Hey. Jeg poster dette topic, pga. jeg kun har spillet horde - men mine venner og jeg har besluttet os at rolle alliances på Vashj. Mit problem er, at jeg ikke ved hvilke class der fungerer nice som alliances. Jeg satser mest på pvp (IKKE ROGUE), nogen der har et bud?
Fedeste pvp og pve class til alliance?
-
-
Bare tag en char og bliv god med den...
-
Men må jeg på det kraftigste fraråde at starte en Paladin! "Kom til" at køre en op på level 60 og har fortrudt det så hårdt, han er bare generalt langsom til ... ALT!
-
Hvis du kan lide support er en paladin den bedste support klasse når det kommer til pvp. Find sammen med en makker der har en warrior og i har et team der er meget svært at slå.
-
en warrior eller en warlock
-
warr / rogue / hunter / mage / w/e du syns
-
Jeg ville foreslå en hunter, evt. en elver (de kan stealthe og har 5+ i bue). Jeg har selv en lvl 60 Dwarf hunter der er sat op til marksmanship. Han har været nem at spille både i pve og pvp, men det er da helt klart et spørgsmål om temperament.
-
Originally posted by Fruitloop
Jeg ville foreslå en hunter, evt. en elver (de kan stealthe og har 5+ i bue). Jeg har selv en lvl 60 Dwarf hunter der er sat op til marksmanship. Han har været nem at spille både i pve og pvp, men det er da helt klart et spørgsmål om temperament.
de har ikke +5 i bue, de kan shadowmelde men der må de ikke røre sig -
Jeg havde faktisk tænkt mig at starte en Paladin.
Men jeg tror jeg vælger Warrior, det er bare et svært valg :z
Det kan godt være det blir Paladin. -
Originally posted by Drally
Jeg havde faktisk tænkt mig at starte en Paladin.
Men jeg tror jeg vælger Warrior, det er bare et svært valg :z
Det kan godt være det blir Paladin.du vil fortryde det... de er død kedelige imo
-
Du kan måske spille den til level 40, hvor han faktisk er rigtig god! Du sidder og tænker "Ha ha de idioter, han er sku da pisse god!" Så snart du rammer 45-50 kan du virklig mærke hvor kedelig han er.
-
Hvad med Warrior?
-
Originally posted by Drally
Hvad med Warrior?well jeg fortryder ikk min warrior
ka lave meget meget damage, og efter AV kom ud, er det jo mega let at få et super godt våben.
-
Jeg er nu også vældig glad for min warrior.
-
Originally posted by CarStone
well jeg fortryder ikk min warrior
ka lave meget meget damage, og efter AV kom ud, er det jo mega let at få et super godt våben.
CarStone, jeg tænkte på om du ikk lige kunne tage et pic med night elf female warrior med full wrath - plz :d
-
-
Originally posted by Slain
hedder ganske vist ikke carstone... men her har du et billeddet den gamle :o laver et at den nye version nu 2sec
-
Originally posted by CarStone
det den gamle :o laver et at den nye version nu 2sec
Så bliver det da heller ikke grimmere!
-
Originally posted by AbeTis
Så bliver det da heller ikke grimmere!
yea
ser dog OK ud på tauren imo, men ellers er det crap.
-
gnome ftw!1