OldScool BH-5

Originally posted by FlexQ
    Kanon resultater...
    Men hvad med temp på rammene?

hmm... du kan købe sølvpapir og køkkenrulle i aldi uden problemer? så kan du jo komme i gang med det samme :)

RAM'ene er kølet af en 80mm, så det burde ikke være noget problem 8)
    Status:: 250 Mhz CAS 1,5-2-2-5 1T 3,2 Volt :rules:
    SuperPi 1M= 30 sek, med CPU@ 2820 Mhz, med en smule optimering af windows

Originally posted by mazdaz
    Lige et halv offtopic men er der en der hurtigt kan forklare hvad bh5 er?

håber det er i orden jeg låner din tråd..

Nogle legendariske chips Winbond producerede. De kører kanon med en masse spænding og lave timings.

• BH5 ram er de hurtigeste ram du kan købe...
    De giver ikke den fede båndbredde da det er 240-260mhz man clocker dem til, men... De giver god access time, hvilket betyder meget i dine spil, benchmark programmer såsom 3Dmark og PI beregninger, i det hele taget beregninger, men det er ikke de ram man bryder de 10.000 MB/s med, jeg har fået mine op på 8095MB/s som er i min avatar, er LANGT fra normalt, er faktisk et af de eneste par globalt som er så højt såvidt mig bekendt.

• Ja, det kan de da, men bare ikke brugbart da de har uacceptabel accesstime... :\ - SPI / 3Dmark produkter levere de langt dårligere i grundet timmings...

Max for BH5 ang. båndbredde er vidst i underkanten af 8200MB/s, for TCCD er den 10.4xxMB/s... :\

• Ja TCCD kan også. 300 1:1 ved 2.5-3-3-8 er da ikke sjældent set. Men det er nu ikke fordi det er så vildt igen til 3d osv, som Beier er inde på.
    At de så er flinke nok alligevel er en helt anden sag, da de er kedelige ;)