Er det normalt at temperaturen ikk er på mere end 18-20 grader med normal luftkøling?
-
-
Lyder usædvanligt lavt
Hva måler du med?
-
Originally posted by AnDeN_DK
Er det normalt at temperaturen ikk er på mere end 18-20 grader med normal luftkøling?min AMD Athlon64 3200+ på mit DFi LanParty UT nF4 SLi-D er omkring 25grader med en Zalman CNPS 7700-cu køler når den ik er i kabinet AnDen_DK
-
Se billedet oppe! Bruger Everest Home Edition til at måle med
-
Det lyder ummiddelbart lavt.. hva køler bruger du? og hva kølepasta? prøv at downloade speedfan og se om den viser det samme?
-
tror din mobo probe er helt forskruet, eller også sidder du et meget koldt sted, 27 grader på chipset er heller ikke normalt... Mit er nærmere 48
-
Coolermaster køler.. Kølepasta ved jeg sku ikke! Speedfan viser + 3 grader . Altså 22 grader..
-
du kan aldrig få den lavere end omgivende luft temp i kabinettet når du bruger luftkøling...så det er nok din temperatur føler der ikke måler særlig præcist....
-
hvilket mobo har du
-
Originally posted by Fragman
du kan aldrig få den lavere end omgivende luft temp i kabinettet når du bruger luftkøling...så det er nok din temperatur føler der ikke måler særlig præcist....Mit værelse er som regelt meget koldt. Måske har det nået med det at gøre
-
Originally posted by hot_fifty
hvilket mobo har duMSI MS-7093
Ikk så fedt
-
min ligge på 33 idle
men min mates liger også på de der 18-20 i idle
de er begge med zalman cnps7700-cu -
[Blocked Image: http://img229.imageshack.us/img229/3888/cputemp9qz.th.jpg]
min cpu lægger på 28-30grader lige nu fordi køler skal gøre rent for støv
men det gør jeg når jeg får min FX-55 SD ind af døren