S : Vapochill PE

  • Jeg sælger min vapochill PE da jeg har fundet ud af at jeg ikke får så meget brug for den som ønsket.


    Herunder er lidt specs.!


    Vapochillen er en stand-alone unit dvs at den er uden kabinet


    der mangler lidt til P4 kittet (en enkelt heater, har ikke haft problemer ved at køre systemet uden denne i 3 månder)
    AMD athlon XP kittet er komplet
    Derudover medfølger der en relativ ny Chill control version 2.0 (koster ca. 1200 kr)


    Derudover medfølger et specielt monterskit så vapochillen kan monteres i et chieftec dragon kabinet (se billeder nedenfor)


    De eneste billeder jeg har (fra tidligere ejer):
    http://kortlink.dk/ttt



    Jeg er gud i denne tråd

  • har sq lige investeret i firma aktier så har ikek finanserne i denne måned :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • 1000.- ka der pt lige undværes. er det nok?

    Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.


    A4000 san@2900 1,6v, g.skill4400f1@290 2,5-4-4-6, dfi ut, x850xtpe@600/600

  • 1000pp er godt nok lidt i underkanten. Den fejler jo som sagt ikke noget og er med den nye chillcontrol.
    Fragman, jeg kan godt vente med at komme af med den - det haster skam ikke :)

  • Hvor meget larmer sådan en, hvis den skal køle godt samtidig, ved godt man kan indstille blæsere med Chill Control

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Hot fifty ->
    Altså nu er det jo altid svært at bedømme idet det er en smagssag :D Men personligt synes jeg ikke at larmen generer overhovedet. Vil i hvert fald ikke sige det er værre end det luftkøling jeg før anvendte.
    Dette er vel og mærke når blæseren på vapochillen kører ved fuld knald og at temperaturen er sat til den lavest mulige i chillcontrolleren. Ifølge displayet kører min 2.67GHz P4 @ ~3.4GHz ved en temperatur der svinger mellem -25 - -28 alt afhængig af load. ;)


    Fylmyeen ->
    Jeg ved ikke præcist hvor gammel den er desværre.



    Skal lige tilføje at jeg puttet helt nyt isolering på. Isoleringen er ca. 1,5 cm tyk hvilket er, så vidt jeg husker, det dobbelte af standard. ;)