Doom 3 via Emule

  • Jeg har prøvet at downloade Doom 3 med emule men da der kun var 200 mb tilbage var det lisom den ikke ville downloade mere, selvom jeg havde programmet kørende i flere dage.
    Er der andre der har den slags problemer eller en løsning til dette? Er der nogle der kender andre steder man kan få fat i DOom 3?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg har prøvet at downloade Doom 3 med emule men da der kun var 200 mb tilbage var det lisom den ikke ville downloade mere, selvom jeg havde programmet kørende i flere dage.
    Er der andre der har den slags problemer eller en løsning til dette? Er der nogle der kender andre steder man kan få fat i DOom 3?


    igen samme besked som alle andre får


    IGEN WAREZ/Ulovlig software tak

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • LOOOL nu igen d er sq da UTROLIGT folk reklamere med ulovligheder :]



    ehmm forresten hvis der er noen der ska bruge noen stjålne pc`ere eller lidt kokain ell speed ell andre stoffer så si til jeg står hver dag inden foran politigården med min Bod og sælger alt i stjålne ting og hårde stoffer 8o8o

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Eeeey, lad være med at spille så hellige! Jeg tror at over 90% af alle bruger på dette forum downloader eller uploader ulovlige ting, men det kan også bare være mig der ikke følger med i nutidens lovligheder... Tag nu bare og svar på mit spørgsmål inden i gør jer selv helt til grin ved at lyde som nogle små børn! Det kan godt være der er en del i forumet der har haft skæg i nogle år, men derfor behøves i ikke at være så røvkedelige!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Eeeey, lad være med at spille så hellige! Jeg tror at over 90% af alle bruger på dette forum downloader eller uploader ulovlige ting, men det kan også bare være mig der ikke følger med i nutidens lovligheder... Tag nu bare og svar på mit spørgsmål inden i gør jer selv helt til grin ved at lyde som nogle små børn! Det kan godt være der er en del i forumet der har haft skæg i nogle år, men derfor behøves i ikke at være så røvkedelige!


    Nu tænker du dig ikke lige selv om med en post som den. Du skal huske du skriver på et OFFENLIGT forum - find et andet sted hvis du vil snakke om det.
    Bare hold det væk fra dette forum tak.


    Til admin - bare luk den her tråd tak

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Okay, hvad er der galt i at skrive herinde? Måske sidder Antipiratgruppen og glor på mine posts, men hvad vil de gøre? Jeg downloader ikke noget lige for tiden og det eneste jeg vil have er Doom 3, så hvis i vil slippe af med mig så kunne i... Gi mig et råd til hvordan jeg downloader Doom 3 og så melde det til policen så de buster mig og tadaaaa, så er dalingo ikke online mere... hehe :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • i må undskylde hvis jeg lyder lidt fjendsk men det skyldes lidt frustration over at jeg ikke kan få fat i Doom 3 og at i hele tiden siger at i ikke vil have ulovlig snak i forummet... De er da også forståeligt nok! Men så prøv at vise mig den "lyse sti" i stedet.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Okay, hvad er der galt i at skrive herinde? Måske sidder Antipiratgruppen og glor på mine posts, men hvad vil de gøre? Jeg downloader ikke noget lige for tiden og det eneste jeg vil have er Doom 3, så hvis i vil slippe af med mig så kunne i... Gi mig et råd til hvordan jeg downloader Doom 3 og så melde det til policen så de buster mig og tadaaaa, så er dalingo ikke online mere... hehe :D


    Tjaa
    1. du sidder på et offenligt forum
    2. du spørger om råd til at hente ulovligt software
    3. du er en klaphat der ikke helt har fattet konceptet med at købe spil!
    4. vent til Doom 3 udkommer så kan du få lov til at købe det.
    5. det er nemmere end du tror at få dig busted end du tror!

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    i må undskylde hvis jeg lyder lidt fjendsk men det skyldes lidt frustration over at jeg ikke kan få fat i Doom 3 og at i hele tiden siger at i ikke vil have ulovlig snak i forummet... De er da også forståeligt nok! Men så prøv at vise mig den "lyse sti" i stedet.


    Prøv at læse nr 4 i min anden post!


    4. vent til Doom 3 udkommer så kan du få lov til at købe det.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    i må undskylde hvis jeg lyder lidt fjendsk men det skyldes lidt frustration over at jeg ikke kan få fat i Doom 3 og at i hele tiden siger at i ikke vil have ulovlig snak i forummet... De er da også forståeligt nok! Men så prøv at vise mig den "lyse sti" i stedet.



    prøv: http://www.antipiratgruppen.dk


    DUMBASS!

  • Grinern! Er jeg bare den eneste der vil have ting så billigt som muligt (helst gratis) eller vil alle herinde give 400 kr for et enkelt spil? Er jeg den eneste der gerne vil have spillene før de udkommer? Forresten, tak for at i giver mig lov til at købe det når det udkommer selvom jeg nok ikke køber det af jer.. :] Hvis i ikke vil give et råd i forumet så kan i jo bare skrive en PM og så slipper i for flere dumme bemærkninger...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Grinern! Er jeg bare den eneste der vil have ting så billigt som muligt (helst gratis) eller vil alle herinde give 400 kr for et enkelt spil?


    Tjaa det vil alle vel - vi vil da gerne have 100Mbit Inet, fed bil og hus på 300kvm GRATIS men sådan fungerer verden jo ikke lille ven - men det skal du nok lære en dag....


    Quote

    Originally posted by Dalingo
    Er jeg den eneste der gerne vil have spillene før de udkommer?


    Næææ men hvad med at vente til de er helt færdige med det, det du har prøvet at hente der er sikkert ikke det færdige spil


    Quote

    Originally posted by Dalingo Forresten, tak for at i giver mig lov til at købe det når det udkommer selvom jeg nok ikke køber det af jer.. :]


    var så lidt


    Quote

    Originally posted by Dalingo
    Hvis i ikke vil give et råd i forumet så kan i jo bare skrive en PM og så slipper i for flere dumme bemærkninger...


    Tja det var jo dig der startede den her tråd......

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg kan virkelig ikke fatte at der stadig bliver snakket om warez osv... argh jeg tror jeg får dårligt hjerte af det her.. ikke bare lave du en kæmpe brøler, men du vil ikke indse det... dette er et offentligt forum, hvis det skulle ske at nogen fra apg eller en anden form for underudviklede folkefærd, så skal tweak.dk udgive din ip til politiet.. jeg siger ikke dermed at der vil ske noget, men du lader vel heller ikke et lille barn løbe med sakse ;)

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"

  • Jeg siger at jeg har prøvet at downloade Doom 3, men jeg har ikke downloadet det færdigt, så hvad af ulovlige sager er der i min PC? Hmmm, i kan da bare stikke mig så jeg får flere pletter på straffeattesten men hvad hjælper det? Bliver i glade, eller får i en følelse af at have gjort noget rigtigt? Nej, det tvivler jeg på! Jeg fatter godt at det er ulovligt! Hvad hvis jeg sagde at jeg havde prøvet at slå min mor ihjel men gjorde det ik aligevel, ville i så også melde det med det samme eller være ligeglade og måske råde mig til at gå til psykolog?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Hvad hvis jeg sagde at jeg havde prøvet at slå min mor ihjel men gjorde det ik aligevel, ville i så også melde det med det samme eller være ligeglade og måske råde mig til at gå til psykolog?


    stadig melde dig da det er forsøg på manddrab og det er skam også strafbart

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg siger at jeg har prøvet at downloade Doom 3, men jeg har ikke downloadet det færdigt, så hvad af ulovlige sager er der i min PC? Hmmm, i kan da bare stikke mig så jeg får flere pletter på straffeattesten men hvad hjælper det? Bliver i glade, eller får i en følelse af at have gjort noget rigtigt?


    Tjaa ja vi ville sikkert blive glade


    Quote

    Originally posted by DalingoNej, det tvivler jeg på! Jeg fatter godt at det er ulovligt!


    Godt så den lade vi lige så et øjeblik....


    Quote

    Originally posted by DalingoHvad hvis jeg sagde at jeg havde prøvet at slå min mor ihjel men gjorde det ik aligevel, ville i så også melde det med det samme eller være ligeglade og måske råde mig til at gå til psykolog?


    Tjaa ringe til Politiet anyway da det er en trusel mod et andet menneskes liv - som sørme også er ulovligt


    - igen and you may coute me on this "klaphat"

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg står med kniven i hånden... Hun står med ryggen imod mig... jeg bestemmer mig for at lade være. ville du stadig?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • okey nu ved jeg hvad der er galt... du kan ikke se vi siger det for at h-j-æ-l-p-e dig... ikke for at stikke, melde (eller hvad du nu vil kalde det) dig... vi vil jo bare fortælle dig det nok ikke er så smart gjort...

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"