Hmm min lillebror er fuc*** up på wow nu, fordi han elsker sådanne spill....
Så har han så hørt noget om at der snart kommer en dansk (og vist os engelsk) server hvor man ikk ska betale de der penge om måneden for at spille....
Er det korrekt?
Hmm min lillebror er fuc*** up på wow nu, fordi han elsker sådanne spill....
Så har han så hørt noget om at der snart kommer en dansk (og vist os engelsk) server hvor man ikk ska betale de der penge om måneden for at spille....
Er det korrekt?
kort og godt, nej
der kommer ingen dansk server, og wow bliver heller aldrig gratis, med mindre du finder en ulovlig server
Det kan jeg ikke forestille mig.
Blizz vil helt sikkert tage penge for det.
Men hæng mig ikke op på noget.
Men vil da gerne se din kilde ?
Ja, det var noget han har fundet på et dansk wow forum:)
Tænkte bare jeg ville spørge herinde, og mente nu os at det lød rimelig underligt
Man kan altid håbe .
QuoteOriginally posted by Problack Dragon
Man kan altid håbe .
håbe på det ikke kommer.... hvis det gør vil sådan en server bare bliver overfyldt med små børn og CS nørder...
nu vil jeg lige sige.. du kan da selv sætte din danske server op... hmm jeg kan da nemt sætte en WoW server op som i alle kan spille på.. så er jeg gamemaster.. simpelt.. du kan finde det på nettet hehe så hvorfor skulle et dansk WoW forum ikke have fået nok opmærksomhed til at at lave sådan en server og så bare invitere mennesker ind men du skal bare regne med reklamer
hehe
QuoteOriginally posted by Evilbone
håbe på det ikke kommer.... hvis det gør vil sådan en server bare bliver overfyldt med små børn og CS nørder...
Du kan da bare lade værd med at joine den
Det var ikke sådan du kunne give mit et link eller et par til de LAN servere til WOW ?? til en af de nyeste version af WOW, jeg har en lan server derhjemme bare for sjovt nogle gange med vennerne, ( selvfølgelig spiller jeg det selv, og betaler som alle andre, men lan serveren er nu bare for sjov, men det er kun version 1,3) så ville lige høre om du ikke kunne smide et link til en server som kan køre evt. 1.8 ??
Ligemeget hvad er den software jo heller ikke særlig lovlig og derfor ikke tilladt....
bare lige huske på at du ikke kan bruge dine online spillere til en lan wow server
det er ligesom diablo open og closed battlenet hehe
men det er da muligt. der er mange der har sat servers up hvor de trainer battleground osv ved lans