Sagen om Muhammed-tegningerne

Originally posted by zweb.dk

hvor skal jeg styre mig jeg siger bare min mening.

Er du selv klar over, hvad du skrev der ?
    Du skriver at det er ok, at de skal dø, fordi de har lavet nogle tegninger.
    Var du også ude og juble på gaderne dengang World trade center gik i grus ? Jeg fatter ikke, at nogle kan juble over, at over 5000 uskyldige mennesker dør. :roller:

For min skyld må i da gøre lige hvad i har lyst til med dem der har lagt den dusør. Men hvorfor tror du lige at dem der har tegnet de tegninger er de første der har tegnet sådan noget. Men nu har jeg altså heller ikke set den tegning men en ting er sikkert at Mohammed ikke havde noget med det OVER hoved at gøre..

Vi kan hurtigt blive enige om, at de tegninger ikke ligefrem var for intelligente, men igen... Ingen grund til at slå folk ihjel på det grundlag.
    Forståelig nok at muslimerne er fornærmede, men at slå folk ihjel for det, er for langt ude.

Hvis det var til muslimer de tegninger var, så kunne de da bare tegne nogle sorte mennesker med skæg eller sådan noget og gør grin med muslimer på den måde..

Da du åbenbart har boet i Danmark i mange år, burde du vide, at ligemeget hvad der så end sker, går der ikke mange timer, før de første morbide vittigheder er rundt. Se bare på f.eks Seest historien. Der er nogle, som synes at sort humor er sjovt. Det kan til tider blive lidt for sort desværre.

Originally posted by Aerial

Lyder til du føler dig meget trådt over tæerne ?

hehe okay hvis i ikke vil have mine meninger så siger jeg da bare ikke noget.. Vi ser det fra hver vores side.. I ser det fra de danskere der har tegnet det og ser det fra muslimernes side.. men stadigvæk ikke fra de der har sat den dusør.
    Der der forkert er forkert man kan ikke bare indblande andre ting ind i det. Hvis der er ytringsfrihed hvorfor undskyldte de der har lavet den tegning…?
    Og ja det er også forkert at sætte dusør på andres hoveder.
    Men hvis det nu havde været nogle pakistaner fra Pakistan der havde tegnet de tegninger, var de sikkert også blevet drabet ingen tvivl om det. Så det ikke fordi de er muslimer der nede og vi er dansker her oppe..
    Så kan i ikke se at de selv er uden om det, hvis de ikke havde tegnet de tegninger var alt det her ikke opstået, hvorfor fortæller de ikke bare resten af verden at vi her oppe har ytringsfrihed så *** jeres religion.. Vi tror ikke på noget i forvejen så hvorfor skulle vi respektere andres tro er det ikke det eller tager jeg fejl??
    Hvorfor er det lige at i ikke Kun svare på det jeg skriver, hvorfor skal i lige ramme mig i stedet for min mening, jeg kan skulle da lige så godt skrive alt muligt om jer i stedet for det i skriver.. og jeg er stadigvæk ikke hjernevasket det kan i skulle da selv være :D

Originally posted by The Hans

Er du selv klar over, hvad du skrev der ?
    Du skriver at det er ok, at de skal dø, fordi de har lavet nogle tegninger.
    Var du også ude og juble på gaderne dengang World trade center gik i grus ? Jeg fatter ikke, at nogle kan juble over, at over 5000 uskyldige mennesker dør. :roller:

Hvad har World trade center med det her at gøre med mindre du siger at det også var muslimerne det gjorde det, hvis ja så lad mig da lige få nogle beviser..

• Ja, det er da meget muligt at man har pisset muslimerne af, og selvfølgelig har JP da skylden for at situationen er opstået. Men det berettiger på ingen måde at kræve vedkommende dræbt. Jeg vil personligt skide på om det var en dansker eller pakistaner de ville have slået ihjel - det hører ingen steder hjemme uanset hvad. Den slags hører fandeme da til i stenalderen.

Det er det diskutionen går på. Om man kan tillade sig at kræve et andet menneskes liv på grund af nogle tegninger af en profet (som ingen har beviser på nogensinde har eksisteret alligevel).

Hvad har World trade center med det her at gøre med mindre du siger at det også var muslimerne det gjorde det, hvis ja så lad mig da lige få nogle beviser..

Tog Ali bali bin laden ikke den på sine skuldre dengang? Mener jeg nu nok han har udtalt sig om. Han er da ihvertfald ikke jøde så vidt jeg husker.

så vidt jeg husker kom der da mange film om det måske har du ikke set dem.. :boxed:

..og hvordan kan du være sikker på at de film du har set er med egentlige beviser? Hvad gør dem mere gyldige end de beviser vi har set der taler mod deres sag?

Originally posted by Torque

Ja, det er da meget muligt at man har pisset muslimerne af, og selvfølgelig har JP da skylden for at situationen er opstået. Men det berettiger på ingen måde at kræve vedkommende dræbt. Jeg vil personligt skide på om det var en dansker eller pakistaner de ville have slået ihjel - det hører ingen steder hjemme uanset hvad. Den slags hører fandeme da til i stenalderen.

GODT så vi enig..
    men hvem af os skal lige fortælle det til dem der har sat den dusør de har da med sikkerhed læst mange år på de der skoler hvor man hjerne vasker folk..

Jøsses...
    God dag mand økseskaft. :roller:
    Glem det. :roller:

GODT så vi enig..
    men hvem af os skal lige fortælle det til dem der har sat den dusør de har da med sikkerhed læst mange år på de der skoler hvor man hjerne vasker folk..

Din pointe er?

..og hvordan kan du være sikker på at de film du har set er med egentlige beviser? Hvad gør dem mere gyldige end de beviser vi har set der taler mod deres sag?

Ved ikke det store om det så vil helst ikke udtale mig..
    men hvis du vil have svar kan du da lige vente til i morgen så jeg kan studere lidt :D

Din pointe er?

øhmm sige mig en gang læser du ik hvad jeg skriver?

Ved ikke det store om det så vil helst ikke udtale mig..
    men hvis du vil have svar kan du da lige vente til i morgen så jeg kan studere lidt :D

Der er sådan set ikke nogen af os to der kan udtale os om det, da vi ikke ved det - og de såkaldte dokumentarer der findes om emnet derude, er langtfra sandfærdige. Det vil jeg æde min gamle hat på. Hvis jeg havde en.

øhmm sige mig en gang læser du ik hvad jeg skriver?

Jo, jeg ved bare ikke hvor du vil hen med det. For selvfølgelig er der ingen af os to der kan overtale de psykopater til at tænke anderledes.

Virker som om han kun ser sattelit-tv fra bestemte kanaler. :rolleyes:
    For mig til at tænke på det, jeg skrev om hjernevask i et tidligere indlæg.

når men har sat det ind med fed nu der oppe

/\
    |
    |

men godnat der er nogen der skal på arbejde imorgen :D

Jeg tror det er dig der ikke læser hvad jeg skriver.

Jeg citerede dig for følgende:

..og spørger så hvad din pointe er.

• jeg vil nu heller ikke lige sige at "alle" skulle sendes "hjem", men om de er født her eller ej, kan de ikke leve under danske regler og opføre sig inden for de regler. så vil jeg også mene de skulle sendes af HT med første fragt bil. om de så kender deres land eller ej.
    De bor i Danmark = de skal sku overholde de danske regler.
    ikke for at lyde rasistisk og jeg ved også at der er mange andre ( danskere ) der gør det samme, men 60% af alt kriminalitet og overfald osv før til anden generations personer.

og så meget pis for en lille tegning.... det viser bare hvor F***ed up nogle folk kan være, de vil bare have lidt opmærksomhed, tvivler på de tør en pind af hva de truer med. især når de gør det publik.

• haha taler svenskeren? :P

Ej selvfølgelig skal de opføre sig pænt og gå ind under danske regler, men det er da absolut ikke kun indvandrene der ikke opfører sig pænt, der er skam også mange danskere. Men jeg går stadig ikke ind for at man bare sådan sender dem væk, jeg synes det virker uansvarligt at sende nogle indvandrer hjem, fordi de ikke kan forholde sig til de danske regler. Så skal de læres op, og hvis de ikke stadig forstår det, så kan der diskuteres hvor vidt man skal straffe dem. Jeg går vildt meget op for at man sætter straffe alderen ned og laver hårdere straffe for indvandrere. De må forstå at de ikke kan gå rundt og opføre sig som de vil, men at sende dem hjem er så langt væk i mit system. Det er vildt forkert IMO.

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Rettet en gang, sidst af Malone ().