Windows Update.

  • Jeg har lige installeret Windows 2000 pga. en af mine venner anbefalede mig det istedet for XP, han mener at XP k0re en masse un0dvendigt i baggrunden.. saa nu har jeg alsaa smidt 2k ind, men hvis jeg gaar ind under windows update, siger den at der ikke er nogle updates tilgaengelige, er det fordi microsofts update server er nede? lidt provo ikke at kunne opdatere og faa SP ind


    Et andet problem, mit tastatur er engelsk siden jeg har smidt 2k ind.. hvordan retter jeg det? ret provo..

  • master du har misforstået det, jeg har lige formateret, og ja, jeg ved godt at der er masser af updates, men selv om jeg lige har formateret og ikke hentet nogle står der


    There are no updates available at this time


    There are no updates available for your computer. Please check back later.


    Hver gang jeg prøver på at gå ind i windows update.. og er det ved mig den er gal, eller er det hos microsofts servere? ;(

  • SP4 er lige kommet

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Nådada, men det hjælper et fedt, for jeg kan ikke henter det.. tror deres fil server er nede, ellers er det mit net der opføre sig wierdo X(X(X(X(X(

  • tror ikke win update server er nede, den virker til xp. Har downloadet i dag så det.... har prøvet når deres server er overbelastet, så kommer der fejl, for eksempel, går den i gang med at downloade ,for derefeter at give en 50 fejlmeddelelser om at det og det og det ikke kunne installeres.

  • Quote

    Originally posted by ekke
    en af mine venner anbefalede mig det istedet for XP, han mener at XP k0re en masse un0dvendigt i baggrunden..


    Den der med at XP har en masse ekstra lir, er altså ikke værre end at gå en tur under services og tjekke hvad der kører og starter automatisk.


    Det tager ikke særlig lang tid at fjerne udnødvendige ting i XP i forhold til at skulle installere 2K med alt det der skal downloades ved siden af.

  • Sådan har mit XP også opført sig...
    Jeg gik ind på Microsoft.dk og prøvede at finde nogen opdateringer, der var en opdatering til Internet explorer og efter jeg havde hentet den virkede det fint (jeg tror det er et sikkerheds hul der er i update hvis man ikke har den)
    Hvis din opfører sig ligesom min gjorde ekke så ser det ud som om at update slet ikke søger og bare skriver ingen updates med det samme, IKKE?

  • er det ikke ligesom med XP .. så hvis man bruger warez cdkey så vil den ikke bruge winupdate ? ikke for at stemple noget .. men jeg har hørt om det problem ..

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    er det ikke ligesom med XP .. så hvis man bruger warez cdkey så vil den ikke bruge winupdate ? ikke for at stemple noget .. men jeg har hørt om det problem ..


    Jo, det mener jeg også. XP Pro (corp ed.) nægter at installere SP1, hvis key'en ikke er godkendt.

  • Hvad gør de SP updates egenlig???


    Novisen har talt igen...

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo