Hvad fik i så i gaver?

Originally posted by Carlsen

Den hedder HQ7742.
    Alle coolskin modeller kan så vidt jeg ved bruges under bruseren.

ok, kiggede lige lidt på det link Macimuz postede og der stod følgende shavers under HQ 7000 series:

HQ7782
    HQ7762
    HQ7742
    HQ6725
    HQ6707

Så må det vel betyde at disse kan bruges under bruseren?

• Hvis det er coolskin modeller, så kan de nok. Men tjek lige for en sikkerheds skyld.

Originally posted by Carlsen
    Ok, jamen er der jo ingen tvivl :)

Nice, så er det jo afklaret, så tør jeg godt tage min HQ6707 med i bad - den manual der var med (købt billigt i Tyskland) fortæller nemli absolut ingenting :boxed:

• Nyt Icemat Sibiria headset (Kom til at træde på det gamle :O)
    Pelle Pelle hoodie
    Forlænget dyne 220cm :D + betræk
    Nogle scfi bøger
    En trøje mere
    En vandpibe
    og en smule cash :D

• jeg fik

xbox360 (det store set)
    Kameo (xbox360 spil)
    et par bukser
    nyt ur
    ting til mit akvarie (pumpe, filter o.s.v.)
    penge til fisk (300kr)

og sikkert nogle ting jeg ikke kan komme i tanke om

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Salomon X-Wave 8 skistøvler
    Hestra Ski hansker
    Masser af Samsø tshirts
    Samsø sweatshirt
    Penge
    Pynte puder
    Parfumer
    Halstårklæde
    Bog om salater
    Hue
    Gavekort til biografen
    Undertøj
    Strømber

Det var vidst det

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by GrillRotten
    I min famlie har vi droppet det med at de voksne giver hinanden gaver. Det gider vi ikke mere, så istedet for forkæler vi ungerne lidt extra :9xo

Så min niece som der er næsten 2 år er blevet røvforkælet. :cheers:

Julen er børnenes højtid syntes jeg.

Siden hvornår er du blevet voksen ?! ;) :))

Har selv fået følgende:

- Logitech G5 Laser mus
    - En striktrøje
    - Et par boksershorts
    - Dejlige varme hjemmesko (:P)
    - Et par dvd'er
    - Nogle brændbare cd'er
    - Ca. 700 kr

Ikke det helt store væld af gaver i forhold til så mange andre, men jeg har det fint med årets høst :)

• Det var da noget af et kabelrod du har dig der Mr. Beier.......!

Edit: Men som man siger "Kun en tåbe rydder op et geni behersker rodet"

• Personligt fortrækker ordenlige borde af en massiv og flot træssort med nogle flotte ben.... og så 800mm bredt

Skal jeg være helt ærlig, så ligner det der noget fra Ikea ... og ikke på den gode måde :boxed:

1/4 af værelset ? ... Hm lille lejlighed ? :boxed:

Originally posted by Burger
    Eftersom han er fra 1987 er der en god mulighed for, at han stadig bor hjemme .. At værelset måske er småt behøver jo ikke at have noget at gøre med størrelsen på lejligheden eller huset .. ;)

Sorry, sidder stadig midt i morgenkaffen ... :9xo ... Tager gerne et par timer at vågne helt når jeg har ferie :cheers:

Men selvom han er fra ´87, så behøver han jo ikke at bo hos sine forældre. Han er jo så omkring kørekortsalderen... men ja, det gør han vel nok alligevel.

• Hehe, jah, bor hjemme endnu, 1/4 er måske lidt voldsomt sagt, det fylder 160*280cm skrivebordet, værelset er 4x5 meter mener jeg
    altså 20m^2, mit soveværelse er noget mindre, tror nærmere det er 12m^2, huset småt?? - NaaH, 6*7m i 3 etager (incl. kælder...), det er vel en god 126m^2

Rodet, beklager jeg, er lige rykket ind, og er en del ting jeg først må flytte til slutningen af januar... 8o

EDIT: Min dovenskab gør jeg bor hjemme, vaske tøj / lave mad, selv!? - HELL NO :P
    Så hellere betale 1500kr. og slippe for al' den bøvl, en rigtig god del af tiden har jeg hytten 100% for mig selv jo

Originally posted by M.Beier
    Hehe, jah, bor hjemme endnu, 1/4 er måske lidt voldsomt sagt, det fylder 160*280cm skrivebordet, værelset er 4x5 meter mener jeg
    altså 20m^2, mit soveværelse er noget mindre, tror nærmere det er 12m^2, huset småt?? - NaaH, 6*7m i 3 etager (incl. kælder...), det er vel en god 126m^2

Rodet, beklager jeg, er lige rykket ind, og er en del ting jeg først må flytte til slutningen af januar... 8o

EDIT: Min dovenskab gør jeg bor hjemme, vaske tøj / lave mad, selv!? - HELL NO :P
    Så hellere betale 1500kr. og slippe for al' den bøvl, en rigtig god del af tiden har jeg hytten 100% for mig selv jo

På den anden side, så lære man ikke at klare sig selv :boxing: