Den nye WoW Expansion

  • Jeg glæder mig egentllig os PISSE meget. Har planlagt at lave en blood elf eller flere og bare få dem op på 60 med det samme. Det kommer kun an på hvilken race alliance får.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by DKTiger


    Sommeren eller efteråret 2006 er vist den officielle melding.



    Har så hørt andre rygter. Jeg hørte at det ville komme ud ved jule tid, men altså det er bare rygter jeg har hørt. Jeg tror nok ikk du skal regne med efteråret eller sommeren, tror tidligst det bliver starten af foråret, og senest inde på slutningen af foråret.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • først og fremmest håber jeg de får styr på deres server for de er da totalt fucked up her den sidste mdr. har de fucket 3 mc runs op for os men jeg glæder mig da til noget nyt men gad vide om man stadig kan bruge sin mand i den nye exp.pack

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • Eneste problem ved exp. er nok de typer der har grindet fuld epix gear til sig selv, som vil se blå ting blive bedre.
    Kunne f.eks. være en quest givet i IF der giver en 80 dps 2H der tager 15 minutter at lave som lvl 65, hvor det har taget lidt længere tid at få våbnet fra bwl eller lignende.


    For mit vedkommende: glæder mig da spillet er ved at dø for mig.

  • Den officielle melding er at de SENEST regner med den kommer ved slutningen af 2006, altså om max 1 år

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Den officielle melding er at de SENEST regner med den kommer ved slutningen af 2006, altså om max 1 år


    Fanmer lang tid til :(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Alle dem som ikke gider Exspansion -


    Lad være med at købe det, Lmao ? :oops:



    syntes selv det bliver meget fedt.. Håber jeg da.. Men hvis det sutter så lang ***, så går jeg sku da bare tilbage til den den normale? :P


  • lol?


    hvordan kan en expansion sutte?


    hmm forklar please. og hvordan vil du så gå tilbage til den gamle? du betaler hverken mere eller mindre ved at have en expansion registret. men derimod når du har den expansion kan du komme til outlands..


    forstår ikke helt denne?