Diablo 3 & WoW Expansion Pack

• Ghost er jo et singleplayer konsol spil... Det tæller jo ikke rigtig...

Ville gerne se et SC2... Eller bare noget helt nyt.. SLET ikke flere RPG'er...

Originally posted by købkøb

Ghost er jo et singleplayer konsol spil... Det tæller jo ikke rigtig...

RPG er klart den fedeste spil klasse.. også kommer stragegy, FPS :boxing:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by købkøb

Ghost er jo et singleplayer konsol spil... Det tæller jo ikke rigtig...

hvorfor skulle det ikke tælle ? Det er da det første af slagsen de har lavet, så vidt jeg ved ...

Det jeg har set af spillet ser pænt fedt ud .. Skal da helt sikkert have det når jeg får en PS3 osv....

• IMO skal blizzard komme med nogle nye historie.. men de skal helt sikkert holde sig til RPG / Strategy.. det er de fedeste spil evah...

men en D3.. hmm så skal det VIRKELIG være lavet om, for jeg fik da helt sikkert nok af det gamle..

Originally posted by Macimuz

Stadig ikke Blizz selv :)

Præcis :)

EDIT: Det eneste om jeg har fundet på diabloii.net om D3 er flg.:

"We're going to be showing off a new product we haven't announced yet," said Wang. (And for those thinking it's the long-rumored unveiling of "Diablo 3" or "Starcraft 2," get ready for a letdown. Wang said the announcement will be linked to "World of Warcraft".)

... is now offering BlizzCon tickets for sale for the oh-so low price of $120 US dollars plus another $5 processing fee. BlizzCon runs from October 28-29 in the lovely Anaheim Convention Center. Rumor is that Blizzard booked some high profile rock band for the show and will formally announce Diablo 3 there, hence the hefty price of admission.

Intet af det kunne bruges til noget brugbart, eftersom det alt sammen var MEGET løse rygter.