Hvor hurtigt kan en Labrador løbe


  • Det er da heller ikke fair at sammenligne hastigheden på andre's hunde, og så dit kæmpe-monstrum af en hest ;) :))

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er da heller ikke fair at sammenligne hastigheden på andre's hunde, og så dit kæmpe-monstrum af en hest ;) :))


    He he... Det var hans egen skyld og det race, gik præcis, som jeg havde forventet. ;)
    Den lille har været lidt på kur den senere tid, så nu er han nede på sølle 80 kg. :boxing:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    He he... Det var hans egen skyld og det race, gik præcis, som jeg havde forventet. ;)
    Den lille har været lidt på kur den senere tid, så nu er han nede på sølle 80 kg. :boxing:


    En hund på 80 kg ? .. Hmm 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    En hund på 80 kg ? .. Hmm 8o


    Jep, det er skam rigtigt. Han vejer nøjagtigt 80 kg. Havde ham på vægten hos dyrlægen i tirsdags. ;)


    Her er et pic af ham, hvor en fulddvoksen mand, sidder ved siden af ham. Har censureret det en anelse, da jeg ikke har spurgt om lov til at poste ham.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jep, det er skam rigtigt. Han vejer nøjagtigt 80 kg. Havde ham på vægten hos dyrlægen i tirsdags. ;)


    Her er et pic af ham, hvor en fulddvoksen mand, sidder ved siden af ham. Har censureret det en anelse, da jeg ikke har spurgt om lov til at poste ham.


    Hold fast den er stor :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jep, det er skam rigtigt. Han vejer nøjagtigt 80 kg. Havde ham på vægten hos dyrlægen i tirsdags. ;)


    Her er et pic af ham, hvor en fulddvoksen mand, sidder ved siden af ham. Har censureret det en anelse, da jeg ikke har spurgt om lov til at poste ham.


    ha ha den er så voldsom Hans :))


    Den spiser jo sådan nogle kattekillinger som jeg har til morgen mad :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ha ha den er så voldsom Hans :))


    Den spiser jo sådan nogle kattekillinger som jeg har til morgen mad :boxed:


    hehe ja, og den kommer efter dine idag :T

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ha ha den er så voldsom Hans :))


    Den spiser jo sådan nogle kattekillinger som jeg har til morgen mad :boxed:


    Tyverialarm er ikke nødvendigt her. Der hænger en "indgang på eget ansvar" i carporten, så hvis de skulle få lyst til at bryde ind, er de selv ude om det. Jeg tror godt de kunne komme ind, men at komme ud igen, får de svært ved. :boxing:


    Jeg tror faktisk ikke, at han ville gøre dine killinger noget. Dengang vi hentede ham på Sjælland, fræsede han rundt og legede med en ret stor hankat. Han jagter godt nok naboens kat, hvis den drister sig ind på vores grund, men det er vist mere for sportens skyld. Det ser ikke ud til, at katten er klar over det. :))


    Vi har ofte snakket med bl.a. gravhunde, når vi er ude og gå tur. Dem gør han heller ikke noget. Han knurrer dog af dem, hvis de vover på, at ride op ad hans ben. :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jep, det er skam rigtigt. Han vejer nøjagtigt 80 kg. Havde ham på vægten hos dyrlægen i tirsdags. ;)


    Her er et pic af ham, hvor en fulddvoksen mand, sidder ved siden af ham. Har censureret det en anelse, da jeg ikke har spurgt om lov til at poste ham.


    åårhh lille vovse :))


    Den er da dejlig... Perfekt hund at tumle rundt med... Selvom han vejer mere end mig :clap:


    Kunne stadig forestille mig nogen sjove legetimer med den... Dog ville jeg selv have valgt en medium størrelse hund...


    Men det fede er at ALLE hunde er hunde... De opfører sig alle ens... Selv min søsters nye chihuahua er en hund... Mange chihuahua ejere behandler bare deres hunde som porcelæn og ikke hunde... Derved opfører de sig heller ikke som hunde :( Ærgeligt egentlig...


    Noget af det bedste IMO som kan gøre mig glad uanset hvad er da sådan en lækker hund med de dejligste øjne og en hale der vifter ud over det hele... Bare en der er ved at eksplodere af glæde :)) Det er sq dejligt og man ka ikke lade vær med selv at komme i godt humør...

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Nu er de fleste labradorer dog mere eller mindre fede og ude af form.
    Ville gætte på en dansk gennemsnits labrador har en fart på en 20-25 km/t


    haha det grinte jeg sku over.. :clap: Vil du så også mene at gennemsnit hatigheden i dk er lavere for mennesker end i de omkring liggende lande?
    For jeg tror sku ik man ka tag det så sort på hvidt :razz:


    Mvh Mads :T


  • He he.. Ja, han er skøn at tumle rundt med og sjov... Jeg bliver dog nødt til at købe mig et par nye hjemmesko i nær fremtid, da mine har 2 huller i fra hans hjørnetænder. Det var nu ikke noget han gjorde med vilje. Han blev lidt ivrig, da han tog fat i den ene hjemmesko og trak mig 3 meter hen ad stuegulvet. Det kunne min hjemmesko ikke holde til.. :))


    Bremserne virker ikke altid lige godt på ham. Det fandt min kone ud af, da han kom løbende lige mod hende, bremsede op og alligevel ramte hendes knæ. Det gav et pænt stort blåt mærke på låret. :))


    Jeg harefterhånden ikke tal på de gange, jeg er blevet skubbet ned af min seng af ham. :))


    Jeg har prøvet at bruge ham som hest et par gange, men er holdt op med det. Han bliver eddikesur og knurrer af mig, når jeg gør det. :))
    Man kan mærke det i gulvet, når han knurrer. 8o


  • Haha... Hvor er det sygt... Han er en ordentlig kal hva...


    Nu vejer du nok også lidt for meget... Måske et barn på en 30-40 kg kunne ride rundt? :))

  • Quote

    Originally posted by Vigilant


    haha det grinte jeg sku over.. :clap: Vil du så også mene at gennemsnit hatigheden i dk er lavere for mennesker end i de omkring liggende lande?
    For jeg tror sku ik man ka tag det så sort på hvidt :razz:


    Mvh Mads :T


    Ville skyde på en gennemsnits amerikaner på 170 kg, sagtens kunne slå en fart på 3-5 km't...
    Derimod afrikanere se de er hurtige!


    (Håber ikke jeg hænger ikke nogle mennesker ud, i såfald undskylder jeg.)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Angående store hunde, så tror jeg faktisk alle hunde har en standardstørrelse inde i hovedet. Kender selv en Newfoundlænder, som også er godt med (læs: vejer mere end mig), som jeg løb lidt rundt og legede med. Så kan man forestille sig hvad der sker når den mener den korteste og nemmeste vej over på den anden side af mig er ind mellem mine ben :))

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Ville skyde på en gennemsnits amerikaner på 170 kg, sagtens kunne slå en fart på 3-5 km't...
    Derimod afrikanere se de er hurtige!


    (Håber ikke jeg hænger ikke nogle mennesker ud, i såfald undskylder jeg.)


    Så syntes jeg du skal skyde igen.....
    Vel er mange amerikanere overvægtige, men sgu ikke så de har en gennemsnitsvægt på 170 kg.