Warcraft 4?

  • Hej ved I om der kommer en Warcraft4?
    Jeg kunne ihvertfald ønske at den så blev i stil med warcraft 1+2, og ikke som warcraft 3. Da der var for meget fight og heroes, der burde være mere strategi plan opbygning, og ikke som et bokse spil.


    Hvad synes I?

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Der kommer et Warcraft 4, hvorfor ikke gentage en sucsess og tjene flere penge?


    Har du hørt noget om Starcraft 2 ? ... Det var en Success, men ingen efterfølger.

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    hvor har du været de sidste par år?


    starcraft 2 har skam været længe under udvikling


    Hvor har DU været??


    Der har været INGEN announcement om det, der er noget der hedder
    startcraft: Ghost, men ikke Starcraft 2.


    Du får en kage hvis du kan vise mig et Starcraft 2 Announcement.


  • http://www.blizzforums.com/forumdisplay.php?s=&forumid=16


    mente bare at det have været længe under vejs

  • Jeg har spillet Warcraft2 meget længe og flere gange også ekstra banerne. Og glædede mig til Warcraft3 men, så var det jo en anden stil, mere boksekamp og heroes shit, end det var strategi spil. Dog kunne jeg godt lide at bønderne var blevet mere smarte.
    Starcraft faldt heller ikke i god jord hos mig, fandt ikke rigtigt ud af hvad de forskellig bygninger kunne, og de var rimelig ens i udseende når fighten endelig stod på.
    Så gerne en warcraft 4 i stil med warcraft 1+2, selvfølgelig gerne med nye input. Men ikke boksekamp.
    I ved måske hvor der ligger flere baner til warcraft 2?


    Og så i mellemtiden har jeg så spillet Generals, Zero hour, hvor der stadig er strategi i!


    Hvad mener I da om stilen i warcraft 3? Og zoom funktionen kunne man jo alligevel ikke zoome nok ud.
    Warcraft3 gjorde ihvertfald at jeg skiftede til andre stategi spil, som er sjovere og bedre.


    Kommer der et Starcraft2, eller var linket ligesom kun et opstart om et ønske til en evt kommende spil?


  • Der er sygeligt meget strategi i WC3 og endnu mere i WC3 TFT.
    Altså der er 4 forskellige racer med et utal af tropper + de 4x4 helte med hver deres styrker og svagheder....... men hver sin smag (gider ikke rigtig skrive)

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Der kommer en Warcraft 4.
    hvornår ved jeg ikke, men de siger at når de er færdige med starcraft 2 og star craft expansions vil de lave et. :9xo
    men er der nogle der ved hvad der kommer til at ske efter world of warcraft cataclysm ?? :rolleyes:

  • Hej jokker.


    Tror du fik hivet op i en lidt gammel tråd, sidste indlæg var engang i 2005 ;)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

    Rettet en gang, sidst af Nuller-Joe ().

  • Quote

    men er der nogle der ved hvad der kommer til at ske efter world of warcraft cataclysm ??


    World of Warcraft: Revenge of Sargeras (eller noget tæt på) er det bedste bud, hvis det altså overlever cataclysm og ikke fejler. Blizzard skal virkelig komme med noget nyt og spændende hvis WoW ikke skal dø med næste expansion.


    Quote

    Tror du fik hivet op i en lidt gammel tråd, sidste indlæg var engang i 2005


    Meget muligt, men det er da stadig et spørgsmål, som mange gerne vil have svar på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233


    World of Warcraft: Revenge of Sargeras (eller noget tæt på) er det bedste bud, hvis det altså overlever cataclysm og ikke fejler. Blizzard skal virkelig komme med noget nyt og spændende hvis WoW ikke skal dø med næste expansion.



    Meget muligt, men det er da stadig et spørgsmål, som mange gerne vil have svar på.


    Tvivler STÆRKT på at WoW dør sådan forløbelig, der er dælme masser af aktivitet på serverne endnu..

  • Jeg har selv spillet WoW siden Vanilla WoW. (Vanilla WoW er betegnelsen for det første WoW der udkom uden nogle dlc'er). Jeg har sat mig ind i historien på WoW Wiki og har også spillet Warcraft serien igennem. Og jeg ved at der er en hel masse mysterier der ikke er blevet opklaret. The scourge ekisterer stadig væk og Warcraft 3 frozen throne sluttede ikke lige frem med et lukket kapitel.


    Desuden har udgivelsen af Catalysm nærmest tvunget dem til at lave et Warcraft IV. Siden at der i Warcraft III ikke bliver nævnt noget om Deathwing og fordi at WoW altid har holdt sig til Warcraft seriens storyline.


    Spillet vil sikkert binde Horden og The Alliance sammen.
    Jeg kan ikke forestile mig andet, de har arbejdet sammen siden patch 3.3.3 i Wrath of the lich king og det samme gør de også i Catalysm.


    Warcraft IV kommer til at handle om genforeningen mellem de to "factions" og deres fælles kamp imod the scourge og Deathwing.


    Men lad os nu se, der kommer sikkert til at gå mindst 2 år før de har lavet en historie til Warcraft IV. Diablo III er næsten færdig og Starcraft II er lige blevet udgivet. Og Catalysm er lige blevet udgivet.


    Hvad skal Bliazzard nu lave? Jeg tror de retter sig imod Warcraft III serien igen og ikke svigter de mange fans. Desuden er der mange der syntes at Catalysm er "fucked" fordi at de bare lige har "lavet en historie". Sådan så man ikke på det da de holdte sig til Warcraft seriens storyline.


    Jeg håber at se en masse svar på mit post ! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick-4800
    Blablabla....


    Selvfølgelig holder WoW da sig til Warcraft historien...det er jo samme univers og karakterer. :roller:


    Cataclysm går direkte ud på at de to faktioner går heftigt mod hinanden på alle fronter, så jeg kan virkeligt ikke se hvor pokker du får idéen om at de skulle arbejde sammen fra... (Udover Deathwing, men det er jo burhøns?) - men et muligt samarbejde i et eventuelt Wc4 er jo næsten selvsigende.


    Og nej. De har ikke bare "lavet en historie" - de har bygget videre på den originale fortælling om Orker og Mennesker. Måske du skulle tage og samle nogle af novellerne op? Det er altså et rét gammelt univers, og ikke bare et eller andet de små skribentaber inde hos Blizz lige fandt på da de skulle lave et MMORPG.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |