Endelig bliver adsl billigere! Tjek ud!

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    har i ikke elselskab oppe ved jer der smider 2,3/2,3Mbit til ingen penge? eller husker jeg forkert.
    Men ja mange af de "nye" ting sker i tæt befolkede områder, det er der ikke så meget man kan gøre noget ved, men det er jo også det man ser i Sverige, som folk er så vilde med at kigge til hehe

Måske er det ESS du tænker på ?

Desværre har de kun Haderslev, Åbenrå og Sønderborg indtil videre. Surt når man bor i Nordborg.
    Hvor langt de er kommet, ud over de 3 nævnte byer, melder historien ikke noget om, da de er ret nærige med oplysninger om det. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af dkwolf

har i ikke elselskab oppe ved jer der smider 2,3/2,3Mbit til ingen penge? eller husker jeg forkert.
    Men ja mange af de "nye" ting sker i tæt befolkede områder, det er der ikke så meget man kan gøre noget ved, men det er jo også det man ser i Sverige, som folk er så vilde med at kigge til hehe

Hmm mener ikk at ha hørt noget om det tilbud ;)

Men vil da tjekke efter....det ku jo være man li var lidt heldig heroppe for engangs skyld ;)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Måske er det ESS du tænker på ?

Desværre har de kun Haderslev, Åbenrå og Sønderborg indtil videre. Surt når man bor i Nordborg.
    Hvor langt de er kommet, ud over de 3 nævnte byer, melder historien ikke noget om, da de er ret nærige med oplysninger om det. :rolleyes:

ah ja kunne ikke huske hva de hed hehe
    det var ikke meget de dækker nu - specielt når de bruger nuværende kobber

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• i midjylland/østjylland får vi hvis 10mbit/10mbit til 395 kr mdr., bliver dejligt at se når det kommer - jeg har skrevet mig op self. Lige nu kan man få 2,3mbit/2,3mbit til 395 kr mdr., men nu er det fiber vi snakker om så det bliver jo lidt bedre.

Har dog lige læst at CC har lavet om på noget og er klar til forbindelser op til 50 mbit som de forventer at starte med at udbyde her i 2005 (iflg. deres egen HP)
    Lad os se hvad der sker, jeg skal bare have det billigste og den rigtige forbindelse, lad dem bare kappes om hvem der er billigst og bedst så bestemmer vi.

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

• jeg har bestilt ESS's store rulle bredbånd på 2.3/2.3 med IP-telefon... så kan man opsige sig fastnet og alt det andet som TDC havde monopol på engang, og som man ikke har fået taget sig sammen til at skifte... :hb:
    det skal jeg slippe 150,- pr. måned for.. pænt billigt :pokey:

trikket er at overbevise ens forældre om at det de betaler om måneden nu til internet og telefon bliver omkring 225,- om måneden og få sin bror til at betale halvdelen af det resterende beløb... pris i alt: 525,- /mnd..

Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital