeg elsker sådan en Viper der! :T

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Dit billede er da fint, men himmelen blænder desværre alt for meget.. Den lyser alt for meget..

At vandet skummer og sprøjter opad den lille klippe i vandet ser godt ud..

Men igen det ødelægger billedet, specielt i højre side, at eksponering er forkert..

Et tur i photoshop vil gøre billedet noget bedre :)! Men fint skud

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Gi'r Krillen ret i at baggrunden er for dominerende og alt for lys. Det er svært, at ændre det i PS - men har lige leget lidt med billedet, ved hjælp af nogle plugins/filtre. Billedet er reduceret så det kan vises herinde. Men mere for at vise en evt. løsning.

[Blocked Image: http://x11.putfile.com/12/36219571178.jpg]

Har brugt "magic wand" til at markere himlen/baggrunden -> fyldt noget blå himmelfarve på -> derefter smidt nogle Wispy clouds (Alien Skin: Xenofex 2) på det markerede og så til sidst lige rettet horisonten til.

• Bedre med bentzins verision men kunne nok godt være bedre. Himlen er som sagt brændt helt ud for dig. Men skal da lige siges at dit motiv ofte vil snyde lysmåleren på et kamera så man skal ind og gøre noget manuelt hvis man skal tage det ordenligt.

Er på arbejde nu men kan være jeg for tid til at kyle det en tur i ps senere hvis det er i orden med dig....

Det er lige en note bentzin altid spørge om lov før du reposter et edit... er jo hans billede :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Bedre med bentzins verision men kunne nok godt være bedre. Himlen er som sagt brændt helt ud for dig. Men skal da lige siges at dit motiv ofte vil snyde lysmåleren på et kamera så man skal ind og gøre noget manuelt hvis man skal tage det ordenligt.

Er på arbejde nu men kan være jeg for tid til at kyle det en tur i ps senere hvis det er i orden med dig....

Det er lige en note bentzin altid spørge om lov før du reposter et edit... er jo hans billede :)

Det er jo rigtig nok, men fik en PM, hvor jeg blev spurgt om jeg ikke nok ville kigge på hans billde. ;)

• Netop også derfor jeg ikke sklædte ud men sagde det på en stille måde tænkte der kunne ved at ligge sådan noget bagved :))

• Meget hurtig edit er på vej ud af døren til føsdag men syntes lige jeg ville smide en meget hurtig....

Meget hurtig edit er på vej ud af døren til føsdag men syntes lige jeg ville smide en meget hurtig....

Nice - men lidt for dominerende himmel efter min smag. ;)

• Tak for jeres indlæg..

Det er bare i orden i redigere osv. i det. For kan ikke selv noget ang. fotograferig og redigering.

Men jeg har også taget et mere magen til, men det blev bare så urtoligt mørkt. Her det

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by celfa
    Tak for jeres indlæg..

Det er bare i orden i redigere osv. i det. For kan ikke selv noget ang. fotograferig og redigering.

Men jeg har også taget et mere magen til, men det blev bare så urtoligt mørkt.

så er det andet bedre.. der holder du også kameraet vildt skævt, ser lidt dumt ud vandet hælder til siden :)

Meget hurtig edit er på vej ud af døren til føsdag men syntes lige jeg ville smide en meget hurtig....

Kan du ikke sende det billede til mig i en størrer opløsning ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by Bentzin
    Har sendt dig et næsten magen til What's i større opløsning. Brug det hvis du lyster. ;)

Takker Bent :cheers:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB