LVL60 og hvad så?

  • Har flere toons der er lvl 60 og min main (warrior) kommet godt derop i PVP-Rank.
    Hvad skal man så?


    Ved der er instance osv. men træt af mange af dem og der er nogle jeg ikke har prøvet.
    Rep./honor jagt er jo røvsygt, det skal jo være sjovt og spændende at logge på og ikke for at få et spil-item der er lidt bedre end det man har.....


    Andre der har stillet sig selv det spørgsmål? Vi er nogle stykker der overvejer at droppe lortet og starte forfra på en nystartet server for igen at opleve spillet fra start.

  • Jeg startede selv forfra på Lightning's Blade og er meget glad for den beslutning :D vejen til 60 er meget sjovere når der ikke er 2000 lvl 60 i forvejen :D


    Fed7haS

  • Jeg har det på samme måde, spillet er røvsygt for at sige det rent ud. Men at være i en guild hvor man fra bunden arbejder sig gennem MC og derfra videre til BWL er det eneste der holder mig i gang.

  • Ja.. Det samme som holder mig igang er MC, og den slags.. Og at blive bedre..


    Men har også mange alts, som holder mig igang. Synes det er sjovt at spille på nogle andre chars..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Fed7haS hvad side spiller du på, på LB?


    Vi bor jo tæt på hinanden og kunne være det kunne blive griner....at starte helt forfra er dog lidt af et skridt........startede en på den nye PVE Nordrasil for sjov, men kammeraterne var ikke helt med på den så ved ikke rigtigt hehe.

  • Må ærlig indrømme at det kun er end game pve der holder mig igang, fordi jeg må ha TEH EPIX! :) Jeg er så bare heldig nok til at være i en guild der pt skal til at lege med Nefarian :) ellers ville jeg nok have droppet spillet for lang tid siden... En flok gode kammerater i guilden er 90% af spillet imho og også en grunden til at jeg stadig spiller