• 1. Jeg har en kanin og ikke en hund. men det er næsten værre :boxed:


    2. ja okay, mit hår er lidt tykt men det bevæger sig altså ikke. det ville da være smart! "ELVIS FRISSURE!" og så bevøgede det sig over i den 8o


    3. Tror jeg altså ikke. det er sku da noget mærkeligt noget at gøre :roller:

  • Quote

    Originally posted by learner


    Herstal? :P


    Vi har også sådan nogle touch lamper nemlig, og det sker at de freaker fuldstændig ud, hvor de begynder at skrue helt ned for lyset og så helt op igen, indtil man tager strømmen.. :boxed:


    Jeps,vores Herstal gør nøjagtig det samme, men kun 1 gang, så er lysstyrken normal igen. Det sker ca. 1 gang pr. dag :)


    Og snak om ghost. Der er en på Tweak.dk nu :)
    There are 28 members (1 ghost) and 71 guests browsing the forums

  • altså jeg er ikke det der ligner overtroisk ..


    tror ikke på gud.spøgelser. julemanden osv..




    :P


    har en misser på 10 år .. han holder vagt ;)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • når man er ovre hos en ven og ser en bradepande flyve igennem køkkenet, så begynder man sq at tro på spøgelser...


    hvis i vil have historien, så kommer den her...


    Jeg sov ovre hos min ven, vi sad og spillede over husets netværk (CS vistnok) Hans forældre var taget i byen og ham og hans søster var alene hjemme (og mig self.) Vi sad og gamede til ca. kl. 22, hans søste var gået tidligt i seng ca. kl 21 da hun var meget træt.


    Efter at have siddet og snakket over en kop kaffe i knap to timer, gik vi i seng (for at sove)


    ca. en halv time efter kunne jeg høre at hans forældre kom hjem.


    ca. kl 02.30 blev vi vækket af et "klang" nede fra køkkenet, hele hust stod op og gik ned for at se om der var tyve eller noget... I stedet så vi at der midt på køkkengulvet lå en bageplade... knækket på midten. Vi prøvede at få den rettet ud igen, men der var ingen der kunne.


    Næste dag sad vi og spillede settlers (brætspil) og pludselig fløj en bradepande ud af skabet, uden at der var nogen i køkkenet.


    sp hvis der findes søgelser...whatever

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Ifølge Charles richtet (i skal slet ikk spørge om hvorfor jeg ved det) en anerkendt forsker som blandt andet var med til at opdage serummet! Undersøgt det metafysiske altså spøgelser. Hans erfaringer var at spøgelser ofte "forekommer" ved teenager, børn, sygelig eller psykiske syge.... Som ren indbildning... Det kan selvfølgelig være svært at tænke på når der kommer en bradpande svævende forbi en..... Jeg tror ikk selv på spøgelser men jeg har været ude i sådan et "spøgelshus" og tror mere de ting som man oplever er ren indbildning, da det gir sådan kick fordi du ved ikk hva du går ind til... Tror bare det adrelainen (Stavehat) som giver dig et puds.... Det er til gengæld rigtig sjovt....! Og hvis jeg skulle tro på spøgelser så bliver det først når der går en ud af min væg og giver mig lottotallene!!

  • hvis jeg ser et Spøgelse hjemme hos os, henter jeg et program der hedder
    Spøgelse remover , når du lader det køre i baggrunden af din computer, så kommer der heller ikke nogle Spøgelser.. veldig smart ik ??? eller not.. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    hvis jeg ser et Spøgelse hjemme hos os, henter jeg et program der hedder
    Spøgelse remover , når du lader det køre i baggrunden af din computer, så kommer der heller ikke nogle Spøgelser.. veldig smart ik ??? eller not.. :crazyeyes:


    Enten huskede eller glemte du at tage dine piller :boxing:

  • Jeg er faktisk selv et spøgelse...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • BØH

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Men der var ingen af jer, som så at den rykkede sig vel? :boxing:

  • Quote

    Originally posted by Grus
    BØH


    AAAARRGGH!!!!


    for satan vi blev bange der...

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Der skal ikke meget til at skræmme dig hva :finger:


    :pokey:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • tja.. jeg ved nu ikke hvad man skal tro på... Heroppe i nordjylland går der mange historier om en hovedgård ved navn BakkesVogn, der går ild i hver gang man forsøger at flytte en bestemt stor sted foran hovedgården.. og på Sæbygård i sæby er der en begravet i kælderen og den grav flytter sig ca 50cm om året hen mod en af væggene... Og så er der Voergård gods, hvor man har den hvide dame og Børglum kloster, hvor der går en masse munke igen.. Har dog aldrig selv set dem, men der er mange, der kan de historier rundt omkring.


    så vidt jeg ved er dragsholm Gods på Odden kåret til verdens mest hjemsøgte gods.. Det var bla i paul Mckenna (stave ting) Paranormale verden, fordi der går så mange historier omkring godset...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • hmm.... var sku lidt i tvivl om i mener denne tråd alvorlig..... MEN så slog det mig.... Det er jo svampe sæson...???

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e