Hey nogen der ved noget om nazi musik

• Det skal lige siges, at den sang er IMOD nazister, hvis jeg husker korrekt. Så jeg forstår ikke hvorfor du tilbyder ham den :P Jeg har en ven der går pænt meget op i punk musik, og han hader nazisme lige så meget som jeg gør. Jeg tror vist han hører den sang.

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Originally posted by Malone

Det skal lige siges, at den sang er IMOD nazister, hvis jeg husker korrekt. Så jeg forstår ikke hvorfor du tilbyder ham den :P Jeg har en ven der går pænt meget op i punk musik, og han hader nazisme lige så meget som jeg gør. Jeg tror vist han hører den sang.

du kunne slet ikk mærke ironien i det post ? :p ..
    Tror vi kan være enige i alt om nazister.. hader dem ligeså meget som du gør (: ... de skal have så mange tæsk så deres mor/far, ikk kan genkende dem...

ps, det er en fed sang.. og tror vi skal stoppe vores OT , inden det går helt galt, og vi får skinheads efter os osv ... :o

• Mig og Ironi. Jeg er simpelthen ikke god med Ironi :P Burde nok have gennemlæst den tråd. :D

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Rettet en gang, sidst af Malone ().

• er lidt enig. men på den anden side at det da noget piss at fyre af ;)

er jeg så fransk fordi jeg høre meget fransk musik ?
    eller araber fordi jeg syntes nogen af deres sange lyder ok. ??

Originally posted by Bentzin

Efter min mening, så er folk der hører sådan noget musik af lyst - syge oppe på øverste etage, hvis der i det hele taget, er noget der oppe.

Det som nazismen står for, er efter min menneskelige opfattelse, så forkasteligt, som noget kan være. Helt på linje med fanatiske muslimske ekstremister, som også vil ha' fjernet alle andre, der ikke lige tror på det de gør. For mig er det noget af det værste og mest egoistiske og dermed destruktive, som findes. X( Jeg afskyr den slags livsopfattelse !!!!!
    Det er ikke medmenneskeligt. :rolleyes:

og du vil have fjernet alle dem som ikke lige høre det du tillader eller hva ?

ffs vi snakker om en sang her, om det så er nazister, araber, eller what ever der har lavet den, så er det sku da stadig musik.

Originally posted by denully

ffs vi snakker om en sang her, om det så er nazister, araber, eller what ever der har lavet den, så er det sku da stadig musik.

Ja musik hvor de siger "HEIL Hitler, 88 HH" alt muligt shit. Man er da helt skudt oppe i hovedet hvis man går og hører nazi musik uden at være nazist. Hjernedødt at høre nazi musik selvom det er god musik (god musik? hahaha).

Oh boy - Hvad sker der :roller: Hvad skal det ffs til for ?

Musik er en udtryksform - der lige som politisk agitation, prøver at prædike et bestemt budskab ! Det har den gjort, lige siden "Ruderkonges" tid !
    Er det ikke tilladt, at ha' sin egen mening om direkte samfundsdestruktive kræfter ?

Desuden ser det ud til, at der er mange, der har bakker op om den samme holdning - nemlig - at folk der hører den slags musik "er skudt oven i roen".

Og ja jeg vil gerne ha' fjernet alt, hvad der forkaster det menneskelige. Deriblandt er nazime og terrorisme og alt hvad de står for. Er næsten sikker på, at verden så ville være en hel del bedre end den er i dag.

Ud fra dit sølle udsagn, så lyder det som om du ikke har nogen holdning. "Det er jo bare en sang." :roller:

Mener du det der?
    Jeg kunne forstå det hvis han søgte musik der LØD godt og gav et eksempel som var nazistisk. Så var han bare ligeglad med netop det nazistiske, måske.
    Men her søger han altså en sang der indeholder et bestemt budskab og ikke en sang på et bestemt sprog :roller:
    Så er det vist temmelig okay at gå ud fra det er budskabet han går efter frem for lyden?

Originally posted by SlackeR

Mener du det der?
    Jeg kunne forstå det hvis han søgte musik der LØD godt og gav et eksempel som var nazistisk. Så var han bare ligeglad med netop det nazistiske, måske.
    Men her søger han altså en sang der indeholder et bestemt budskab og ikke en sang på et bestemt sprog :roller:
    Så er det vist temmelig okay at gå ud fra det er budskabet han går efter frem for lyden?

hvor skriver han lige det skal have et bestemt budskab ? jeg kan nu kun se han søgte musikken .. ???? det skulle være på dansk dog men det er vel ik noget med noget bestemt budskab at gøre. ?

ps. bentzin dig gider jeg slet ikke kommentere, da dine svar som altid er negative og lamme at høre på ;)

hvor skriver han lige det skal have et bestemt budskab ? jeg kan nu kun se han søgte musikken .. ???? det skulle være på dansk dog men det er vel ik noget med noget bestemt budskab at gøre. ?

Er nazisme ikke et budskab?
    Det skulle jeg da i høj grad mene det er :boxed:

Edit: eller det er det ikke rigtig nej. Men han søger nazistisk musik, så det må være de budskaber sådan musik indeholder han søger. Ellers ser jeg ihvertfald ingen grund til at søge specifikt efter nazi-musik.

• jo men noget at det arabiske jeg syntes lyder godt har jeg da fået afvide de også synger om koranen og muslimer osv.

det gør vel ikke mig Muslimer ? ;)

kan godt være det er om Nazisme og det er nogle svin alle de nasister. men der for kan de sku da godt have noget musik der lyder fedt.

og personligt høre jeg nu musik for at det lyder fedt og sku ikke for at blive nazist, muslimer, fransk eller what ever :)
    kan godt være det har sådan virkning på nogen, men det er ham der skal høre på det, så hva han vil bruge det til er vel hans sag.

han spurgte pænt her inde om nogen kendte til noget, han spurgte ikke om folks holdning til Nazisme eller hvordan han blev nazist eller noget.

ps. bentzin dig gider jeg slet ikke kommentere, da dine svar som altid er negative og lamme at høre på ;)

Tja - det er jo nok fordi du fatter nul og niks og ikke kan argumentere på et sagligt niveau. Det beviser du jo i al tydelighed, med din afsluttende kommentar om det jeg skriver. Dobbelt moral er altså ikke dobbelt så godt !

Forklar lige hvorfor en holdning - til det der omgi'r èn og er med til at præge det samfund som man lever i - er negativt og lamt ?
    Tvivler dog på du kan, ud fra det du har skrevet indtil nu.

• ... jamen jeg er heller ikke en person der æder andre mennesker og massemyrder fordi jeg hører døds metal... osv osv osv kunne vi kører den ud..

Nazisme har bare et BUDSKAB som f.eks JEG ikk kan forholde mig til! Og bliver meget vred og negativ, når jeg hører at der FINDES IDIOTER som lytter til det budskab nazismen har.. og syntes at det er fedt. Jeg ville gøre alt for at få nazisme ud fra alle kanter og kroge, men det bliver bare lidt svært at gøre når det nu skal sammenlignes med Arabisk musik , og fransk musik ... (: ..
    kan godt være det "bare" er musik ... men det ændre ikke budskabet!

[Blocked Image: http://shop.textalk.se/shop/150/art85/2185-pic-3a40e2.jpg]

• netop det gør ham altså ikke til nazist fordi han høre det :)

det gør ik mig muslim fordi jeg høre deres budskab gennem deres musik ...

= det gør ikke ham Nazist fordi han høre deres budskab gennem musik, han åbenbart syntes lyder godt.

folk her inde burde bare se at være noget mere hjælpsomme i stedet for at sidde og lure efter den første og bedste post til at flippe ud i :)

knægten spurgte om noget musik og ikke andet han har ikke sagt Nazi Styre, eller noget i den retning.
    i er sku for hurtige til at hoppe efter folk.

og Bentzin ved godt den ikke køre for hurtigt der oppe hos dig. men skifter stadig ikke holdning om at svare på dine latterlige svar.

Originally posted by Malone

Ja musik hvor de siger "HEIL Hitler, 88 HH" alt muligt shit. Man er da helt skudt oppe i hovedet hvis man går og hører nazi musik uden at være nazist. Hjernedødt at høre nazi musik selvom det er god musik (god musik? hahaha).

ok.. nu ved jeg du høre "dødsmetal" Slipknot og andre Heavy metal bands.. det de synger om i nogle af dem er at vi skal bare dræbe hvis vi er trætte af dem.. og jeg skal lige sige, jeg selv høre dette musik, Men ikke fordi jeg elsker deres text.(nogle er Rigtig fede og de forklare dem på andre måder end Gaybands gør no offense :P ) Men det gør da ikke dig til en der går rundt i en sumpede verden og tror du skal nakke ham som gør dig modsat... eller hva??

jeg ved bare at alle tråde der blevet lavet nu til dags lige meget hvor her inde, så bliver der flamet på en eller anden måde...

men jeg vil stadig sige hold jer til topic. nu er han hærre bange for at skrive her inde fordi alle tror han er nazi.. og stadig.. det gør ham ikke nazi af at høre nazi musik.. som sagt hvis han bare hører deres musik og ikke tænker over deres text så kan dårligt musik altså godt være godt at høre..
    men bentzin, når man er lidt op i årne så høre man nok kun musik som har nogle gode texter... sådan er de gamle sku også her.. de kan heller ikke klare musikken, men hva så?? det gør mig da ikke til en killer wannabefuckedupshithead???

synes bare det er mærkeligt at han skal flames fordi han vil have noget nazi musik.. lad ham dog.. hvis andre her inde f.eks ved hvor man kan finde noget så er det dem der skal poste og ikke andre der vil flame med FUCK NAZI!!!! SVIN!!!! SKRID !!!

det er for lamt.. Hold jeres flames til PM's hvis i vil :finger: :finger:

• Right On !!!

• Jeg prøvede nu bare at være meget stille med min holdning til naziér ( som du nok kan se i min første post) ... kunne snakke i timevis om dødsmetal bands osv.. én ting er, at SlipKnot er Nu-Metal, ikk på nogen kant med dødsmetal.. men nok om det! (: .. Jeg har det bare, at syntes det er fedt at hører en synge om at nazi , og bla bla bla, det er da for latterligt! DET ER MIN HOLDNING!..
    Har heller ikke på noget tidspunt sagt direkte til "ham" at han skal skride, men bare at JEG syntes det er underligt at hører Nazi Musik... at man mildest talt er blød oven i bolden, hvis man hører sådan noget musik.. også kan han syntes det samme om mig og min musik... og det skal han være velkommen til!

over and OUT