hej igen
jeg høre at windseeker bliver nerfed i patch 1.9 er det rigtigt eller bare nogen der tar pis på mig jeg mangler nemli kun 10 bars til det nu så har far det
hej igen
jeg høre at windseeker bliver nerfed i patch 1.9 er det rigtigt eller bare nogen der tar pis på mig jeg mangler nemli kun 10 bars til det nu så har far det
Ja
QuotePatch notes 1.9 - Items
The attack speed slowing effect from Thunderfury has been reduced to 20%, and no longer stacks with other such effects such as Thunderclap.
takker kan stadig leve med det bare de unnerf'er det når exp kommer
Ja en rimlig laterlig nerf... jeg ku forstå hvis de KUN gjorde det ik kstackede med thunderclap.. men at lave den til 20% også.. latterligt.
ellers sku den laves til 20% men stadig virke med thunderclap!
QuoteOriginally posted by CarStone
Ja en rimlig laterlig nerf... jeg ku forstå hvis de KUN gjorde det ik kstackede med thunderclap.. men at lave den til 20% også.. latterligt.
ellers sku den laves til 20% men stadig virke med thunderclap!
... Den var jo TOTALT imba...
25% mindre dmg fra en boss... Og den har 30% proc... Så debuffet er der stort set konstant...
Men en af vores warriors har den om lidt... Og en pala har den der sulfuron hammer...
QuoteOriginally posted by virus_dk
takker kan stadig leve med det bare de unnerf'er det når exp kommer
Når exp kommer er windseeker nok ret så ubrugelig
Tror bare at lvl 70 blå items pwner den....
tror jeg så ik du skal regne med...
Som den er nu er windseeker jo vanvittig imba... at de nerfer den procc fra 30->20% har ikke den storer effect men at de laver det nummer med thunderclap det er mig lidt en gåde...
Og når exp kommer er windseeker alligevel nok ikke det bedste og eneste legendary 1h mere det tvivler jeg stærkt på...