Hvad fik i så i gaver?

• Endnu en herlig jul!

Og min gavehøst er absolut ikke til at klage over:

3x bøger (2 ens)

Batman Begins
    Topgun (2-Disc)
    Adams Æbler
    Resident Evil Apocalypse

1 par Trousers (dog allllt for store)
    1 Cardigan/bluse ting

En Philips Shaver

Logitech G7

samt en pæn slat penge som skal bankes ind på opsparringen i næste uge.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by GrillRotten
    I min famlie har vi droppet det med at de voksne giver hinanden gaver. Det gider vi ikke mere, så istedet for forkæler vi ungerne lidt extra :9xo

Så min niece som der er næsten 2 år er blevet røvforkælet. :cheers:

Julen er børnenes højtid syntes jeg.

Præcis som her. Begge mine tøser blev begravet i julegaver. Så dagen i dag er brugt på at samle alle mulige og umulige ting, der alle kan larme. Gad vide hvorfor folk altid køber ting der konsekvent bruger den slags batterier man bare aldrig har i huset....? Hul i det, gutten ovre på tanken fik et godt grin og tjente tykt på de batterier jeg købte.

Der faldt dog lidt deo/aftershave og nogle håndlavet æsker af til farmand. Ved ikke lige hvad jeg skal bruge æskerne til, men er vel tvangsindlagt til at have dem stående indtil videre :clap:

Edit: Et billede
    [Blocked Image: http://www.baunkjaer.dk/Image/jul1.jpg]

Originally posted by Maverick

Ikke nu, men da du var lille, var det sikkert en fremragende idé.

Jooh, det er selvf. rigtigt nok ... Men stadig, synes altid det bliver overdrevet så meget ...

• Min søster fortalte i dag om hendes svoger og svigerindes juleaften ved svigerindens familie .. De var 10 mennesker, der var 144 gaver, de var færdige med at pakke gaver op 00.30, og svoger og svigerinden skulle have 56 gaver med hjem til dem selv og deres 2 børn ..

Det er fuldstændig sindsygt .. Selvom vi havde en del gaver, var det intet der nærmede sig det, men alligevel er vi alle glade og tilfredse .. Mine nevøer er vilde med deres gaver, og der har ingen sure miner været ..

Hvorfor skal man kaste så mange gaver efter ungerne, at de hverken kan finde hoved og hale i det? Ja, jeg elskede da også at få gaver som barn, og gør det stadig - men der skal jo også være mening med galskaben ..

Originally posted by Burger
    Min søster fortalte i dag om hendes svoger og svigerindes juleaften ved svigerindens familie .. De var 10 mennesker, der var 144 gaver, de var færdige med at pakke gaver op 00.30, og svoger og svigerinden skulle have 56 gaver med hjem til dem selv og deres 2 børn ..

Det er fuldstændig sindsygt .. Selvom vi havde en del gaver, var det intet der nærmede sig det, men alligevel er vi alle glade og tilfredse .. Mine nevøer er vilde med deres gaver, og der har ingen sure miner været ..

Hvorfor skal man kaste så mange gaver efter ungerne, at de hverken kan finde hoved og hale i det? Ja, jeg elskede da også at få gaver som barn, og gør det stadig - men der skal jo også være mening med galskaben ..

Præcis det er jeg mener ... Det går totalt over gevind .. Så forventer de jo mindst ligeså meget efterfølgende 8o

Nu heller ikke bare antal gaver nogle gange jeg synes der går galt, det er størrelsen, altså pengemæssigt 8o

• Lidt til den nye lejlighed formoder jeg :D

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Lidt til den nye lejlighed formoder jeg :D

ah har da boet her i lidt over et halvt år nu efterhånden :) men den gamle støvsuger var noget skrammel

Originally posted by origin

ah har da boet her i lidt over et halvt år nu efterhånden :) men den gamle støvsuger var noget skrammel

Nå okay :D

Ja, de trænger vel også til at blive skiftet i ny og næ :)

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

Nå okay :D

Ja, de trænger vel også til at blive skiftet i ny og næ :)

tror jeg har brugt den.. 10 gange? også var den ved at brænde af.. en hugin, kostede 300 kr i kvickly.. du kan altså også få ting FOR billigt :boxed:

tror jeg har brugt den.. 10 gange? også var den ved at brænde af.. en hugin, kostede 300 kr i kvickly.. du kan altså også få ting FOR billigt :boxed:

Det kan du! Og det ender sku altid med at lortet går i stykker :D

PS. Du er sku hurtig til at svare :)

-Friedrich Nietzsche-

Det kan du! Og det ender sku altid med at lortet går i stykker :D

PS. Du er sku hurtig til at svare :)

ja gør det nemlig, nogen ting skal man altså ik være for nærig med..

hehe i lige måde da champ ;)

ja gør det nemlig, nogen ting skal man altså ik være for nærig med..

hehe i lige måde da champ ;)

Nej, det skal man sku ik! Men man lærer af sine fejl"køb" :)

-Friedrich Nietzsche-

Nej, det skal man sku ik! Men man lærer af sine fejl"køb" :)

Ja og heldigvis gør man det.. det sjove ved det var faktisk jeg fik den gamle støvsuger sidste år til jul, men den blev jo først taget i brug herude ;)

Originally posted by ZeroKill3r
    I har da gang i den hva' ? :) ... Kun lige cirka et minut imellem jeres posts :) ... Sidder i bare og opdatere den samme tråd hele tiden og venter på et svar ? :D

næ.. sidder og surfer og læser andre posts på tweak :D og skriver på mobilen også

Ja og heldigvis gør man det.. det sjove ved det var faktisk jeg fik den gamle støvsuger sidste år til jul, men den blev jo først taget i brug herude ;)

Det er der jo mange der gør, altså på deres sidste føsdag eller juleaften inden de flytter hjemmefra, så ønsker de sig en masse ting som de
    skal bruge i den nye lejlighed, bestik, glas, støvsuger, osv. istedet for selv bruge penge på det :D

Originally posted by ZeroKill3r
    I har da gang i den hva' ? :) ... Kun lige cirka et minut imellem jeres posts :) ... Sidder i bare og opdatere den samme tråd hele tiden og venter på et svar ? :D

Sidder faktisk bare og stener på nettet og får lidt godt til ørene :D

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• gjorde jeg faktisk ik :P min mor har i mange år samlet alle mulige ting til mig, glas, bestik, skål.. ALT muligt som jeg så fik da jeg flyttede :)