2Pac i live?

• nej nej... til deres respektive planeter...

Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

Originally posted by GrillRotten
    Ja, 2Pac er i live ... Det er Elvis og Hitler også. De lever sammen i en bøssekoloni nede i Amazonas ... :$

:9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• ja eller også sidder de nede i area 51 i rosswell... :idea:

hvorfor mon det er så hemmeligt?

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by dx7r
    Elvis er slet ikke døde... hen er bare taget hjem... 8)

præcis :)

Og jack the ripper var maler.

Ufolandingerne er en hemlighed, men de bringer nyt til jorden fra rummet til MIB som faktisk existerer.

grille er en 12 årig dreng.
    o
    g Martin styrer slet ikke sitet, det gør 3 vestafrikanske medicinmænd, som bruger sitet til deres syge voodo-forsøg. Derfor vi har så mange tråde i OT omkring " HVAD ER DER MED MIG?" :P

• LOL, 3 vestafrikanske medicinmænd :razz:

Og Bill Gates er ond alien!

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

Originally posted by Malone
    me dont like 2pac, me thinks he should stay dead, thats where we liiiike him the most :dance:

Yes ;) Repect to the dead...

Få dig dog et liv... Uanset hvordan man synes om en person er det IMO bare for meget at sige sådan en gang lort...

Måske hvis han myrdede din venner og voldtag din mor... Men nu er det en mand der fuckede lidt op i USA lavede noget god og meningsfuld rap og byggede et kæmpe navn op...

Hader sådan noget respektløst lort... Det er så barnligt... Virkelig bare 12 år..

Hvad sker der for folks morale i år 200X... Folk stjæller fra kirkegårde og kirker og alt muligt... Respekter dog folks religion eller i det MINDSTE de døde...

Eller nå ja... Det gør folk også ved at stikke en til ned men bare at hive op i sit ene bukseben ;) Hjerneære i en nødeskal...

• lol ! sorry at sige det, men tag en tudekiks..

så vidt jeg kan se på hans smilie så er det nok mere ment som en lille joke?? og nej vi må ikke lave jokes om de "døde".. lol crap så skyd lige alle stand up komikere..

• Ej tag dig nu sammen, det var en joke. Tror du ikke jeg har "respekt" til de døde? En joke?

Denne her blev editet, fordi jeg fortrød at jeg sagde sorry, fordi der er absolut ingen grund til det, da det var en simpel joke, som ikke skulle forstås som en provokation, som tager alt til hjertet og bliver fornærmede

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Rettet en gang, sidst af Malone ().

• Det virkede desværre ikke........til gengæld mødte jeg Jimmy Hoffa nede hos bageren i morges.

• jeg har da ikke været ved bageren imorges ????

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e