Hey nogen der ved noget om nazi musik

• Fed nazi-musik?

Hvis du er pro-nazi bør du nok finde et andet sted at hænge ud.

Edit: Nåeh - det må man godt.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet 2 gange, sidst af Berleburg ().

Originally posted by Anden2533(ny)
    hvorfor fanden skal jeg det så ?

My bad. Havde en idé om, at her ikke måtte husere nazister. Held og lykke med din søgen.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Anden2533(ny)
    okay men ingen skal be mig om og pakke samme så

Er der ingen der gør.

GL.

Originally posted by HuleFanden
    Til en projekt opgave ? :))

Så har jeg lavet et HuleFanden Nazi Remix med tilhørende musik video.. :D

Den må vi næsten se/høre :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Haha, enten er du da lidt for uintelligent ellers er du bare hjernevasket til at tro at det her er nazisternes hjemmeside? Vi er en flok nørder der snakker om PC, ikke om nazi musik.

Hvad med du prøver google.dk? Eller en anden hjemmeside? Det er da nok det dummeste sted at spørge om det. Du skal nok regne med du er den eneste "nazist" her, undtagen folk der gør nar af det og ringer til dnsb.info midt om natten :boxed:

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

• Det er godt nok ikke dansk.. Men neophyte har lavet noget godt noget..

Noget vildt techno, eller hva man nu kalder det..

og malone, hvis drengen vil ha noget nazi musik og ikke ved hvor han skal spørge? ... Det er da heldigvis lovligt at være grundlovsstridig i dk....

• siger drengen med "cannibal corpse" i sin signatur :$

Det er nemlig meget bedre end alt andet :9xo

Originally posted by Schultz

siger drengen med "cannibal corpse" i sin signatur :$

Det er nemlig meget bedre end alt andet :9xo

hvad er der galt i Cannibal Corpse? ...

Hvad er der galt i at man vil høre en nazi sang?

Efter min mening, så er folk der hører sådan noget musik af lyst - syge oppe på øverste etage, hvis der i det hele taget, er noget der oppe.

Det som nazismen står for, er efter min menneskelige opfattelse, så forkasteligt, som noget kan være. Helt på linje med fanatiske muslimske ekstremister, som også vil ha' fjernet alle andre, der ikke lige tror på det de gør.
    For mig er det noget af det værste og mest egoistiske og dermed destruktive, som findes. X( Jeg afskyr den slags livsopfattelse !!!!!
    Det er ikke medmenneskeligt. :rolleyes:

Originally posted by Bentzin

Efter min mening, så er folk der hører sådan noget musik af lyst - syge oppe på øverste etage, hvis der i det hele taget, er noget der oppe.

Det som nazismen står for, er efter min menneskelige opfattelse, så forkasteligt, som noget kan være. Helt på linje med fanatiske muslimske ekstremister, som også vil ha' fjernet alle andre, der ikke lige tror på det de gør.
    For mig er det noget af det værste og mest egoistiske og dermed destruktive, som findes. X( Jeg afskyr den slags livsopfattelse !!!!!
    Det er ikke medmenneskeligt. :rolleyes:

for en af de første gange ! Er jeg fuldkommen enig i hvad bent siger !!

:cheers:

Det er godt nok ikke dansk.. Men neophyte har lavet noget godt noget..

Noget vildt techno, eller hva man nu kalder det..

og malone, hvis drengen vil ha noget nazi musik og ikke ved hvor han skal spørge? ... Det er da heldigvis lovligt at være grundlovsstridig i dk....

Ej men Hallo! Er da fuldkommen enig med bentzin.

Synes du ikk selv det er mystisk sted at spørge om det? Han må da forvente kritik når han kommer med sådan et spørgsmål, da nazisme er temmelig forhadt i Danmark.

Min mening er at jeg hader nazister mere end noget andet, der findes intet værre end nazister, jo terrorister. Nutidens nazister er baseret på rygter, ikke noget som helst andet. Forkastet had til andre religioner.

Det kan godt være at der er ytringsfrihed i Danmark, men der er ikke ytringsfrihed uden kritik.

Nazisme er en helt hjernedød "kultur. Jeg kan slet ikke få meningen ind i mit hoved til nazisme? Det går simpelthen bare ikke ind i hovedet og giver mening. Der er meget der ikke giver så meget mening, MEN nazisme giver slet ikke mening.

Nazister er bare nogen uvidende sataner. I så hvad der skete med Hitler i 2. Verdenskrig. Nazisme holder ikke over længere tid. Jeg føler ikke andet end skam med folk der har sådan nogle hjernedøde meninger.

Og ja det er hvad vi kalder ytringsfrihed!

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.