Citat leg... play along..

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Forkerte knap, what ;)
    Skal man ikke have det med hvor han har sagt / skrevet det?
    Tænkte selv på goe gamle kurt, men havde ikke lige et værk på tungen, ud over hans sidste brev måske ;)


    jeg har læst det i en avis engang ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Forkerte knap, what ;)
    Skal man ikke have det med hvor han har sagt / skrevet det?
    Tænkte selv på goe gamle kurt, men havde ikke lige et værk på tungen, ud over hans sidste brev måske ;)


    Det stod i hans såkaldte journaler ja men ikke nødvendigt at have med lige som det heller ikke var nødvendigt med afsnit på simpsons :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Den er lidt indviklet... men ikke desto mindre er det en klassiker:




    "Dave said, how does a goy who waights over 600 pounds have the balls to teach people about selfdiciplin"


    hvis det ikke er gættet inden 16.00 mit ur, så smider jeg en ledetråd mere, jeg vil bare have filmens navn.


  • Ved ikke hvorfor jeg tænker Fight Club ?

  • Det må ikke gå i stå nu... det er den fedeste tråd længe det her.

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

  • Yes den kommer her:


    "Who were you that I lived with, walked with? The brother, the friend? Strife and love, darkness and light... are they the workings of one mind, features of the same face?"


    IMO en af de mest indsigtfulde film længe...

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

  • Quote

    Originally posted by Anarchy
    Yes den kommer her:


    "Who were you that I lived with, walked with? The brother, the friend? Strife and love, darkness and light... are they the workings of one mind, features of the same face?"


    IMO en af de mest indsigtfulde film længe...


    The red thin line? noget i den stil :D

  • Lige i skabet der :) Ramaskriget har ordet.

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

  • Quote

    Originally posted by Anarchy
    Lige i skabet der :) Ramaskriget har ordet.


    Jo tak. Tror jeg vil lave en let og en svær.
    "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." :D


    så den lidt sværere!
    "And there I was killing them softly with my song. Or rather being killed. And not so softly either"


    Begge skal gættes før risposen kastes videre ;)


  • forest grump eller hvordan det stavers :idea:


    er det en sang??
    så må den hedde Killing me Softly.. men ved ikke hvem der synger den..

  • "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."


    Tom Hanks:
    Forrest Gump



    "And there I was killing them softly with my song. Or rather being killed. And not so softly either"


    Hugh Grant:
    About a boy


    o.0 jeg ser for mange film....

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l