De dårligste film?

• Hey så li en tråd der omhandleed "de bedste film" og så syns jeg da vi sku ha en omvendt på banen :P

Ved ikk om der li har været en magen til, men så får vi vel opdateret vores meninger ;)

Og plz, lad ikke denne tråd udvikle sig til en verbal slåskamp om hvilke film der er dårligst :P

Mit bidrag:

The Day After Tomorrow (over reklameret, og tam)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Kill Bill 2, den film var fandme kedelig.

Synes den var fed...Men hver sin smag! :D

Jeg må nok nævne en film som Dante´s Peak med Pierce Brosnan....eller Anaconda for den sags skyld.

Der er rigtig mange dårlige film derude hvis man lige tænker over det, næsten lige så mange som gode!

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

3. Peter Plys & Halaffen :))

Ej...den er fandme god.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Ej...den er fandme god.

ok hver sin smag :)) Kan ikke engang stave det rigtigt :crazyeyes:

Kan da lige tilføje lidt mere:

4. Boogeyman

5. The Grudge

6. Alexander

7. Anaconda

8. Predator 2

9. Slim, Slam & Slum

osv.

• House of 1000 corpses .. hold kæft den film er ringe.. kan ik forstå hvorfor folk siger the village er dårlig, synes den er fed nok.. en lidt mærkelig slutning, men anderledes

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Kill Bill 2, den film var fandme kedelig.

Du skal lige huske at tænke på den skal ses på en anden måde end 1'eren ;)

Boogeyman
    Starship Troopers 2
    The Grudge

Og et hav af andre film jeg ikke kan komme på ...

Tilføjer dog, hvis man mener Boogeymand og The Grudge er uhyggelige, så bør man søge hjælp :razz:

• Blade trilogien

Alle katastrofe film. Hver og en. Armageddon, Deep Impact, Vulcano og hvad de nu ellers hedder. De er så tynde det er til at tude over.

Ladder 49

Inka$$o

..det var lige dem jeg kunne komme på pt.

• Titanic, Ringene Herredårlige filmene, Star wars serien.

Den her tråd kan da vist fortsætte i en evighed, alle har da heldigvis ikke samme smag.

Ps. det er seføli en joke med de film jeg nævnte 8)

• hehe jeg tænkte også lige :P han må være syg :P hehe

ELEKTRA ER DA GODT NOK SKOD!!!!! :D hehe

og så kan jeg ikke huske den film, men det var en Zombie film noget alle Dawn of the Dead, bare hvor zombier er så "kloge" at de render rundt med Geværer og reloader dem osv, og de kan SVØMME!! OMFG!!! NOO :(

• Har aldrig set nogen fil der var lige så kedelig som Alexander den store og det sjove var at det skulle være en storfilm på størrelse med Ringenes Herre triologien..

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)