Nytårsfortsæt?

  • Quote

    Originally posted by Cobber
    Tjaa har da lidt:


    1. Begynde at ryge fast, det her sheist med at gå og så ikke og så gøre det irriterer mig for det er behageligt at ryge imo :D .
    klip


    Vi snakkes lige ved om 25 år, hvis jeg ellers lever så længe.
    Jeg garanterer for, at du til den tid har fortrudt, at du nogensinde var begyndt med at ryge.
    Be smart... drop det. ;)


    Smookers are stupid hunted people with short lives. You don't need to be one of them. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Vi snakkes lige ved om 25 år, hvis jeg ellers lever så længe.
    Jeg garanterer for, at du til den tid har fortrudt, at du nogensinde var begyndt med at ryge.
    Be smart... drop det. ;)


    Smookers are stupid hunted people with short lives. You don't need to be one of them. ;)

    Hmm alle de her overvejelser, jeg er så heldig at være i situationen hvor jeg selv vælger om jeg vil blive ved eller ej, og kan sgu godt se synpunktet i at lade være, der er bare det sociale i det, omvendt kunne man jo smide 31kr i en bøtte hver gang man ville købe en pakke og så har man jo pludselig 25k til en Land Cruiser :)


    Tak for det du gamle, tror jeg sku jeg gør. :)

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by Cobber
    Hmm alle de her overvejelser, jeg er så heldig at være i situationen hvor jeg selv vælger om jeg vil blive ved eller ej, og kan sgu godt se synpunktet i at lade være, der er bare det sociale i det, omvendt kunne man jo smide 31kr i en bøtte hver gang man ville købe en pakke og så har man jo pludselig 25k til en Land Cruiser :)


    Tak for det du gamle, tror jeg sku jeg gør. :)


    Var så lidt. Jeg håber du holder det. :D
    Det er i hvert fald den primære ting, jeg ville have gjort anderledes, hvis jeg f.eks. var 15 i dag. Rygning var jeg aldrig begyndt på så.
    At jeg begyndte på det, må desværre siges, at være mit livs største bommert. :rolleyes:
    Man kan sagtens være social, uden at sidde med en osepind i munden. ;)


    Wow.. Det nye år er endnu ikke begyndt og jeg har allerede gjort en rigtig god gerning. ;)

  • En helt anden ting, fra min side er så at jeg vil holde mig ude af det kriminalitet jeg var lidt inde i for 6måneder siden, det gælder sig nogle af mine tidligere venner der stjal biler og sådan lidt, jeg var lidt inde i det uden at blive hardcore eller selv bøffe en øse, og i dag sælger de samme gutter Dope/stoffer, men jeg var så heldig at sige fuck dem på daværende tidspunkt, så det skal da være i stedet for smøger, at jeg skal holde mig væk fra dem, hehe :D :idea: :cheers:

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Mit er at jeg ikke vil ændre mig :))

    HAHA nice one :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • At smøre min cykelkæde, når den trænger :))


    (Og det gør den rent faktisk nu! 8o )



    Samt at finde ud af hvad jeg vil i fremtiden mht. uddannelse... :( ...men det kan være ret svært har jeg indset...

  • Pt er dert blive æfru, men ellers skal jeg bare hygge med vennerne... Glæader mig til den gode mad og selakBET. sAMT FAMLIEN OG DEN GODE STEMNING I BYEN. :)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Pt er dert blive æfru, men ellers skal jeg bare hygge med vennerne... Glæader mig til den gode mad og selakBET. sAMT FAMLIEN OG DEN GODE STEMNING I BYEN. :)


    ja start du med at lægge julebajerne væk (:

  • Hmmm..


    Ikke spise så meget usundt?


    Begynde at spille Neverwinter Nights :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Af med maven :P
    Blive gældfri.
    Forbedre hjemmebiografen væsentligt
    Runde mindst 150 dvd film
    .... kan lige så godt droppe at blive gældfri. :\


    tror jeg tager 300 dvd film i stedet :P ellers har jeg ik noget

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Pt er dert blive æfru, men ellers skal jeg bare hygge med vennerne... Glæader mig til den gode mad og selakBET. sAMT FAMLIEN OG DEN GODE STEMNING I BYEN. :)


    ROFL ^^


    Kan godt se du ikke kan ramme tasterne..

  • Quote

    Originally posted by Cobber

    En helt anden ting, fra min side er så at jeg vil holde mig ude af det kriminalitet jeg var lidt inde i for 6måneder siden, det gælder sig nogle af mine tidligere venner der stjal biler og sådan lidt, jeg var lidt inde i det uden at blive hardcore eller selv bøffe en øse, og i dag sælger de samme gutter Dope/stoffer, men jeg var så heldig at sige fuck dem på daværende tidspunkt, så det skal da være i stedet for smøger, at jeg skal holde mig væk fra dem, hehe :D :idea: :cheers:


    det var lidt længere tid siden for mig ang. kriminalitet. Gik sq igang med at sælge hash der, men ikke noget med at stjæle, var sq heldig at komme ud af det med en ren straffeattest...puha


    der blev ellers holdt de fedeste fester mellem os... savner det godt nok lidt, men skal ikke ind i det igen

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Mit nytår forsæt skal nok være.... Kan ikke rigtig komme i tanke om noget jeg "mangler". Så jeg må vel forsætte med at gøre som jeg altid har gjort. :crazyeyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein