V: Mach2 R404a, Mach1 R404a Baker m.m.

  • hej tweakers


    jeg overvejer at sælge følgende da jeg er kommet lidt i pengenød.


    1. stk Mach 2 forlænget cap-tube og r404a (ufatteligt effektiv og driver pt. en X2 ved 3050Mhz)


    1. stk Mach 1 forlænget cap-tube r404a samt ombygget med baker-block og regassed så den er optimal omkring 150W. Baker-blocken der sidder på er beregnet til gfx både Nvidia såvel som ATI og trækker pt. et x800gt ved 723 Mhz core :ohmy:


    1. stk Dell Ultrasharp 20" Flatscreen monitor color: dual-tone.


    http://accessories.euro.dell.c…&page=productlisting.aspx

  • hva er alder på skærmen?.. og hvordan ser det ud med kvittering og garanti??


    Mvh Kenneth. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • En ca pris på 1. stk Mach 2 forlænget cap-tube og r404a ? og nogle billeder evt..

    Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
    A64 Winchester 3200 0.9
    Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
    Leadtek 7800GS

  • Kunne også godt være interesseret i den Mach I. Men sagde du monteringen er beregnet til gfx? Så ville det nemlig være perfekt. Men hvad pris havde regnet at få for den.

  • Mach 1 baker block er beregnet til GFX ja.


    mht. priser må i bare byde. Kan fortælle at Mach 2'eren er ombygget for 1500 kr. og Mach1'en for 2500kr.


    Derudover glemte jeg at nævne at skærmen er købt med 4 års instant home-replacement hvis der skulle ske noget.


    *edit* skærmen er 1 måned gammel

  • Den skærm, blev den nogensinde byttet til den samme farve som min FP2001 eller er det den anden farve?

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

  • hva er din pris på skærmen??.. kunne godt tænke mig den.. :D


    llpsycholl@hotmail.com hvis du vil snakke pris og evt handle..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Pjevsen.. sorry havde jeg lige overset..


    aner ikk lige hva sådan en skærm skal virderes til, men byder 2k for den.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Evap på den Mach I, er den bare ombygget, eller er der blevet sat en helt ny.. Hvad rammer den af temp unloaded? Hvad rammer den loaded på dit gfx ved de 7xx som coren kører på.


    Vil gerne give 1k-1500 eller noget i den retning for Mach I..

  • Quote

    Originally posted by Nosfer@tu
    ville gerne smide 4000 kr for mach2¨.


    Endelig et seriøst bud :)


    Der følger 3 mounting kits med, samt masser af sealstring.


    Den er kalibreret til nutidens high-end processorer i overclocket tilstand dvs. mange watt (omkring 200W).


    Den er med sølvfarvet Lian-Li kit.


    @ Blackdwarf


    Det er alt for lavt budt, den er ombygget for 2500 og der er skiftet evaporator til en baker block der alene står i 900kr. + fragt fra usa.


    PsyCho


    Jeg sælger ikke en 1 måned gammel 20" skærm med 4 års super on-site replacement forsikring med et tab på 3k, og det håber jeg du kan forstå.

  • Jeg vil gætte på noget i retning af:


    Mach1 gennemmoddet: 2500 tops, de går ikke altid ret højt M1'er, og antallet af folk der faseskiftskøler grafikkortet i dk er ret lille, for slet ikke at snakke om antallet af folk der vil købe en køler kun til det. Ingen tvivl om at den nok skal være mere værd, jeg tror bare ikke du kan få det.. Med mindre du får lavet det så den nemt kan monteres på en cpu, så er den noget mere interessant for mange.


    Mach 2: Noget mere. 4k er slet ikke urealistisk at du nemt skulle kunne få for den, især hvis den er klædt ud som lian li, og med alt det monteringssjov.


    Skærmen skal jeg ikke kunne sige noget om, men et tab på 25% er ofte set. Dog burde den nok ikke tabe så meget på grund af lav alder og god garantiordning..

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Tak Slacker ;)


    Ja Mach1'eren er lidt i særklasse, håber dog at nogle vil finde den så eksklusiv at de ser potentialet.


    Ja den har helt klart potentiale, det er der ingen tvivl om. En lækker æler som er 100% optimeret til at køle grafikkort, i og med at den har en god blok og en relativt lav kapacitet men lavere temperaturer.. Problemet er at det antal folk der er herhjemme der er ekstreme nok til det nok kan tælles på en hånd, og der mangler ofte penge ;)
    Men lad os da håbe du finder en interesseret køber.. ellers kan du sætte den til salg på XS, så kan du sælge til en tysker eller en svensker også, hvis der er nogen der ville have interesse der..

  • Vidste godt det var alt for lavt.


    Jeg byder det som Slacker siger: 2500. Jeg skal også selv bygge den om hvis jeg bruge den til CPU..


    Og jeg tvivler også ret meget på du finder en anden som vil købe en Mach kun til gfx, især når det kun er til det ;)

  • Quote

    Originally posted by BlacKDwarf
    Vidste godt det var alt for lavt.


    Jeg byder det som Slacker siger: 2500. Jeg skal også selv bygge den om hvis jeg bruge den til CPU..


    Og jeg tvivler også ret meget på du finder en anden som vil købe en Mach kun til gfx, især når det kun er til det ;)


    jeg vil overveje dit bud.


    Den kan også bruges til cpu, og jeg kan ikke se at dette kræver en ombygning? Allerhøjest et nyt mount evt. af plexi, dette kan jeg godt være behjælpelig med.


    Køleevne er så god som den kan blive for en Mach1. Mit X800Gt måler -42 i idle og -35 under stress med 3Dmark03.