Skud fra: biler for alle 2005
-
-
Rigtig flotte billeder! Du er dælme skrap til det med billeder
Gad godt have været der! En af mine kammerater var oppe i den der VW Turan, hvor de kørte med en hældning på 45grader og jeg ved ikke hvad. Mødte du Tom Holck ?
-
_What_ tjek din PM
QuoteOriginally posted by Marquis
Rigtig flotte billeder! Du er dælme skrap til det med billederGad godt have været der! En af mine kammerater var oppe i den der VW Turan, hvor de kørte med en hældning på 45grader og jeg ved ikke hvad. Mødte du Tom Holck ?
Den hedder Touareg, og Tom Holck havde ikke været der, fik jeg at vide
-
Helt vildt fede billeder, syns bare det er lidt ærgeligt med det blur du har smidt på. kommer til at se alt for kunstigt ud.
-
Tom fandt jeg aldrig desværre og heller ikke hans dyr så går ud fra han ikke er der.
Det er meget hurtigt smidt lidt blur på nogen af dem for at gemme den meget roede baggrund der er nogen steder... skal lige siges det kun gælder de indendørs.
-
hehe blurren gør at det ligner du har taget billeder af legetøjsbiler meget tæt på. Hvis jeg ikke vidste bedre, tror jeg næsten jeg ville sætte penge på at det VAR legetøjsbiler.
ISÆR den her: http://www.theis.dk/fotogaller…image.php?album=45&pos=12
-
Skal da så lige siges at det meget nemt kan lade sig gøre at lave sådan et blur ganske uden brug af photoshop jeg manger bare lige de 12-13k det 85mm objektiv koster
-
Er du da åndsvag nogle stygge ruller der sidder på den Viper, for satan da.
Ej syns sgu det er gode billeder. -
Det var en fed messe
Synes ikke jeg kan se et billede af den Civic med en voldsom masse carbon og blitz, jeg kan lige oploade et billede når jeg får strøm på min fon -
Har vist også et billede af civic derhjemme har ikke fået kigget dem ordenligt igennem der er en del flere.