O M F G !

• Nu låser zero min tråd: "Hvad med at komme igang WoWDanmark?"

OMG!?

Du lukker den for flame? Der er ikke blevet flamed derinde overhovedet! Hvad er det for noget? Sidst jeg brokkede mig blev der også lukket og slukket?

Det er som om, at bare der er det mindste kritik: "Åh nej, lås det". I må sgu da bare stramme jer, og tage det som mænd. Der er noget der skal rettes op på. Og det har vi som brugere allesammen ret til at forholde os til!

Grunden til min tråd blev låst, er på et meget vagt grundlag. Synes jeg er for amatør-agtigt. Prøv dog at tage jer lidt sammen...

Og før I overhovedet overvejer at skrive til mig, at jeg bør bruge PM. NEJ! Det her er noget jeg vil have alle skal have at se, og forholde sig til. For man får åbentbart ikke noget ud af at PM alligevel. Jeg fik aldrig svar fra Martin sidst.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Ja her må jeg nok sige jeg er ret enig.
    Det er godt nok sjælden jeg kigger i wow forumet (nok også fordi der ikke sker så meget herinde) men nu så jeg tilfældigvis lige din post idag.

Jeg syntes egengtlig også at der faktisk kom en masse konstruktivt i den tråd og har lidt svært ved at se hvorfor den blev lukket. Der var da ligefrem folk der sagde at de gerne ville hjælpe til med at få mere gang i wow delen.

Originally posted by fhqwhgad
    Ja her må jeg nok sige jeg er ret enig.
    Det er godt nok sjælden jeg kigger i wow forumet (nok også fordi der ikke sker så meget herinde) men nu så jeg tilfældigvis lige din post idag.