Citat leg... play along..

  • Quote

    Originally posted by r3ptile
    :)


    Ja, det var ganske korrekt, som jeg skrev var den næsten selvskreven :D


    Og ja, dit citat stammer fra BattleRoyale, fantastisk massakre film fra Japan. Må sige at det er den nok mest underholdende 25 kroners film jeg har set :9xo

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Ja, det var ganske korrekt, som jeg skrev var den næsten selvskreven :D


    Og ja, dit citat stammer fra BattleRoyale, fantastisk massakre film fra Japan. Må sige at det er den nok mest underholdende 25 kroners film jeg har set :9xo


    Helt rigtigt, GENIAL film :D Der er ikke noget federe end japanere i blodrus :P

  • Quote

    Originally posted by r3ptile
    Helt rigtigt, GENIAL film :D Der er ikke noget federe end japanere i blodrus :P


    Godt der er undertekster på den film, ellers tror jeg alligevel på at jeg havde fattet nada, desværre så skulle 2'eren (surprise) ikke være særlig god.


    Men vi prøver igen:


    Quote


    "Funny, you like samurai swords... I like baseball"

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Heh hvis tur var det, Macimuz eller hvordan :cheers:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    ser ud til nogle posts er blevet slettet, men jeg gættede Kill Bill1 og den nye var:



    "Tank, load the jump program."



    Vidste du lige havde set den, så det er The Matrix ( 1'eren ) :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    ser ud til nogle posts er blevet slettet, men jeg gættede Kill Bill1 og den nye var:



    "Tank, load the jump program."


    Ahh, sikkert fordi de har flyttet sql-databasen ...


    Men gætte Matrix ;)


    Og min efterfølgende quote er:



    I have been called bad before. Many have said I do things that are not correct to do. I don't believe in talk such as this. I am nice man, with happy feelings. All of the time. First, a joke. What do you get when you cross an owl with a bungee chord? My ass. Nyah, haha, haha, haha, ENOUGH.


  • Jeg kom først :(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Jeg kom først :(


    Det var nu Macimuz der svarede på Matrix spørgsmålet før nogle af indlæggene blev slettet pga. databasen, så den er god nok...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det er skam helt iorden, det kunne du ikke vide :)


    Niks :oops:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Nå men skulle folk være i tvivl, er det denne her quote vi er igang med ;)



    I have been called bad before. Many have said I do things that are not correct to do. I don't believe in talk such as this. I am nice man, with happy feelings. All of the time. First, a joke. What do you get when you cross an owl with a bungee chord? My ass. Nyah, haha, haha, haha, ENOUGH.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Nå men skulle folk være i tvivl, er det denne her quote vi er igang med ;)



    I have been called bad before. Many have said I do things that are not correct to do. I don't believe in talk such as this. I am nice man, with happy feelings. All of the time. First, a joke. What do you get when you cross an owl with a bungee chord? My ass. Nyah, haha, haha, haha, ENOUGH.


    Skulle vel ikke være Betty fra Kung Pow? :D