QuoteOriginally posted by dx7r
2pac, Elvis og H. C. Andersen er slet ikke døde... de er bare taget hjem...
ROFL, til en bøssekoloni ?!
2pac, Elvis og H. C. Andersen er slet ikke døde... de er bare taget hjem...
ROFL, til en bøssekoloni ?!
nej nej... til deres respektive planeter...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Ja, 2Pac er i live ... Det er Elvis og Hitler også. De lever sammen i en bøssekoloni nede i Amazonas ...
ja eller også sidder de nede i area 51 i rosswell...
hvorfor mon det er så hemmeligt?
Elvis er slet ikke døde... hen er bare taget hjem...
præcis
Og jack the ripper var maler.
Ufolandingerne er en hemlighed, men de bringer nyt til jorden fra rummet til MIB som faktisk existerer.
grille er en 12 årig dreng.
o
g Martin styrer slet ikke sitet, det gør 3 vestafrikanske medicinmænd, som bruger sitet til deres syge voodo-forsøg. Derfor vi har så mange tråde i OT omkring " HVAD ER DER MED MIG?"
me dont like 2pac, me thinks he should stay dead, thats where we liiiike him the most
QuoteDisplay MoreOriginally posted by FlexQ
præcis
Og jack the ripper var maler.
Ufolandingerne er en hemlighed, men de bringer nyt til jorden fra rummet til MIB som faktisk existerer.
grille er en 12 årig dreng.
o
g Martin styrer slet ikke sitet, det gør 3 vestafrikanske medicinmænd, som bruger sitet til deres syge voodo-forsøg. Derfor vi har så mange tråde i OT omkring " HVAD ER DER MED MIG?"
LOL, 3 vestafrikanske medicinmænd
Og Bill Gates er ond alien!
QuoteOriginally posted by Malone
me dont like 2pac, me thinks he should stay dead, thats where we liiiike him the most
Yes Repect to the dead...
Få dig dog et liv... Uanset hvordan man synes om en person er det IMO bare for meget at sige sådan en gang lort...
Måske hvis han myrdede din venner og voldtag din mor... Men nu er det en mand der fuckede lidt op i USA lavede noget god og meningsfuld rap og byggede et kæmpe navn op...
Hader sådan noget respektløst lort... Det er så barnligt... Virkelig bare 12 år..
Hvad sker der for folks morale i år 200X... Folk stjæller fra kirkegårde og kirker og alt muligt... Respekter dog folks religion eller i det MINDSTE de døde...
Eller nå ja... Det gør folk også ved at stikke en til ned men bare at hive op i sit ene bukseben Hjerneære i en nødeskal...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
Yes
Repect to the dead...
Få dig dog et liv... Uanset hvordan man synes om en person er det IMO bare for meget at sige sådan en gang lort...
Måske hvis han myrdede din venner og voldtag din mor... Men nu er det en mand der fuckede lidt op i USA lavede noget god og meningsfuld rap og byggede et kæmpe navn op...
Hader sådan noget respektløst lort... Det er så barnligt... Virkelig bare 12 år..
Hvad sker der for folks morale i år 200X... Folk stjæller fra kirkegårde og kirker og alt muligt... Respekter dog folks religion eller i det MINDSTE de døde...
Eller nå ja... Det gør folk også ved at stikke en til ned men bare at hive op i sit ene bukseben
Hjerneære i en nødeskal...
lol ! sorry at sige det, men tag en tudekiks..
så vidt jeg kan se på hans smilie så er det nok mere ment som en lille joke?? og nej vi må ikke lave jokes om de "døde".. lol crap så skyd lige alle stand up komikere..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
Yes
Repect to the dead...
Eller nå ja... Det gør folk også ved at stikke en til ned men bare at hive op i sit ene bukseben
Hjerneære i en nødeskal...
Ej tag dig nu sammen, det var en joke. Tror du ikke jeg har "respekt" til de døde? En joke?
Denne her blev editet, fordi jeg fortrød at jeg sagde sorry, fordi der er absolut ingen grund til det, da det var en simpel joke, som ikke skulle forstås som en provokation, som tager alt til hjertet og bliver fornærmede
"Elvis!! KOM TILBAGE!! Vi har fundet dine flæskesværd!"
.. prøv og gå udenfor og råb det der meget højt, og 1-2-3 , så skal du se !!...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Raller
"Elvis!! KOM TILBAGE!! Vi har fundet dine flæskesværd!"
.. prøv og gå udenfor og råb det der meget højt, og 1-2-3 , så skal du se !!...
Det virkede desværre ikke........til gengæld mødte jeg Jimmy Hoffa nede hos bageren i morges.
jeg har da ikke været ved bageren imorges ????
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Ja, 2Pac er i live ... Det er Elvis og Hitler også. De lever sammen i en bøssekoloni nede i Amazonas ...
Mødte du dem da dernede?
Jeg slog Jimmy Hoffa ihjel, så tror da vist ikke lige du mødte ham.....