rogue off hand???

  • er der nogen der ved hvad det perfecte off hand weapon for en rogue når man ikke kan få core hound tooth? ligenu bruger jeg electrificed dagger (AV revered reward men er snart exalted så) og dal rend off hand men har hørt at man skal ha en hurtig off hand for aply poisons og proce crusader/ice chill sig os hvad i bruger i off hand :clap:

  • Jeg har selv +15 agi på min off hand ... Læste en længere forklaring et sted på at i det lange løb giver +15 agi dig mere skade end crusader fx gør. At jeg så også går efter at få så meget agi som overhovedet muligt gør det kun bedre :)

  • Generelt for rogues og også Hunters ;) så skal de primært gå efter agility og stamina.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • smid Icy-Chill eller noget der slower på dine daggers eller lifesteal... så kan du nemlig smide instant eller deadly poison på dine daggers og slowe mens du giver mere dmg.. jeg spiller selv rogue... og jeg ved at slow er det bedste våben du har... alle hader rogues der slower/stunner.. for du har svære ved at slippe væk når du er slowet end når du har full speed.. rogues er dmg dealers og mage killers.. så slow er imo bedst.. men husk, du er ikke i plate så undgå warriors / imbaladins....



    /Razul @ Deathwing....

  • Quote

    Originally posted by w00tage
    men husk, du er ikke i plate så undgå warriors / imbaladins....


    Det er jo ikke rigtigt :) Warriors er ikke så svære som alle rogues render rundt og siger ... Self er det nedern at møde en MS warrior, men med kidney shot og thistletea er de np...
    Palydans har sq aldrig været en svær fight... Den tager bare lang tid