kan man godt farme DM books solo??
hvis man kan hvordan?
DM book farming
-
-
Dusty Tomes
Kan ik huske hvor de spawner eller hvor der er et map, men ellers få fat i Carstone
Tror han har rimelig styr på de tomes
-
var det ik ham som farmede den i 3 dage og fik en eller anden bog??
-
-
du kan jo få et par af dine venner til at hjælpe dig, så nakker i Magister Kalendris og Tendris Warpwood i DM2 (west) går ud resetter instancen, og nakker dem igen.. Tager 10 minutter per run...
-
det bliver nok rimelig svært at solo en.... men stomper kreeg og guarden i DM north er meget nemme at komme til og har samme droprate som de andre, skal dog siges du også kan komme til tendris warpwood helt uden at dræbe nogen mobs.... du skal bare løbe venstre om på det rigtige tidspunkt.... så et party med en healer og en tank og en dmg dealer ville være guf, så går det hurtigt og der er ingen der overlapper hinandens udstyr....
jeg har prøvet at hunte dem med hunter, priest, warrior.... vi fik dem ikke men det gik MEGET nemt
-
2 af vores warrior fandt Foror's Compendium of Dragonslaying hvert samme dag.
og faktisk har jeg hørt rygter at den en af warrior'ene har fundet bogen igen.
-
-
Originally posted by Pyro22
Kan du finde et link til den film???
-
Originally posted by Chriller
det bliver nok rimelig svært at solo en.... men stomper kreeg og guarden i DM north er meget nemme at komme til og har samme droprate som de andre, skal dog siges du også kan komme til tendris warpwood helt uden at dræbe nogen mobs.... du skal bare løbe venstre om på det rigtige tidspunkt.... så et party med en healer og en tank og en dmg dealer ville være guf, så går det hurtigt og der er ingen der overlapper hinandens udstyr....jeg har prøvet at hunte dem med hunter, priest, warrior.... vi fik dem ikke men det gik MEGET nemt
Den første gaurd dropper ikke bøger længere.. netop pga farming...
Men har da set forrors droppe 2 gange nu
-
jeg tror de har nerfed stedet for kan ikke finde nogen dusty tomes har være resettet instance 5 gange og var ingen dusty tomes