Blizzard mister flere spil udviklere

  • Jeg ved godt at den her nyhed er over en måned gammel, men for mig er den helt ny.


    Det her bliver nød til at stoppe. Er det kun mig der er bange for at Blizzard snart løber tør for ordentlige spil udviklere? Jeg er lidt bange for at Blizzard er en kolos på lerfødder, på et eller andet tidspunkt falder den her mastodont fra hinanden.


    Jeg er bange for at vi kan løbe en i en periode, med ringe paches, og dårlig udvikling på world of warcraft.


    kilde
    Dansk link
    red5studios


  • fatter bjælde af det indlæg... men okay..


    Tror ikke Blizzard bukker under fordi der smutter nogle medarbejdere. De skal sq nok få nogle nye. Ikke noget vi skal være bange for ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    fatter bjælde af det indlæg... men okay..


    Tror ikke Blizzard bukker under fordi der smutter nogle medarbejdere. De skal sq nok få nogle nye. Ikke noget vi skal være bange for ;)


    Så er vi to :-/
    Men der sker sikkert ikke det store med Blizzard, de skal nok kunne få nye folk ind.
    Men har WOW ikke været plaget af de problemer hele tiden.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Self kan de få nogle nye medarbejdere. Problemet er bare at dem der er smuttet so far, alle har været nogle af de store kanoner - chef designere, historie skabere etc.


    De kan alt andet end lige ikke bare udskiftes sådan lige.


    /Søren

  • okay sry så ser vi lige om i fatter det her :)


    dem der har lavet D2 er ikek hos blizzard men men har nu laver Guildwars


    dem der lavet D2 var dem der SKulle have lavet WOW men de smutter så blizzard fik nogle nye folk
    som lavet et pisse fedt spil


    nu er de så også smutter men hvorfor skulle blizzard så ikke bare kunne få nogle nye folk igen ?


  • seriously, du skal lige kigge en ekstra gang før du poster dine indlæg :)


    anyways, fik godt fat i meningen med din post. ja de brude ikke have svært ved at finde nye. men det må sgu da være pain in the ass at arbejde for blizz, hvis man ikke kan sige en skid.


    syntes måske det er ærgeligt hvis dem med historien flygter fra firmaet, da det er en af tingene der er med til at gøre spillet så godt. de har en mega god historie bag spillet!