Netbyte EXTREME cooling - Dry Ice (Intel) & LN2 (AMD)

• Tro mig det var en syyyyg oplevellse at lege med LN2 hvores største problem med det var at når temperaturen dfi boardet kom under -110 C kunne det ikke boote så balancen var hele tiden at lade den "koge tør" til når der skulle bootes og så ellers fylde på når der var bootet og load på cpuén.

Jeg tager sku haten af for det DFI mobo det var ikke forseljlet mod kondens på nogen måde og da vi startede have vi ikke tolmodighed til at vente til hele mobo var gennemfrosset så til tider var der en sø på mobo, som bate tæskede derudaf alligevel :evil:

Men man kan nu ikke udgå at få respekt for det stof når man står og hælder det på og bare høre hvordan det nærmest eksplosivt koge nede i røret når load temp stiger på cpu :T

min største frygt var at man skulle få det hældt ud på noget bart hud eller hvis termo koppen væltede eller noget, det ville kunne få fatale konsekvenser :razz:

Men alt i alt en syyyyg oplevelse at stå at lege med. :hb:

Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

• Nice da ser ud til i har haft et fedt event.

Dejligt der kom lidt billeder så vi andre kunne bliver grønne af misundelse altid sjovt at se hvad folk roder med når vi er oppe i det ekstreme områede :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Du kan sagtens blive "ramt" af det, da det vil fordampe lige inden det rammer hunden, pga. den store temperaturforskel. Jeg kan ikke lige huske den "fysiske betegnelse" for det.
    Så længe at du ikke stikker hånden ned i det, eller bliver ramt af en stor, konstant stråle, så sker der ikke noget.

Oprindeligt indlæg af Jonathan

Du kan sagtens blive "ramt" af det, da det vil fordampe lige inden det rammer hunden, pga. den store temperaturforskel. Jeg kan ikke lige huske den "fysiske betegnelse" for det.
    Så længe at du ikke stikker hånden ned i det, eller bliver ramt af en stor, konstant stråle, så sker der ikke noget.

Hehe kan jeg love dig for du kan :P - Ham Jon trak hånden til sig et par gange i starten, hehe :D - Sprøjtede lidt, hehe

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

• Ja det er præcis det samme som at smide vand på en varm stegepande. Det vil hoppe rundt og skøjte på en pude af damp. Det kan LN2 også. Har da set folk stå med det i munden ;)
    Og når folk siger man skal bruge handsker til det er det vigtigt at huske at det enten skal være de rigtige handsker eller ingen handsker. At have en handske på der er gennemblødt af LN2 gør nemlig nas. Men der findes handsker til formålet.