Status på T-shirts?

Originally posted by Martin
    Jeg har modtaget ALLE t-shirts fra tryk i dag.

Og de første 24 af dem bliver sendt videre i morgen.

Husk lige, at de skal vaskes og stryges, inden de bliver sendt. :))
    Nah... Skulle bare lige drille lidt. ;)

Jeg har lidt ondt af dem, som nu fortryder, at de ikke fik bestilt, men så kan de lære at få fingeren ud, og være på pletten, når tingene sker.
    Jeg kan godt forestille mig, at det må være et større arbejde for dig, så det er ikke noget du har tid til at gøre ofte. ;)

Originally posted by The Hans

Husk lige, at de skal vaskes og stryges, inden de bliver sendt. :))
    Nah... Skulle bare lige drille lidt. ;)

Jeg har lidt ondt af dem, som nu fortryder, at de ikke fik bestilt, men så kan de lære at få fingeren ud, og være på pletten, når tingene sker.
    Jeg kan godt forestille mig, at det må være et større arbejde for dig, så det er ikke noget du har tid til at gøre ofte. ;)

nu de fleste som ikke har bestilt, er der nok en grund til. jeg tror de fleste har ikke lige haft penge til det.. da jeg da også var lidt død selv.. men jeg har ondt af dem, fordi det er da syndt de ikke kan få trøjer fordi de ikke havde penge den måned..

Originally posted by Firedog

nu de fleste som ikke har bestilt, er der nok en grund til. jeg tror de fleste har ikke lige haft penge til det.. da jeg da også var lidt død selv.. men jeg har ondt af dem, fordi det er da syndt de ikke kan få trøjer fordi de ikke havde penge den måned..

Det må godt nok se skidt ud hvis man ikke kan finde penge til en t-shirt.

• Hov hov os mig! :P

Håber da mine blir sendt som speciel pakke....incl en del hardware fordi jeg er så sød...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by fhqwhgad

yep.. der er jo nogen som ikke tjener så mange penge og har mange udgifter.. så de kun har knap 600kr til sig selv. og hvis de så har købt et spil eller tøj den måned til 500 kr.. ja så 100 kr tilbage.. penge flyver jhurtigt væk..

Originally posted by Firedog

yep.. der er jo nogen som ikke tjener så mange penge og har mange udgifter.. så de kun har knap 600kr til sig selv. og hvis de så har købt et spil eller tøj den måned til 500 kr.. ja så 100 kr tilbage.. penge flyver jhurtigt væk..

Mig behøver man squ ikke have ondt af. Kunne såmænd godt have købt en t-shirt, men foretrækker immervæk man kan prøve dem først, så man ved om en medium nu passer i dette mærke ...

Originally posted by fhqwhgad

Tjaa.. I mit tilfælde så det også ganske skidt ud, til trods for jeg har købt en..
    Når man lige har sagt et job op et par mdr. i forvejen, får 3 ugers karantæne fra fagforeningen, +4 uger, da jeg havde en del overarbejde, og så skal man lige vente nogle uger efter det, på at få penge sparet op hos fagforeningen.. Ialt fik jeg ikk en øre i over 2mdr., og jeg skulle gerne kunne betale gæld, benzin, regninger, og så havde jeg lige fået et par bøder inden jeg sagde op :boxed: . Så alt i alt har det set temmelig sort ud de sidste 3 mdr.. Men så det jo bare at gribe knoglen, sige til den gamle at Tweak har et kanon tilbud, og så liiige få ham til at bestille en til mig oven i hans egen :9xo

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Til det med at have råd - er det ikke et spørgsmål om prioritering ?
    Tør næsten vædde på, at mange af dem som har takket nej. Garanteret har købt HW, spil eller været på "dowdy" - lige omkring tidspunktet, hvor vi skulle betale.

Derudover så har næsten alle, vist det i god tid i forvejen. Det var jo ikke ligefrem det, der kan kaldes et "spontant slå til tilbud". Såå la' os stoppe snøfteriet og ja det er ærgeligt for dem, som ikke lige prioriterede det særlig højt. "Sån't är livet" !

IMO Så er man en ægte "tweak.dk'er", hvis man har bestilt og betalt en trøje. :dance: :cheers:
    Og la' nu være med, at fare i kridthuset over det. :$

Originally posted by Bentzin
    Til det med at have råd - er det ikke et spørgsmål om prioritering ?
    Tør næsten vædde på, at mange af dem som har takket nej. Garanteret har købt HW, spil eller været på "dowdy" - lige omkring tidspunktet, hvor vi skulle betale.

Derudover så har næsten alle, vist det i god tid i forvejen. Det var jo ikke ligefrem det, der kan kaldes et "spontant slå til tilbud". Såå la' os stoppe snøfteriet og ja det er ærgeligt for dem, som ikke lige prioriterede det særlig højt. "Sån't är livet" !

IMO Så er man en ægte "tweak.dk'er", hvis man har bestilt og betalt en trøje. :dance: :cheers:

Jo det er det da ;) og jeg prioriterede mad, da tshirts ikke smager så godt :))

Originally posted by Bentzin
    Til det med at have råd - er det ikke et spørgsmål om prioritering ?

Klart det er et spørgsmål om prioritering, men der findes faktisk også dem der ikke køber nyt HW, spil eller andet, og stadig ikke ville have råd til en t-shirt. Jeg kunne da godt have fundet pengene, men havde ikke lyst.

Og jeg har det så fint med ikke at være en rigtig tweak.dk'er i dine øjne. At man vælger at bedømme folk på sådan et grundlag siger nok mest om personen der gør det ;)

Shak: Du er også altid så kedelig. Har du aldrig prøvet at koge en t-shirt? :crazyeyes: :))

Originally posted by Shak

Jo det er det da ;) og jeg prioriterede mad, da tshirts ikke smager så godt :))

Kommer an på hvilken farve den har, hvor langt henne på SU måneden man er - og sidst men ikke mindst, hvor sulten man er :ph34r:

• Sikke alvorlig du er i dag kære Burger - som nævnt, så kan det ikke komme som nogen overraskelse for andre, end dem der først lige er blevet brugere.
    Så det med at nogle siger, det havde jeg ikke lige råd til. Tja - det er vel ikke så svært at spare den lille 100-mand op - når vi nu alle viste det i meget god tid. Her er der så prioriteringen kommer ind. Hvis man virkelig gerne ville ha' haft sådan en lidt speciel T-shirt, så ku' man ha' sparet sammen til det. Tvivler på, at der er nogen herinde, der er så meget på røven.
    Så at sige alle har da rimelig tjekkede PC'er og sikkert også mobilos hvor de fyrer den ene SMS af efter den anden.
    Og selvfølgelig er der sikkert nogen, som er ligeglade med den T-shirt og fint nok - men det er så også en prioritering.
    Og forhåbentligt kan du se det ironiske i - hvem der er ægte tweak.dk'ere. Det var ihf. ment sådan.

Originally posted by Don_Jabbe
    Modtager man egentlig ikke en pm når de er blevet sendt?

Nej alle modtager IKKE en PM.

Men der er som sagt sendt 24 t-shirts i dag, og alle andre t-shirts bliver sendt i morgen med undtagelse af to t-shirts. Vedkommende disse er til har modtaget en PM.