Indlæg af anirac

    Hey


    jeg ville lige høre om der er en eller anden som ved om man kan finde en lan server som kører wow version 1.8 ? og evt. et sted man kan hente det ?? for kunne godt tænke mig at prøve og stene rundt på sådan en lan server... og lave alt muligt grineren.. kunne være totalt svedigt... hehe

    Det var ikke sådan du kunne give mit et link eller et par til de LAN servere til WOW ?? til en af de nyeste version af WOW, jeg har en lan server derhjemme bare for sjovt nogle gange med vennerne, ( selvfølgelig spiller jeg det selv, og betaler som alle andre, men lan serveren er nu bare for sjov, men det er kun version 1,3) så ville lige høre om du ikke kunne smide et link til en server som kan køre evt. 1.8 ??

    Hey, jeg har lige kigget lidt på de nye ting som kommer i Patch 1.9..


    så ville lige høre om nogle har en idé om hvornår den udkommer ???

    Det er godt i har gang i noget og alt det der..


    men kan en af jer ikke nok fortælle mig et program eller flere programmer som jeg kan konvertere en AVI om til MPEG med.. ?? og om en MPEG fil fylder mere end AVI .. please :) hehe

    min DVD afspiller kan ikke afspille de AVI filer jeg har :(


    Det er ting jeg har optaget med mit Camera.. men kan kun smide dem ned på min computer som AVI :(


    men jeg har mange clip.. så det ville følge et hav af cd'er


    derfor jeg bare ville lave dem om til MPEG også brænde dem ned på en DVD

    Hey Allesammen


    jeg har et par filer liggende i AVI og kunne godt tænke mig at få dem konverteret til MPEG sådan jeg kan afspille dem i min DVD afspiller..


    nu har jeg prøvet og finde nogle programmer men kan ikke rigtig finde ud af det.. håber som er nogle herinde der kan hjælpe mig..


    Hvilket Program eller programmer skal jeg bruge og er det svært ?


    også en ting til.. når jeg konvertere en fil til mpeg kommer den så til at fylde det samme eller fylder mpeg filer meget mere end avi ??


    Venlig Hilsen Anders Toft Hansen

    Hey,


    jeg har lige formateret min computer og installeret de samme codecs som jeg havde før, nemlig Ace mega codecs 6,03 Pro. men denne gang er farverne helt underlige hvergang jeg ser noget?? hvad kan der være galt?? jeg har installeret præcis på samme måde og rækkefølge. Men hvilke Codecs kan i ellers foreslå jeg bruger ??