QuoteOriginally posted by zweb.dk
hvor skal jeg styre mig jeg siger bare min mening.
Er du selv klar over, hvad du skrev der ?
Du skriver at det er ok, at de skal dø, fordi de har lavet nogle tegninger.
Var du også ude og juble på gaderne dengang World trade center gik i grus ? Jeg fatter ikke, at nogle kan juble over, at over 5000 uskyldige mennesker dør.
For min skyld må i da gøre lige hvad i har lyst til med dem der har lagt den dusør. Men hvorfor tror du lige at dem der har tegnet de tegninger er de første der har tegnet sådan noget. Men nu har jeg altså heller ikke set den tegning men en ting er sikkert at Mohammed ikke havde noget med det OVER hoved at gøre..
Vi kan hurtigt blive enige om, at de tegninger ikke ligefrem var for intelligente, men igen... Ingen grund til at slå folk ihjel på det grundlag.
Forståelig nok at muslimerne er fornærmede, men at slå folk ihjel for det, er for langt ude.
Hvis det var til muslimer de tegninger var, så kunne de da bare tegne nogle sorte mennesker med skæg eller sådan noget og gør grin med muslimer på den måde..
Da du åbenbart har boet i Danmark i mange år, burde du vide, at ligemeget hvad der så end sker, går der ikke mange timer, før de første morbide vittigheder er rundt. Se bare på f.eks Seest historien. Der er nogle, som synes at sort humor er sjovt. Det kan til tider blive lidt for sort desværre.