problemer med driver, bærbar

  • hmm,, ja som overskiften siger..
    her for nolge dage siden formaterede jeg min bærbar..
    g nu har jeg fundet driveren til min grafikkort på den (Radeon 9000 mobile) men når jeg installere driveren kommer dette frem..


    den her kommmer først


    <I>INF error
    Video driver not found</i>


    og så denne her lige efter


    <i>Setup was unable to complete the installation
    Try to setup your display with a standard VGA
    driver before running setup</i>


    nolge der ved hvad det kan skyldes ?


    Kim

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Prøv at hente omega-driverne. Find dem på google. De er almindelige drivere til ati der er forbedret lidt. Kan blandt andet installeres på bærbare chips..
    det kan være det hvis det bare er en stadard catalyst du prøver at installere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Prøv at hente omega-driverne. Find dem på google. De er almindelige drivere til ati der er forbedret lidt. Kan blandt andet installeres på bærbare chips..
    det kan være det hvis det bare er en stadard catalyst du prøver at installere.


    jeg hentede den der vra lavt til Mobile kortene på ati.com,..


    Mne jeg vil lige prøve den driver..

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Hvis ingen af ovenstående ideer hjælper, så tror jeg du skal finde en ældre omega eller alm. ati driver, da det jo ikke er sikkert at de nye drivere understøtter dette gamle kort?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Hvis ingen af ovenstående ideer hjælper, så tror jeg du skal finde en ældre omega eller alm. ati driver, da det jo ikke er sikkert at de nye drivere understøtter dette gamle kort?


    Selvfølgelig gør de det.
    ATi har aldrig lavet en public version af Catalyst, der understøtter alle MR kort.


    Det er først for nyligt at de er begyndt at frigive drivere til MR X700 og X800.


    De drivere, der findes til MR kort, er enden fra OEM's eller "hjemme-moddede".