Hvordan kan vi forbedre WoWDanmark? Forslag og diskussion.

  • Ok, tror ikke jeg fik det forklaret godt nok.


    Det er ikke en fordansket version jeg mener.


    Hvis jeg har et problem; Eks. kan jeg ikke finde en trainer/vendor eller en fugl (et eller andet). Eller at jeg har en konkret problem i en Quest.


    Fremgangsmåden vil være at, jeg vil gå ind i tråden på forummet og komme med mit spørgsmål, og der vil være en anden bruger der besvarer mit spørgsmål.


    Andre der hellere vil bruge Thottbot eller Alakhazam i stedet, fortsætter selvfølgelig bare.


    En anden positiv ting med dette, vil jo være at vi kommer hinanden nærmere, og kommer måske til at bruge dette mere, da man kan få brugbare oplysninger. Nogle vil måske endda henvise venner til sitet........ :cheers:


    Konklusion: Folk kan bruge det eller lade være.......


  • så du vil have at vi istedet for svarer "kig på http://www.thottbot.com"


    selv skriver svaret for så tror du vi alle bliver perle venner?

  • Det var nu ikke det jeg mente, men man kan twiste alt så man kan få det til at lyde som man vil!


    Men uanset hvordan jeg fremlægger det, er det ikke noget der falder i din smag - Fair nok.


    Der blev spurgt om forbedringer, jeg kom med mit bud.
    Mener faktisk det er relevant, men hvis folk vil have et forum der går på 2 ting:
    Søg på Thottbot eller Hvad synes du er det sejeste Epic?, så er det egentlig fint nok med mig.


    Var det ikke meningen at der skulle flere brugere til?


    Men kom med dit bud!

  • Quote

    Originally posted by r3ptile
    Som forudset er nyhederne proppet med stavefejl og WoW-siden ser nu endnu mere amatør-agtig ud end da der ikke var nogen aktuelle nyheder.


    Der vil jeg give dig ret, siden ser meget amatør-agtig ud, og kan slet ikke forstå den er blevet godkendt.


    edit stavebøf

  • :D Hej...


    Site opdate...


    Vi starter nu nogle nye tiltag op.
    - Der kommer et screenshot galleri
    - Download sektion (Patches, mods mv, mulighed for user opload)
    - Det bliver muligt for brugere at indsende nyheder til Wow sektionen
    - Vi udvikler PT på et subsite sektion til Guilds sådan at guilds kan blive
    oprette og få deres egen sektion/side her på wowdanmark.*


    *For lige at uddybe det sidste tiltag lidt, kan jeg sige at vi udvikler pt på at gøre det muligt at oprette guilds på wowdanmark så man for sin egen sektion hvor det kun er muligt for guild medlemmer at poste osv. Guild siden vil enten indentificeres ved http://guildnavn.wowdanmark.dk eller http://www.wowdanmark.dk/guildnavn/


    Nogle af de features vi arbejder på er.:
    - Guild start side (Her vil guildens nyheder være)
    - Guildmaster rettigheder (oprette, slette members mv)
    - Guild member liste (navn, profession, level, billede, class, type)
    - Guild Photoalbum
    - Guild Items (Side hvor members kan poste billeder og tekst af ting de har
    fundet / erhvervet, på denne måde vil andre medlemmer kunne se om de
    vil kunne bruge det specifikke item der er fundet.)
    - Guild Buy and Sell (Til salg af Items guilden har fundet / erhvervet)


    Andre forslag til funktioner eller tiltag på siden er yderst velkommende.


  • Tag lige en slapper med dine kommentarer


  • Det er alt sammen fint nok, men har du tænkt dig at gøre noget ved nyhederne?! Hvor har du overhovedet været? Syntes du ikke du skylder brugerne en undskyldning?

  • Jeg syntes at når nu folk brokker sig sådan over at der ingen nyheder kommer, at der er nogle flere som skulle melde sig under tweak fanen og hjælpe med at hæve wow sektionen her på tweak et nyk op. Meld jer som skribenter eller sørg for at komme med konstruktive forslag i stedet for at bitche konstand over hvad der mangler og ikke er nok af. !


    Og så for øvrigt når man så endelig poster noget for man en sviner, eller for at vide at det kunne man jo bare læse på wow-europe's side. Hvad sker der for jer ??? regner i med at vi sidder i Blizzard's udviklings afdeling, vi har sku kun de nyheder blizzard levere.


    Vi prøver i hærdigt 2 mand at få dette forum / sektion til at fungere, jeg vil indrømme at min aktivitet har været dalende på det sidste men det skyldes andre årsager. Der er dog ting der er vigtigere end Wow i denne verden, i alt fald for mit eget vedkommende.


    Men nok ævl se nu at lette R.... og skriv en PM til mig eller Zero om at i gerne vil være med til at forme Wow sektionen her på siden, mindre brok og tøse ævl mere handling og proaktivitet. :$


    P.S > r3ptile jeg skal ikke undskylde noget som helst, hvad mine årsager er til ikke at være aktiv på siden rager ikke dig eller andre.

  • Quote

    Originally posted by Jimmy
    Jeg syntes at når nu folk brokker sig sådan over at der ingen nyheder kommer, at der er nogle flere som skulle melde sig under tweak fanen og hjælpe med at hæve wow sektionen her på tweak et nyk op. Meld jer som skribenter eller sørg for at komme med konstruktive forslag i stedet for at bitche konstand over hvad der mangler og ikke er nok af. !


    Hvad snakker du om?! Det er JER der har valgt at stå for en WoW-sektion, hvis den så ikke er som den skal være er det sgu da helt okay at folk kritisere det! Det der er det samme som at sige man ikke skal kritisere vores regering, hvis man ikke selv vil være politiker og gøre noget ved det.


    Du skylder en undskyldning, men vælger at svine os til. Smart.


    Quote

    Originally posted by Jimmy
    Og så for øvrigt når man så endelig poster noget for man en sviner, eller for at vide at det kunne man jo bare læse på wow-europe's side. Hvad sker der for jer ??? regner i med at vi sidder i Blizzard's udviklings afdeling, vi har sku kun de nyheder blizzard levere.


    Det er sgu da klart når nyhederne ligner noget skrevet af en 8-årig. Der er ingen der forventer at i ved mere end Blizzard, men blot at i er i stand til at skrive ordentlige nyheder, hvilket zero tydeligvis ikke er.


    Quote

    Originally posted by Jimmy
    Vi prøver i hærdigt 2 mand at få dette forum / sektion til at fungere, jeg vil indrømme at min aktivitet har været dalende på det sidste men det skyldes andre årsager. Der er dog ting der er vigtigere end Wow i denne verden, i alt fald for mit eget vedkommende.


    Så skulle du nok ikke have valgt at stå for WoW-siden herinde.

  • nu må du altså til at tag dig sammen. punkt 1 siger ikke det ikke er fedt hvis der er mange der er her på site. men hvis man ikke gider være her kan man bare bruge world of warcraft.com eller hvad man nu vil så hvis man ikke gider. at være skribenter så er der ikke nogel grund til at sige alt der er nogle der laver er noget Lort

  • Quote

    Originally posted by r3ptile


    Så skulle du nok ikke have valgt at stå for WoW-siden herinde.


    Så fordi manden har et liv ved siden af skal han droppe at stå for siden her???


    Tror sgu du får meget svært ved at finde en der gider dedikere sig til det på fuld tid! ...men hvis du lagde lidt af den tid du bruger på at brokke dig i noget konstruktivt, kunne du jo selv bidrage med det du synes der mangler!


  • Du har fået en PM.

  • Quote

    Originally posted by DKTiger


    Så fordi manden har et liv ved siden af skal han droppe at stå for siden her???


    Tror sgu du får meget svært ved at finde en der gider dedikere sig til det på fuld tid! ...men hvis du lagde lidt af den tid du bruger på at brokke dig i noget konstruktivt, kunne du jo selv bidrage med det du synes der mangler!


    Jeg har ikke sagt at han skal dedikere hele sit liv til siden, det er bare uacceptabelt at den sidste artikel er 2 måneder gammel og den sidste ordentlige nyhed er fra 29/9.


    Quote

    Originally posted by zero
    nu må du altså til at tag dig sammen. punkt 1 siger ikke det ikke er fedt hvis der er mange der er her på site. men hvis man ikke gider være her kan man bare bruge world of warcraft.com eller hvad man nu vil så hvis man ikke gider. at være skribenter så er der ikke nogel grund til at sige alt der er nogle der laver er noget Lort


    Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit indlæg korrekt, men sådan som jeg forstår den siger du ca. det samme som Jimmy, hvilket jeg allerede har svaret på.