Er der nogle der har prøvet dette spil og ved om det er værd at købe
Jeg kunne godt lide de første Simcity spil
Sim city 4
-
-
Ja, jeg syntes det sutter røv.... Men det jo så bare min mening om det....
-
altså personligt bliver jeg hurtigt træt af den slags spil ... men hvis du er hooked på simcity generalt burde du købe det
-
Hvis du stadig har det liggende vil du måske sælge det?
Grilrotte -
Originally posted by SadButTrue
Hvis du stadig har det liggende vil du måske sælge det?
GrilrotteHar det ikke liggende.... Jeg lånte bare spillet for at se om det var noget værd. Der var engang hvor jeg godt kunne li SimCity, men den tid er åbenbart forbi for jeg kedet mig med det..
-
SC4 er rigtig fedt, hvis du er til den genre. Spillet er dog ret krævende, efterhånden som byerne bliver større. Selv på møj store maskiner har man set "lag", når byerne bliver så store.
Men det er meget svært. Der er mange faktorer osv i forhold til de tidligere sim city-spil.
-
Det er første gang jeg prøver SIM, og jeg blev ret bidt af det. Fedt at få en by til at køre, men det tog mig noget tid at finde ud af det.
Men jeg blev ret træt at lagget til sidst når byen bliver for stor, så jeg spiller det ikke mere.
OK SPIL
-
Jeg ka bedre lide Sim City 3000 bedre end 4... 4 er kedeligt.. og svært...
-
3 eren er meget sjovt, men 4eren er alt for komplekst, der er for mange ting der skal tages hensyn til..
-
det bedste af dem alle er 2k jeg syntes ikke der er nogle af de andre der er noget ved
-
2'eren er til at finde ud af
3'eren er til at finde ud af efter lidt øvelse
4'eren er umuligt...
-
Synes I 4'eren er svær? Har ingen problemer med den efter de første par gange man har prøvet det, men må også tilstå, at man bliver hurtigt træt af det.