Hey nogen der ved noget om nazi musik

Originally posted by denully
    og Bentzin ved godt den ikke køre for hurtigt der oppe hos dig. men skifter stadig ikke holdning om at svare på dine latterlige svar.

Nej for du kan ikke svare på det ! Stop med dine personlige meninger om mig. Det gøres over PM. Tak !
    Det er ikke det, den her debat handler om. Den handler om, at en eller anden ****, spørger os om vi vil fortælle, hvor man finder noget sygt nazi-musik. Grow up og debatter på et sagligt plan !

Til Firedog: Det her har ikke noget med flaming at gøre. Hvis du mener det, så send en report.
    Og til det med slipnot og andet i den dur. Ja så er det også sygeligt - efter min mening. Alt destruktivt og menneskefjendsk er sygeligt, ud fra det som jeg har lært om at være menneske.

Edit: Rettet da det ikke er tilladt at skrive klovn herinde. Ihf. ifl. nogle ! :roller:

Originally posted by Bentzin

Nej for du kan ikke svare på det ! Stop med dine personlige meninger om mig. Det gøres over PM. Tak !
    Det er ikke det, den her debat handler om. Den handler om, at en eller anden klovn, spørger os om vi vil fortælle, hvor man finder noget sygt nazi-musik. Grow up og debatter på et sagligt plan !

Til Firedog: Det her har ikke noget med flaming at gøre. Hvis du mener det, så send en report.
    Og til det med slipnot og andet i den dur. Ja så er det også sygeligt - efter min mening. Alt destruktivt og menneskefjendsk er sygeligt, ud fra det som jeg har lært om at være menneske.

1: så hold snotte for dig selv ;)
    han søgte musik lavet af nazister ja, derfor behøver du vel ikke at angribe ham personligt. han har sin holdning til nazister og du har din.
    hvis du har så ond i røven af det hva så med bare at holde snotte for dig selv, for en gangs skyld ?
    så prøve at fat hva der bliver snakket om inden du "debattere på dit saglige plan" :offtopic:

du kan ikke få os alle til at høre Klassisk musik, hvis det er det du prøver på.

Originally posted by Firedog
    nu mente jeg også dødsmetal og så hører han også slipknot som nu også synger om nogle ting med at de vil smadre alt og alle :P

SlipKnot er stadig ikk dødsmetal :D ... men fuck det ... hehe
    det er nu-metal.. ja, de synger om at de vil smadre alt og alle , i NOGEN sange.
    hva så med Paragraf 119 , de synger om at de vil stoppe en flaske med benzin ind i munden på en politibetjent og tænde.. men det er punk? ... :ohmy:

hehe , fuck det ... skal ikk lave mere OT !

• BENTZIN , har sku da på intet tidspunkt angrebet ham personligt? .. hvor ser du det henne af? .. undskyld mig, men kan sku ikk lige se det for mig...

OG! Inden du begynder for godt. Så, kan det godt være der har været meget debat om bent, og at han var for hurtigt ude og pis og lort! Men syntes fandmer også der er nogen her inde, der tænker "Hmm, nu har der været så meget med bent, så nu kan vi godt tillade os at angribe lidt på ham" ... no way! ... sådan syntes jeg der er mange der tænkte her inde! Og den holder jo ikk en meter ... Jeg kan godt følge bent i den her tråd! for du sidder jo nærmest og forsvarer med at nazisme er okay ....
    Noooo waaaay dude! ...

kan også godt være jeg er lidt "hys" lige nu ... beklager jeg for!!!

• læs nu hva jeg skriver.. jeg mente at han høre dødsmetal OG HAN HØRE OGSÅ SLIPKNOT!!!!!!!!

Det er ikke det, den her debat handler om. Den handler om, at en eller anden klovn, spørger os om vi vil fortælle, hvor man finder noget sygt nazi-musik. Grow up og debatter på et sagligt plan !

undskyld bent... men er det ikke flaming når folk sidder og rakker ned på ham om at han er et svin fordi han vil have en nazi sang??? det mener jeg det er.. og nu var hele min post ikke ment kun til dig :)

• 1: han kalder ham sku blød i bolden osv osv for at kunne lide det. det ville jeg nu mene er at angribe ham, eller i hverfald svine ham til.

2: jeg har intet imod bentzin, især da jeg ikke kender ham eller noget.
    tror gerne han er en flink gut og også har ret i meget af det han siger, men jeg kan bare ikke tage folk der ikke kan holde næsen for sig selv, når der er ballade.
    og nu har det lige været bent der har været der de fleste gange, men tror mig der er mange andre jeg ikke gider svare på her fra tweak end lige Bent, når de handler om flaming.

3: som du kan læse længere oppe skriver jeg også jeg hader nazisme.
    derfor kan de sku stadig lave god musik. ??
    jeg indrømmer sku også gerne, at jeg er Rasist fra top til tå. men derfor kan jeg sku da også stadig arbejder samme med en del udlændinge, høre deres musik osv osv.
    de fleste ved sku sågar jeg er rasist over for "de der nede" men det er min holdning og jeg holder den for mig selv.

så om han vil gøre Nazistisk Musik, så skal han sku da have lov til det om i så syntes om det eller ej.
    at han skulle have tæsk hvis man mødte ham og han opførte sig nazistisk, er en anden sag.

og til dem der nu vil sige at rasister ik er meget bedre end Nazister, så er der nu en del forskeld :)
    jeg vil ikke slå dem alle ihjæl, jeg syntes bare de skulle blive i deres land, hvis ik de kan leve under VORES regler og VORES vilkår. ( nu snakker jeg ikke gud osv. men lov or orden )

• TIL ALLE JER selvhøjtidlige tweakere der ikke har noget at bidrage med til topic skulle måske bare holde sig helt væk fra denne tråd ?? Der er sku da ikke nogen hjælp fra jer..... shit nu gjorde jeg det også selv

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

• Der er stor forskel på at høre arabisk musik man synes lyder godt, og så spørge efter DANSK nacistmusik ..

Du hører den arabiske musik - ikke på grund af teksterne, men på grund af musikken .. Når man så derimod spørger efter musik med danske tekster der afspejler en bestemt holdning til en befolkningsgruppe, og ikke efter f.eks. en speciel måde at lave musikken på, eller enkelte gruppers fremstillinger, kan man ikke andet end gå ud fra, at det er budskabet der er det vigtige ..

Hvis man ikke ønsker en sådan fortolkning af det man skriver, så er det på tide man lærer at overveje sine ord, og udtrykke sig klart .. Der er både fordele og ulemper med skriftlig kommunikation, og de største ulemper kommer netop frem hvis man ikke formår at udtrykke sig på den bedst mulige måde .. Selvom det skulle være et misfortolket budskab fra trådens forfatter tillader både andre, og jeg, at drage de konklusioner vi gør - At du ikke er enig, er helt OK, men det betyder ikke, at man skal kommunikere på det lavest mulige niveau ..

Bent: du siger personlige meninger skal holdes til PM, i samme post som du bruger til at fortælle at han er en klov, og at han har en syg holdning... RIGHT ON ! :9xo

prøv nu lige at få styr på dit lort !

• Præcis hva jeg har prøvet at udtrykke tidligere - med næsten lige så meget held synes jeg selv :)) :cheers:

• blander mig lige
    synes debatten er kørt lidt af sporet her
    det han specifikt spurgte om, var om der var nogle der
    kendte noget "fed" nazimusik på dansk.

hvis det var fordi musikken skulle være være god
    havde han nok ikke spurgt om nazi musik, men om nogle
    kendte noget god musik på dansk.
    det lyder mere som om det er budskabet snarere end
    musikken som han kan lide.

mener nu heller ikke fransk musik eller musik på andre sprog kan sammenlignes, bare fordi det er fransk prædiker de vel ikke at alle homoseksuelle skal dø ved kølle, eller lignende.
    pointen er at nazimusik har samme forskruede budskab på alle sprog og at gutten sikkert bare ikke forstår andet end dansk.

ps. solitude aeturnus styrer for vildt

abit kv8pro ver 1.1
    amd64 3200+ clawhammer (znps 7700 cu)
    abit x800pro
    2X 512 elexir 2.5 3 3 7
    maxtor 200gb 8 mb
    wd 120 gb 2mb
    wd 320 gb 2 mb sata
    lite-on dvdrw sohw-1693s
    samsung cd rw sw-216B
    chill innovations 510watt

HP Pavillion dv9072ea

• så efter din mening. ( som firedog også siger ) så må vi heller ikke høre alt de metal musik hvor de snakker om at nakke folk osv ?
    det er da ikke meget bedre end nazi musik så....

men jeg op giver sku vi har alle vores meninger om det hele her, og efter som personen der spurgte nu er skræmt langt væk fra tweak så kan vi lige så godt lade denne uendelige snak slutte.
    for den er mega :offtopic:

Originally posted by denully
    så efter din mening. ( som firedog også siger ) så må vi heller ikke høre alt de metal musik hvor de snakker om at nakke folk osv ?
    det er da ikke meget bedre end nazi musik så....

men jeg op giver sku vi har alle vores meninger om det hele her, og efter som personen der spurgte nu er skræmt langt væk fra tweak så kan vi lige så godt lade denne uendelige snak slutte.
    for den er mega :offtopic:

Læser du hvad der er blevet skrevet?

Hører du metal hovedsageligt pga. teksterne eller pga. musikken?

Eftersom han ikke har været her siden han oprettede tråden, har vi nok næppe skræmt ham væk .. Skulle han på anden måde have set tråden og udviklingen i den, så har han nok valgt at holde sig væk fordi vi er flere der rent faktisk har ret i det vi har skrevet - og det er budskabet han søger - ellers havde han jo nok været interesseret i at forklare sig ..