Ya rly !
De bedste DKP jeg nogensinde har brugt! Nu glæder jeg mig til onyxia i morgen!
http://www.rapidshare.se?865230
-Eltarach
Ya rly !
De bedste DKP jeg nogensinde har brugt! Nu glæder jeg mig til onyxia i morgen!
http://www.rapidshare.se?865230
-Eltarach
tillykke da
dkp? hvordan? bruger i DKP system i Diremaul?
QuoteOriginally posted by CarStone
Ja!
Nej det gør vi ikke.. Men guildbanken havde den og vores 2 andre tanks havde broodlords defender fra ZG, så bestemte GM sig for at jeg skulle have den.. Og det kunne jeg jo ikke takke nej til..
Tak tak
den studsede jeg også lidt over! Men stort tillykke, det er uberfedt det sværd
Ja ok gratz :p har hørt snak om man snart kan opgradere sin QuelSerrar, håber jeg, for den er snart ikk så vild mer hehe...
Ja ok gratz :p har hørt snak om man snart kan opgradere sin QuelSerrar, håber jeg, for den er snart ikk så vild mer hehe...
Hvilke stats bliver den opgraderet med?
Hmm hvor har du hørt det Carstone? Kunne jeg ikke forstille mig de gør... Stadig et af de bedste tank sværd, udover TF
Så har jeg den Men hvilken enchant skulle jeg komme på? Jeg har tænkt lidt over en crusader, men kan den være aktiv samtidigt med Sanctuary som er sværdets enchant...
QuoteOriginally posted by -Sandman-
Så har jeg denMen hvilken enchant skulle jeg komme på? Jeg har tænkt lidt over en crusader, men kan den være aktiv samtidigt med Sanctuary som er sværdets enchant...
Ja det kan det godt, og crusader er helt klart at fortrække til det sværd. Jeg kan ikke gennemføre et kill uden at begge procs proc'er, det er helt vildt.
Hvilket våben er da så meget bedre? Bortset fra TF? Som egentlig er lidt ligemeget for en Warrior IMO... En rogue kan lige så godt have den da det eneste fede ved det sværd er proccen og det sætter sig også fra en rogue...
Måske spineshatter er også fed... Og så er der også en fra en quest i AQ som så kommer i 1.9...
Men tror sq stadig at quell serrar forblir det bedste tank sværd i spillet selv efter AQ...
TFs debuff er nice fordi den minimere den skade MT får eller sådan noget... Det bør ikke havne i hænderne på en rogue... På Neptulon er der lige pt 3 TFs.. alle alliance side. En warrior, en pala og en rogue der har dem
QuoteOriginally posted by g00s3
TFs debuff er nice fordi den minimere den skade MT får eller sådan noget... Det bør ikke havne i hænderne på en rogue... På Neptulon er der lige pt 3 TFs.. alle alliance side. En warrior, en pala og en rogue der har dem
på deathwing har vi en Hunter og Paladin i samme guild som har den....
en rogue i en anden guild.
og horde har 1 warrior med den
men de fleste er migrated til Talnivarr nu
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
Hvilket våben er da så meget bedre? Bortset fra TF? Som egentlig er lidt ligemeget for en Warrior IMO... En rogue kan lige så godt have den da det eneste fede ved det sværd er proccen og det sætter sig også fra en rogue...
Måske spineshatter er også fed... Og så er der også en fra en quest i AQ som så kommer i 1.9...
Men tror sq stadig at quell serrar forblir det bedste tank sværd i spillet selv efter AQ...
Kan du linke det AQ Sværd?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
Tjo, vores tanks foretrækker nu spineshatter over quel'serrar
QuoteOriginally posted by ekkedude
Tjo, vores tanks foretrækker nu spineshatter over quel'serrar
Serrar proc'er ca. hver 3 gang og varer 8 sekunder, det tager med Serrar 6 sekunder at slå 3 gange. Spindeshatterer er i øvrigt langsommere! Jeg har aldrig før bygget så meget aggro så hurtigt, end da jeg fik Serrar!
QuoteOriginally posted by -Sandman-
Serrar proc'er ca. hver 3 gang og varer 8 sekunder, det tager med Serrar 6 sekunder at slå 3 gange. Spindeshatterer er i øvrigt langsommere! Jeg har aldrig før bygget så meget aggro så hurtigt, end da jeg fik Serrar!
Den proccer ikk hver 3 gang.
Den proccer ikk hver 3 gang.
Med lidt held jo. For mig proccer den oftere end crusader, men jeg har self heller ikke haft den så længe endnu. Når jeg bruger serrar har jeg proc'en det meste af tiden, i hvert fald nok til at opveje en permanent buff på +4 def...
Tillykke da Det er et af de fedeste one-hand synes jeg