Hej er ny her men kender nogen her inde, og ville lige spørger om der var en der ville lave mig et wallpaper da jeg selv har ti tumle finger til det område :P...... og et signatur ville også bare blive godkendt
M.V.H
Fischer
Hej er ny her men kender nogen her inde, og ville lige spørger om der var en der ville lave mig et wallpaper da jeg selv har ti tumle finger til det område :P...... og et signatur ville også bare blive godkendt
M.V.H
Fischer
Du skal lige skrive hvad du vil have der sker stå i signaturen...
Wallpaper smut evt. på devine der er så mange at vælge imellem du slet ikke kan finde rundt i det skal nok være en der passer dig
okaj nårh ja
men kunne tænke mig der stod [TS] Buffu [MIB]
eller sådan noget i den stil det ville bare være godkendt vis en ville lave det
ok, skal lige tjekke det så hehe
men kan der komme noget wow eller cs:s ind på min signatur vis du ville lave en?? Går nemlig meget op i de to spil
Vil da lige prøve. Okay hvis der kun kommer WoW?
ja går, nok er bare glad for dynes det ku være fedt og ha et hehe
jeg siger mange tak for hjælpen og den er for fed
TAK!
så kommer jeg lige med en bøn mere fordi jeg kunne ikk helt finde ud af hvordan man fandt et wallpaper inde på den hjemmeside jeg fik anbefaldt, så ville spørger om du ikk lige ville lave en
Be´ Om ???
M.V.H
Fischer
Godt du kan lide den
Jeg har ikke rigtig noget erfaring at lave wallpapers, så det er ikke sikkert det bliver til noget ordentligt, men vil da lige kigge på det
det bar iorden, hehe synes det er fedt at der er nogen de rkan sådan noget og vil
hehe så tak, og det gøre ikk så meget for er snart disparat efter et wallpaper da jeg ikk rigtig har ku finde nogen så synes det ville være fedt vis d ville lave et
M.V.H
Fischer
Kan næsten ikke passe du ikke kan finde et wall paper nogen steder... dog vil jeg sige at hvis der skal være bare en lille change for at du for nogen til at lave noget skal du nok skrive hvilken opløsning det skal være i
jamen hvor skal jeg lede??
QuoteOriginally posted by Fischer
Google ..
På altavista's billedsøgning kan du sortere efter opløsning..
Det er nok det letteste sted at finde et godt billede..
devine art
QuoteOriginally posted by _WHAT_
devine art
Syntes det er irreterende at søge wallpapers derinde da den er så langsom og der også er meget crap imellem..
Hej er ny her men kender nogen her inde, og ville lige spørger om der var en der ville lave mig et wallpaper da jeg selv har ti tumle finger til det område:P...... og et signatur ville også bare blive godkendt
![]()
M.V.H
Fischer
Hvis du fotæller mig hvilke farver wallpaperet skal have og hvad der skal være på skal jeg prøve om jeg kan finde/lave noget..
Hvilken opløsning kører du med ?
jeg kører med 1024x768 og kunne godt tænke mig blå eller grøn hehe fede farver.! Fischer i mit mellem navn så
ville godt hedde noget med det eller noget hen alla min signatur