O M F G !

• Nu låser zero min tråd: "Hvad med at komme igang WoWDanmark?"

OMG!?

Du lukker den for flame? Der er ikke blevet flamed derinde overhovedet! Hvad er det for noget? Sidst jeg brokkede mig blev der også lukket og slukket?

Det er som om, at bare der er det mindste kritik: "Åh nej, lås det". I må sgu da bare stramme jer, og tage det som mænd. Der er noget der skal rettes op på. Og det har vi som brugere allesammen ret til at forholde os til!

Grunden til min tråd blev låst, er på et meget vagt grundlag. Synes jeg er for amatør-agtigt. Prøv dog at tage jer lidt sammen...

Og før I overhovedet overvejer at skrive til mig, at jeg bør bruge PM. NEJ! Det her er noget jeg vil have alle skal have at se, og forholde sig til. For man får åbentbart ikke noget ud af at PM alligevel. Jeg fik aldrig svar fra Martin sidst.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Ja her må jeg nok sige jeg er ret enig.
    Det er godt nok sjælden jeg kigger i wow forumet (nok også fordi der ikke sker så meget herinde) men nu så jeg tilfældigvis lige din post idag.

Jeg syntes egengtlig også at der faktisk kom en masse konstruktivt i den tråd og har lidt svært ved at se hvorfor den blev lukket. Der var da ligefrem folk der sagde at de gerne ville hjælpe til med at få mere gang i wow delen.

Originally posted by fhqwhgad
    Ja her må jeg nok sige jeg er ret enig.
    Det er godt nok sjælden jeg kigger i wow forumet (nok også fordi der ikke sker så meget herinde) men nu så jeg tilfældigvis lige din post idag.

Jeg syntes egengtlig også at der faktisk kom en masse konstruktivt i den tråd og har lidt svært ved at se hvorfor den blev lukket. Der var da ligefrem folk der sagde at de gerne ville hjælpe til med at få mere gang i wow delen.

yep korrekt..

kan heller ikke se noget galt i at lukke tråden, da folk bare ville skrive at der manglede noget her inde..

go berle.

• du har lavet et topic okay da bed Martin dig om at SKIVE TIL HAM

efter det lavet du en til og da Martin har bedt dig om at skive til ham lukker JEG den

men hvis der er nogle der godt vil snakke andet ind SHit kan i bare gøre det her

• Undskyld jeg siger det zero....men når man prøver at læse hvad du skriver...så virker dine indlæg lidt latterlige. For de giver absolut ingen mening.

MEN...hvis du prøver at sige hvad jeg TROR du vil sige:

du har lavet et topic okay da bed Martin dig om at SKIVE TIL HAM

= Du har lavet et topic, hvor Martin låste den og bad dig skrive til ham. (Mit første indlæg, omhandlende den inaktive WoW-sektion.)

efter det lavet du en til og da Martin har bedt dig om at skive til ham lukker JEG den

= Efter det, laver du et til, og eftersom Martin bad dig skrive til ham, låser JEG den. (Min tråd omhandlend WoWDanmark forsiden?)

men hvis der er nogle der godt vil snakke andet ind SHit kan i bare gøre det her

= Bla-bla...

Så du mener altså, at jeg bør kontakte Martin, da han bad mig gøre det i min første tråd? Men hvad har min nye tråd med den at gøre? Da brokkede jeg mig over, at jeg synes det er spild, at WoW har sin helt egen sektion på forumet. Det har jo intet at gøre med, at WoWDanmark forsiden med nyheder og artikler er død!? Hvorfor blander du de ting sammen? Og det har jo heller intet at gøre med det du skrev som begrundelse i indlægget i det hele taget. Der snakkede du derimod om flames osv. Hvilket der slet ikke var tale om alligevel. Så det ved jeg ikke hvor du havde fra.

"Godt vil snakke andet end shit" - ?? Er det måske det vi gør? Taler om lort, blot fordi vi føler, at der bør strammes lidt op, og måske gøres lidt ved WoWDanmark, hvis det skal blive til noget?

IMO - Så har du rodet dig ud på dybt vand. Men det kan jeg vel skrive mere om i en PM. Hvis jeg gad.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

Originally posted by zero
    ja jeg kan også lave fejl og det her var en af dem og det er jeg ked af

Well.. Alle kan lave fejl.. Intet at gøre grin med. ( Ikke at jeg siger i gør det)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Det kan også være totalt ligemeget om han er det eller ej. Nu synes jeg ikke længere det skal handle om det. Zero har tilbudt, at få liv i WoW DK. Dertil skal han krediteres. Han har allerede fået en række tilbud om, at modtage hjælp til korrektur. Jeg er ved at have ondt af staklen. Vi staver ikke alle lige godt, og jeg har aldrig i mit liv regnet folks stave-egenskaber for afgørende på nogen måde.

Jeg lukker tråden. Denne tråd blev oprettet i protest mod lukningen af mit forrige indlæng.

jeg kan også lave fejl og det her var en af dem og det er jeg ked af

Det synes jeg er fair nok - derfor lukker jeg denne tråd, og lader det være ved det.

Samtidig med lukningen af denne tråd, vil jeg lave en anden tråd, hvor folk kan komme med konstruktiv og saglige forslag til, hvorledes vi kan forbedre WOWDK og gøre dette til en mere aktiv del af tweak. Nu da den åbentbart er her for at blive, synes jeg dette er det eneste rigtige at gøre.