Savner godt skydespil..

  • Er ved at være træt af CS:S og har gennemført HL2 tre gange..


    Nu er jeg så på udkig efter et nyt og lige så spændende spil i samme stil..


    Hvilke FPS spil styrer for tiden ?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Hmm 1.6, Quake 4, F.E.A.R, IT er altid sjovt :) Og BF2 og CoD2.


    Ellers Day of Defeat.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    CS 1.6 er helt fint. Kan godt forstå du er træt af CS:S, det er også ret dårligt.


    Begrund hvorfor source skulle være dårligt. ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Begrund hvorfor source skulle være dårligt. ;)


    CS 1.6 ska spilles af folk der ka li det skillmæssige niveau der er, mens CS: Source ska spilles af folk der godt ka li fed grafik og en "ægte" verden


    Med ægte mener jeg self at de fysiske love er programmeret ind i spillet mere eller mindre

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    CS 1.6 ska spilles af folk der ka li det skillmæssige niveau der er, mens CS: Source ska spilles af folk der godt ka li fed grafik og en "ægte" verden


    Med ægte mener jeg self at de fysiske love er programmeret ind i spillet mere eller mindre


    Begge spil kan spilles af folk som er skillmæssigt gode. Det gælder sådan set alle spil. Nej du, der er masser af professionelle Source klaner. Forskellen er realismen og grafikken. Og så handler det megetom hvad man har vænnet sig til. Hvis der pludselig kommer et nyt CS2, ville jeg nok heller ikke bare sådan skifte, når jeg har vænnet mig til CS:Source.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Folk der har spillet CS 1.6 i lang tid har netop vænnet sig til at der ikk er alle de her fysiske regler, men nogle grundregler spillet definerer


    CSS er en del mere avanceret at spille, hvis man øver skills... Og med skills mener jeg ikk bare at ku ramme, men at udnytte diverse ting i spillet

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Folk der har spillet CS 1.6 i lang tid har netop vænnet sig til at der ikk er alle de her fysiske regler, men nogle grundregler spillet definerer


    CSS er en del mere avanceret at spille, hvis man øver skills... Og med skills mener jeg ikk bare at ku ramme, men at udnytte diverse ting i spillet


    Har du så ret i. Synes bare det er lige voldsomt nok at mene at CS:S kun er for de grafikglade.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Begge spil kan spilles af folk som er skillmæssigt gode. Det gælder sådan set alle spil. Nej du, der er masser af professionelle Source klaner. Forskellen er realismen og grafikken. Og så handler det megetom hvad man har vænnet sig til. Hvis der pludselig kommer et nyt CS2, ville jeg nok heller ikke bare sådan skifte, når jeg har vænnet mig til CS:Source.


    Ej der må jeg godt nok le :)) Source - også 1.6 - er da så langt fra realisme som næsten muligt.
    "jeg er lige blevet skudt i hovedet med til dags dato største serieproducerede håndvåben, men jeg er kun halvt død, for hjelmen tog næsten det hele, har kun ca. 1000 små metalsplinter i hele hovedet nu."


    "jeg hopper lige 2000 meter ned og lander i en vandpyt, så mister jeg nemlig ikke hp"



    Source er bare et svagt forsøg på at lave noget realistisk.
    Jeg synes det er utrolig dårligt i forhold til 1.6, også derfor der spilles 1.6 til store turneringer.


  • Hvorfor har 1.6 gamers så satans meget imod Source?
    Det er sku da bare fordi de har vænnet sig til 1.6 og derfor åbentbart skal have et had til Source. Bare det at grafikken totalt overgår 1.6 øger da realismen. Men da man vil bevare det skillmæssige som counterstrike jo er, har man valgt at en grenade der lander lige ved ens fødder kun tager 70 damage. Vand har en overdrevet bremsende effekt (får de vel også fixet på et tidspunkt). Ville være rigtig fedt hvis man havde hjelm på og døde fordi en eller anden spasser skød en ÈN gang i hovedet med en glock? eller ville det?
    Altså Source er en kombination. De ville vel for det første have noget federe grafik, lidt mere realisme ang. fysiske love - Og så stadig bevare det fede gameplay. Det er ikke for sjov de har valgt ikke at have flammekastere i spillet. 1.6 egner sig lidt mere til det skillmæssige JA. Men source er ikke et komplet idiot spil, få det ikke til at ligne det. Faktisk et ret vellykket spil.


    For lige at komme tilbage til topic:
    Tror du, fordi han er træt af CS:S - vil begynde at spille 1.6 ??
    Tror han er træt på grund af selve cs konceptet, som for fanden er ens i alle CS spil.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Har lige gennemført Call of Duty 2, og blev meget skuffet, minder alt for meget om 1, self er der nogle fede sekvenser, men ikke 300 kr værd..


    Du skal helt sikkert have fat i F.E.A.R det er super fedt, hvis du kan lide action og en hel del gys.

  • Hvis du vil have rendyrket action og har et godt GFX kort er der intet der banker F.E.A.R tro mig, når først du har været i kamp mod 10 folk eller lign i SP, og du kaster granater, skyder med shotguns, assault riffles etc og gnisterne flyver osv. Det er der ingen andre spil der har :D


    CoD2 er også max godt.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Synes selv Cs:S er ganske fedt.


    ellers er det mest FEAR og Quake 4 der er på programmet, indtil jeg får handlet specialforces expansionen- hov den skulle jo være kommet i dag :clap: