Nogle gode MMORPG/Multiplayer spil?

  • HeeY!


    Jeg har for det meste spillet D2, Warcraft III, Counter-Strike og WoW, alle sammen populære og gode spil... men er blevet træt af dem alle


    Så ville høre om der er nogle der kender nogle gode Multiplayer spil, eller om der er nogle på vej??



    PS: Tænkte på noget Role-Playing

  • Dungeon Siege 2


    Snart udkommer Dungeons & Dragons Online. Det kunne også være noget.


    http://www.ddo.com/
    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/hype/gameID/163/

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    Guildwars skulle være rigtig fedt 8)


    tro mig DET SUX.. jeg har haft det, adr badr.. det meget firkantet agtig .. svært at forklarer. det er bare ikke det værd.. men glæder mig sq til Diablo 3 kommer hvis det gør det.

  • Quote

    Originally posted by eNiTH
    Har prøvet Sacred, minder en smule for meget om d2, Guildwars var jeg heller ik helt vild med :P... men Dungeon Siege 2 lyder spændene :)


    Ja måske men det er fedt..


    Skriv du hvis skal hjæpes igang :D

  • Der kommer snart et MMORPG der hedder Dark and Light. Ser ret fedt ud i de trailere jeg har set.
    Verden er kæmpe og det hele foregår på samme server ... ikke som i wow hvor der er 500 forskellige.


    Der kommer snart en prelude version der hedder Settlers of ganareth som koster helt gratis de første 5 måneder.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Det skulle efter hvad jeg har hørt være et ''Wannabe WoW'' ;)


    Ja det må åbenbart være wannabe's som har lavet Guild Wars fordi det er nøjagtig de samme som har lavet WoW. Ja og WoW ligner jo udskidt æblegrød.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • WoW og Warcraft 3, Populære? Ja. Gode? NEJ.


    HEhe.


    Multiplayer, hvis du er til FPS er F.E.A.R og CoD2 noget af det ultimative.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by |Mojo|Jojo|
    Der kommer snart et MMORPG der hedder Dark and Light. Ser ret fedt ud i de trailere jeg har set.
    Verden er kæmpe og det hele foregår på samme server ... ikke som i wow hvor der er 500 forskellige.


    Der kommer snart en prelude version der hedder Settlers of ganareth som koster helt gratis de første 5 måneder.


    Jep har jeg også luret lidt på det.... kunne være man skulle starte med mmorpg's igen.... :)

  • Quote

    Originally posted by origin
    Tag et kig på Lineage 2


    http://www.lineage2.com


    eller everquest 2


    Har spillet lineage 2 i et halvt år. udemærket spil, men forbered dig på MEGET grind.


    Er der expansion pack til Battlefield 2?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by |Mojo|Jojo|


    Har spillet lineage 2 i et halvt år. udemærket spil, men forbered dig på MEGET grind.


    Er der expansion pack til Battlefield 2?


    yep..



    og til topic...


    http://www.mmorpg.com


    Se dig omkring der er en GAME LIST :D og der kan du så se hvilke online spil der er i BETA(snart udkommer) og dem er ude.. der kan du så se Reviews osv.. og se links til deres officelle side...


    håber dette hjælper..
    og hva angår GuildWars det er et udmærketet spil, men ikke holdende i længden da der kun er 20 lvls hurtigt klaret.. men vent kan du lide det, så er der jo expansion og updates der kommer hvert andet øjeblik..


    Lineage 2 kræver tid.


    EQ 2 kræver MEGET tid, og RIGTIG syg comp hvis du vil have det skal se pændt ud hele tiden..