Doom 3 via Emule

  • For min skyld må du poste om warez, betaer, leech-sites osv, fra nu af til juleaften.


    Jeg tvivler også stærkt på at ret mange (hvis nogen overhovet) herinde har købt ALLE deres proggys og spil - MEN jeg tvivler også på at de spiller hellige. Vi (majoriteten) diskuterer ganske enkelt ikke warez herinde - og sådan er det bare. Det er egentligt mest for forummet og brugerne heraf's skyld, at vi "taboo'er" warez - fordi de forkerte mennesker måske sidder og læser trådene igennem.


    Jeg taler selvfølgelig kun for mig selv, men det er sådan jeg har det med emnet.

  • Jeg kan godt se at det ikke er smart at råbe højt om den slags på et offentligt forum, jeg siger da også mange tak for i gør opmærksom på det! Jeg kunne godt tænke mig at høre om at i er sure fordi at jeg poste på det her offentlige forum eller om I bare syntes at deter for dumt at spørge andre om den slags?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by sehested
    LOOOL nu igen d er sq da UTROLIGT folk reklamere med ulovligheder :]



    ehmm forresten hvis der er noen der ska bruge noen stjålne pc`ere eller lidt kokain ell speed ell andre stoffer så si til jeg står hver dag inden foran politigården med min Bod og sælger alt i stjålne ting og hårde stoffer 8o8o


    Kan du ikke lige stikke forbi med 4g speed - coke er sgu for dyrt :D

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg kan godt se at det ikke er smart at råbe højt om den slags på et offentligt forum, jeg siger da også mange tak for i gør opmærksom på det! Jeg kunne godt tænke mig at høre om at i er sure fordi at jeg poste på det her offentlige forum eller om I bare syntes at deter for dumt at spørge andre om den slags?


    Jeg tvivler på at nogen er sure over noget her. Det er alene for din egen skyld der "råbes op" :D

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg kan godt se at det ikke er smart at råbe højt om den slags på et offentligt forum, jeg siger da også mange tak for i gør opmærksom på det! Jeg kunne godt tænke mig at høre om at i er sure fordi at jeg poste på det her offentlige forum eller om I bare syntes at deter for dumt at spørge andre om den slags?


    sure nej - skuffet ja
    du kunne jo bare havde "klappet i" efter den første gang det blev skrevet at det ikke hører hjemme her.
    der satte du ligesom linien for resten af de svar du har fået....
    Ville du måske nogen sinde gå ind på en total ukendt skummel cafe i KBH og spørge om der var nogen der ville købe et tv du lige havde stjålet? Nej vel (det håber jeg da ikke)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Hehe, du bor i Jylland så der ville nok ikke være så meget buisness i det... Jeg ved ikke hvorfor men du skriver tingene på en (ikke negativ måde) synes jeg! Det er dejligt, så føler man sig ikke så meget som det sorte lam... Det har ellers været grinern når folk bliver så sure over at jeg er ved at riste min egen røv! Anyways, det har været en lærerig aften ( om folks reaktioner).

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Hehe, du bor i Jylland så der ville nok ikke være så meget buisness i det... Jeg ved ikke hvorfor men du skriver tingene på en (ikke negativ måde) synes jeg! Det er dejligt, så føler man sig ikke så meget som det sorte lam... Det har ellers været grinern når folk bliver så sure over at jeg er ved at riste min egen røv! Anyways, det har været en lærerig aften ( om folks reaktioner).


    Satans, så må jeg ned på apoteket efter metadon igen X(


    Well, jeg synes det er lidt af en dyd at være (så vidt muligt) objektiv - og holde lidt igen med de hårde vendinger. Min første tråd her på tweak.dk var faktisk om Kazaa, så jeg var ikke et klap bedre selv. Ligesom i denne tråd, blev man "sat på plads" - og det er også fint nok. Så er rammerne jo sat ;)

  • er det bare mig eller er tweak.dk ur 1 time foran?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Satans, så må jeg ned på apoteket efter metadon igen X(


    Well, jeg synes det er lidt af en dyd at være (så vidt muligt) objektiv - og holde lidt igen med de hårde vendinger. Min første tråd her på tweak.dk var faktisk om Kazaa, så jeg var ikke et klap bedre selv. Ligesom i denne tråd, blev man "sat på plads" - og det er også fint nok. Så er rammerne jo sat ;)


    Du lyder ellers til at kunne være en god kunde... Det er da rart et der bare et ærligt menneske på det her forum! maX reZpekt dér!!! Så for at spørge om noget andet... Hvor meget får man ud af at modde sit 8RDA+? Jeg overvejer det rimelig kraftigt da jeg "kun" kan kører 200 mhz FSB...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Eeeey, lad være med at spille så hellige! Jeg tror at over 90% af alle bruger på dette forum downloader eller uploader ulovlige ting, men det kan også bare være mig der ikke følger med i nutidens lovligheder... Tag nu bare og svar på mit spørgsmål inden i gør jer selv helt til grin ved at lyde som nogle små børn! Det kan godt være der er en del i forumet der har haft skæg i nogle år, men derfor behøves i ikke at være så røvkedelige!


    Det er da meget muligt at mange herinde har warez men det er ikke det, det kommer an på.. det er reklamationen for det der er for lamt :P

  • hvis der er nogen stykker her inde (nok incl. mig selv) der lyder sure og totalt negative, så er der nok fordi at dette sker alt for tit til at man kan holde det ud ;) men bare rolig den næste der snakker om warez for det også at vide :] og måske blive tonen igen lidt skrappere men det er igen fordi man lige har forklaret en at man ikke må så er der en anden der gør præcis det samme igen og det bliver trættende i længden så at du måske fik nogen ikke så behagelige svar er ikke fordi at vi vil skælde dig ud personligt men genneralt dem der snakker om warez... :))

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"

  • Jeg kom lige til at tænke på en måde at forebygge al den snak om ulovlig software... Man kunne understrege det meget KRAFTIGT når man oprettede bruger at al den slags snak frarådes, eller sådan noget... Det lyder måske lidt tamt, men det er da en begyndelse.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB